Dank jullie wel ik ben dus niet gek haha... soms denk ik dat ik streepjes wilt zien. De kruidvat test ga ik morgen toch nog soen heb er gewoon even 4 gehaalt voor elke dag die ik nog moet 1... jaja ik weet het maar geeft zeker heid.. Ik kan het nog niet echt geloven... en dat zo snel na Valentijn, en ook nog eens terwijl mijn man verminderd vruchtbaar is.. Grappig is wel van Valentijn was ik 3 november 2010 uitgerekend, van dit hummeltje zou ik dan 2 novermber 2011 uitgerekent zijn... Pfff Liefs
Och jee, als je dat uit zit te rekenen, lopen de tranen wel even over je wangen dan, denk ik, of niet? Maar wat fijn! Klinkt dan, zeker met zo'n datum, ook wel een beetje als een nieuwe start met nieuwe kansen, en dan hopen en bidden we met z'n allen dat het deze keer allemaal 'gewoon' helemaal goed zal lopen!
Gefeliciteerd!! Idd wel dubbel lijkt me! Wat knap dat jullie zo snel alweer verder gaan! Heel zwaar lijkt me dat!! Veel geluk en ik duim voor n plakbeebje
Lijkt mij ook positief! Waren de ovulatietesten toch goed nieuws! Gefeliciteerd en hopelijk mag dit wondertje bij jullie blijven!
Hoi .. Volgens mij is ,tie positief hoor !!!!!! gefeliciteerd Gecondoleerd met jullie Valentijn , zal dubbel voelen maar put maar kracht uit de gedachtes aan Valentijn , onze engeltjes letten op hun broertjes en zusjes . Heel veel liefs Edith Mama van mees*
Hey ben ik weer met een update, de KV test geeft ook positief aan. Dus kan zeggen ben ZWANGER jippie....
De testen van 19febr ochtend de bovenste en de onderste is van vanmorgen. De testen heb ik wel net gefotograveert.
O wat dubbel vonnie nog gefeliciteerd met de geboorte van je zoon en gefeliciteerd met je nieuwe zwangerschap. Ik hoop voor je dat deze keer een gezonde levendige baby mag krijgen. xxx Joyce