Hoi dames! Ik zat net op de site vd kruidvat te kijken wat ik met mijn punten kon.. Treinset lego ville is gratis, weet alleen niet hoeveel punten en de video van sint bij 500 punten! Gratis is altijd leuk!
Oef 4500 punten voor die trein.... daar ga ik niet aan komen voor sinterklaas of kerst... ja... misschien 2015
Die trein leek me leuk, alleen heb ik nog lang niet genoeg punten, maar zag ook fisher price figuren voor 700 punten. Ook leuk, van de week even naar de kruidvat........
Haha het idee dat je 4500 euro bij de kruidvat hebt uitgegeven om aan zoveel punten te komen. Hihi dan koop ik de trein liever zelf dan dat ik m gratis krijg
nee dat klopt.. . Ik doelde mee op het absurd hoge bedrag wat je eerst moet uitgeven bij de kruidvat voor je iets gratis krijgt. Begrijp me niet verkeerd.. ik spaar de punten ook hoor. Maar tegen de tijd dat ik 4500 punten heb dan wil mijn zoontje denk ik niet meer met de duplo trein spelen
Oh haha sorry! Ik las het verkeerd! Ja dat is ook zo! Misschien voor je kleinkinderen? zijn indd erg veel punten
Jammer dat je voor de video van de sint eerst 7 werkdagen moet wachten op je kortingscoupon. Daarna moet je de video nog bestellen. Dus die is nooit meer hier voor 5 december. Balen. Dit had ik eerder moeten weten.
Zou het? Gisteren stond nog op de website van de video dat aks je hem voor 23 uur besteld, je hem binnen twee dagen hebt. ( de volgende dag verstuurd) Het is nog twee weken weg hè?
Dat klopt wel, maar dat is op de site van de video. Op de site can het kruidvat staat dat je eerst een code moet aanvragen en dat duurt 7 werkdagen.
Ik koop anders best veel bij de kruitvat. Ik heb denk wel al ruim 2000 euro aan punten gehad. Sparen gaat best snel vind ik
Haha.. Waarschijnlijk komt dat omdat mijn zoontje nog maar 4 maand is😉. Merk wel dat ik in de afgelopen maanden ook hard ga met de punten.
ik heb al regelmatig dingen gekregen op die punten. Alleen niet zoiets groots als die trein Sparen is gratis, en ik koop altijd aanbiedingen daar, zit nu weer op 700 punten. Maar zie er niets leuks bijstaan... Dus spaar maar weer even verder.
Ik haal er al 4 jaar luiers, voeding,badspullen enz dus dan tikt het ook snel aan. Ik had nu 2 tubbes zinkzalf van zwitzal gratis ter waarde van 9 euro en ik was 600 punten kwijt.
Ik heb het toch gegokt om de video van Sint aan te vragen. 21e de code aangevraagd, gisteren gekregen ( is dus 7 dagen, maar geen 7 werkdagen!) en meteen de video aangemaakt. Als het goed is, komt -ie morgen binnen!
Ik heb het ook gewaagd en kreeg vandaag ook mail dat hij al opgestuurd was. Dus maar afwachten. Was wel helemaal gratis en ik heb 2 kindjes ingevuld en hoefde niks extras bij te betalen....
Bij mij precies hetzelfde. Hoop dus dat het morgen binnen komt! Bij ons is het voor het eerst en bij jou? Ben erg benieuwd! Veel plezier!