welke ovutesten online kopen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door cyntje78, 25 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Hoi dames!

Welke ovulatietest die je online kunt kopen zijn het betrouwbaarst?

Alvast bedankt!

2. Marcella1985

Marcella1985 Bekend lid

17 mrt 2013
    641
    0
    0
    NULL
    flevoland
    Ik heb de cb digitaal. En een voordeel ze zijn goedkoper ;) maar ik zweer erbij

3. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    @Marcella.... hier geen cb digitaal meer. Ik heb er eens op cd 8 positief mee getest en ik had echt mijn eisprong nog niet ( had 2 dagen later follikelmetingen)

4. Marcella1985

Marcella1985 Bekend lid

17 mrt 2013
    641
    0
    0
    NULL
    flevoland
    @cyntje78....Dat meen je niet!!! Dat snap ik dat die erbij jou niet meer in komt. Bij klopt hij wel eigelijk qua buikpijn enz en de smiley. Verder heb ik er geen ervaring mee dus kan je niet verder helpen sorry

5. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Verder niemand hier die via internet ovulatietesten besteld? *kan me niet indenken*

6. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
  7. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ik zat net bij Sensitest te kijken. Ik snap niet zo goed waarom ze hele gevoelige hebben? Te gevoelig lijkt me ook niet handig.

Normaal kocht ik ze altijd bij de etos of apotheek maar die zijn een stuk duurder dan die van Sensitest oid.

Het zal waarschijnlijk sensitest worden ;)

8. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    hele gevoelige tsja waarom ze die verkopen geen idee maar het lijkt mij niks.
    Heb hier een paar gevoelige voorbij zien komen en of ze gaven continu strepen aan week lang ...
    geef mij dan maar normale ...(ik kreeg uit het niets een bijna positieve en door kort erna weer te testten heb ik het begin van me piek gevonden en heb doorgetest meerdere keren nog tot volgende ochtend toen ik op me piek was...en uur erna was die negatief!!
    Wel fijn dat het kan want er zitten 24 in dus je kan gerust keer vaker testten .. :D

9. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Ik vind de dipsticks van zwangerenkids goed.

Ik heb ook nog wondfo's liggen maar die zijn dus idd te gevoelig waardoor je denkt een positieve test te hebben en dat nog niet zo is. Als ik denk dat de Z&K positief is doe ik nog een CB digitaal, want een smiley is wel zo duidelijk :) en zo rag je die er niet zo snel doorheen wat ze zijn redelijk kostbaar.

Dat laatste pas sinds 2 cycli en het werkt voor mij prima zo.

Oja en als ik denk dat de piek nadert spendeer test ik 2x op een dag, mijn piekje is nl kort en meestal heb ik maar 1 knaller. Die wil ik niet missen ;)

10. mama09

mama09 Fanatiek lid

21 jul 2009
    1.225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ja, die van zwanger en kids vind ik ook de beste (inmiddels alle merken wel geprobeerd).
    Die hele gevoelige van sensitest zijn voor de meesten veel te gevoelig en dan weet je dus nog steeds niet wanneer je ei is.

11. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Oh, die van zwanger en kids zijn inderdaad ook goedkoop!!
    Hmmm daar ook eens even neuzen ;)

12. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    volgens mijn zijn ze beide goed en zie je amper negatieve reacties hierover

heb de vraag ook x gesteld hier, en sensitest en z&k werden beide vaak aangegeven

13. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Dan zal het Z&K worden denk ik!

Ik heb alleen maar ovutesten nodig. Zwangerschapstesten haal ik tegen die tijd wel bij de Action ofzo.

Thanx voor de reacties!

14. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    succes en hoop dat je er baat bij heb en je ei snel mag vinden en een positieve test heb

15. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ik heb de dipstick pakket medium besteld: 20 ovutesten en 4 zwschapstesten voor 16,49 incl verzenden.

Ik temperatuur er ook nog bij maar wil graag van te voren kunnen zien wanneer ik op zn vruchtbaarst ben.
    Laat het deze ronde dan eens EINDELIJK raak zijn!

16. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    dat is zelfs nog goedkoper als sensitest hihih

hoop het snel raak mag zijn

17. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ja inderdaad! En ik vond 3 zwschapstesten wat er bij Sensitest bij zit nét 1 te weinig haha!
    EN ik krijg er als het goed is nóg 1 zwschapstest erbij. Is een actie als je voor 30 april besteld ;) Dus dan heb ik er 5! Hopelijk 5 met 2 streepjes haha! ;)

18. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

13 mei 2012
    585
    2
    0
    Ik ben ook van plan ovulatietesten van Zwanger & Kids te gaan gebruiken als ik ongesteld word. Ik heb lange cyclussen, kan nu alweer 51 dagen tellen. Verwacht volgende week ongesteld te worden, dus tel ca. 56 dagen....Hoop niet al te veel dipsticks nodig te hebben. Wat is handig, 1 of 2x testen op een dag?

19. lely27

lely27 Niet meer actief

1x wat later op de dag..
    Ik testte rond 18h

Ik had ook de dipsticks van zwanger en kids.
    Maar toevallug afgelopen maand niet gebruikt, en zie banner hahaha

Veel succes!

20. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ik test 1 x per dag, rond 12 uur. En als ik een test krijg die bijna positief is dan doe ik er rond 18 uur nog 1 om de piek niet te missen.

Succes!

Deel Deze Pagina