Hoi dames Ik heb op mijn profiel in mijn foto album(krijg hem helaas niet hier gepost via mijn mobiel) een test staan met een 2e streepje alleen weet ik niet zeker of die wel op de juiste plek staat! Volgens mij dacht ik bij mijn vorige zwangerschap ook van huh wat staan die strepen dicht op elkaar (terwijl ze bij de niet gevoelihe dipsticks weer ver uit elkaar staan vind ik) maar heb daar helaas geen fotos meer van dus weet het niet meer! Ik denk niet dat deze test positief is persoonlijk maar het was wel binnen de tijd... morgen vroeg nog een testje Kunnen jullie me helpen? X
Nu moeten de fotos het het doen als het goed is! Had ze op prive staan day schiet niet op natuurlijk haha
Foto's bekeken. Ik vind het te vaag om er iets van te zeggen. Sorry. Zie niet echt iets... wel iets maar heel vaag zeg maar. Sorry voor de (on!)duidelijkheid.
Maakt niks uit! Denk zelf ook niet echt dat die positief is maar toch altijd vreemd.als je binnen de tijd zon streepje krijgt! Bedankt voor het kijken! X
Even nieuwe foto's maken op een strakwitte ondergrond. Dat patroon van keukenpapier leidt namelijk nogal af vind ik. ik denk namelijk wel wat te zien.
Volgens mij staat streepje niet helemaal op de goede plek... Ik lijk wel wat te zien. Vlak naast het controle streepje.
Ik zie m duidelijk.. Hoef echt niet te turen. staat alleen wel dicht bij de controle streep inderdaad. Zou niet weten waardoor dat komt. Ik heb daar geen ervaring mee
Jaa zo vreemd vraag me ook echt af hoe dat kan! Ovu testen zijn ook positief heel apart heb namelijk al posi ovutesten gehad! Maar met mijn cyclus weet je het maar nooit! Over paar dagen weer testen