Hoi meiden, Afgelopen ronde heb ik een vroege miskraam gehad. Ik had het niet verwacht maar ik ben er best een tijdje van slag van geweest. We proberen inmiddels een half jaar om zwanger te worden en het is dan toch heel teleurstellend als je merkt dat er iets is misgegaan. Gelukkig kwam mijn cyclus weer snel op gang en heb ik inmiddels mijn eisprong al weer achter de rug...nu is alleen het wachten tot mijn NOD..ik ben van nature al een heel ongeduldig persoon dus dit wachten is mij niet echt op het lijf geschreven. A.s. vrijdag is mijn NOD denken jullie dat ik alvast een test zou kunnen doen? Of kan ik toch beter wachten tot mijn NOD?
Ik persoonlijk zou even wachten, maar ja dat ben ik...... Een test zo vroeg voor je nod kan nog alle kanten op. Is die negatief: kun je te vroeg zijn geweest of niet zwanger. Is die positief: gaat het goed? Ik hoop voor je dat het weer raak is!!
Ik snap dat je het wilt weten, maar ikzelf zou pas op of na de NOD testen. Anders ben je dagen van tevoren al aan het testen, kost extra geld. En sowieso kan er nog een hoop misgaan, volgens mij vooral voor je NOD, dus als je het geduld op brengen kunt, al zal het met moeite gaan, zou ik wachten tot je nod, of een dagje ervoor.. En al test je nu wel, en geeft hij negatief aan, dan baal je, terwijl je misschien wel zwanger bent maar nog te weinig HCG in je bloed hebt.. Ik ben nogal huiverig voor 'te' vroeg testen.. edit; ik zie dat ik min of meer hetzelfde heb getypt als mijn voorganger haha
hier ook een vmk vorige maand. Ik heb 2 dagen voor de vermoedelijke nod getest die was negatief. Had zaterdag bij een normale cyclus ongi moeten worden gisteren weer getest en nu wel een 2e streep. Succes met afwachten
Bedankt voor jullie advies.Ik heb geen testen meer in huis dus ik ga er voor het weekend ook niet 1 kopen. Suprise wat goed te horen dat jij na een vmk gelijk weer zwanger bent! Van harte gefeliciteerd. Hoe voel je je?
Wendy ik voel nog niets. Dat was bij de vorige 2 mk's ook zo dus dat baart me zorgen. Gelukkig mag ik 19 dec al voor een echo. Zou dan vermoedelijk ruim 6 weken zwanger zijn. We wachten af.....
Kan me voorstellen dat je onzeker bent omdat je geen zwangerschapsverschijnselen hebt. Ik snap dat je jezelf dan probeert te beschermen tegen teleurstelling door er niet te blij mee te zijn. Maar probeer ook positief te zijn en er (een beetje) van te genieten! Succes met de echo, ik zal voor je duimen en wens je een geweldige zwangerschap!
ik zou wachten, je zit nu wel erg vroeg voor je nod en het kan nog alle kanten uit. op zn vroegste zou ik woensdag doen als je echt niet kunt wachten! spannend zeg!!Hier in hetzelfde schuitje