goede morgen lady's! dit is nu de derde dag dat ik moe en misselijk wakker word! Ook heb ik vanaf gister middag al continu steken links onderin mijn buik. gisteravond ben ik om half 9 naar bed gegaan en om 7 uur ging mijn wekker en ik ben nog steeds erg moe! je zou denken dat ik na die uren slaap toch wel eens uitgerust ben! bijna 3 weken geleden heb ik mijn spiraaltje verwijderd! een dag daarna begon ik al met bloeden. dit heeft zo'n 3 dagen geduurd maar het was niet heel heftig, maar wel aanwezig! ik twijfel nog steeds of dat een menstruatie is geweest of alleen een reactie van 3 dagen.... na die 3 dagen hebben mijn man en ik regelmatig gemeenschap gehad! ik ben nu een week bezig met ovulatie testen en die zijn continu negatief! Eerst die van clearblue maar als je er daar 2 per dag ( ja ik weet het tikkeltje overdreven) van doe loop je leeg! Dus ben ik verder gegaan met die van de action! daar heb ik wel aardig wat donkere strepen gehad maar nog niet donker genoeg volgens de gebruiksaanwijzing! ben ik nou gewoon misselijk en moe en heb ik zomaar die steken of zit er toch een eisprong aan te komen maar geeft de test het niet aan? of heb ik hem misschien al gemist en heb ik mijn sprongetje al gehad? of wil ik gewoon te graag? jeetje, een heel verhaal dus bij voorbaat al bedankt voor het lezen