Hello allemaal. Ik ben al heel lang bezig zwanger te worden (meer dan 4 jaar) en 1 keer gelukt, helaas een miskraam. Ook dus maar 1 keer meegemaakt dat ik een positieve test had en die werd ook heel snel positief. Momenteel zit ik op 15 dpo en heb vanmorgen een test gedaan. Ik dacht, nu moet hij sowieso snel kleuren als ik zwanger ben, want al over NOD heen. Ik bleef turen en zag na 2 minuten niets en liep helemaal verslagen weg. was zo down vervolgens ga ik binnen 10 minuten terug (dus binnen 10 minuten van het nemen van de test) en ja hoor daar zie ik een lijntje. ben helemaal in de war op dat moment. Het leukste is nu, het lijntje is momenteel verdwenen!! gelukkig heb ik er foto's van gemaakt toen het zichtbaar was (helaas wel wat onduidelijk, maar je ziet het lijntje wel). Ik heb natuurlijk een tweede test gedaan. helaas moest ik natuurlijk helemaal niet meer plassen, dus jullie raden het al: negatief.... na 30 minuten wel een indrooglijntje (o en dat maakte me helemaal gek....) Wat denken jullie als jullie de test zien? en van het feit dat het na wat langere tijd is (wel binnen 10 minuten) en het lijntje na 30 minuten niet meer zichtbaar was (wat ben ik blij dat ik foto;s gemaakt heb) en dat de tweede test een negatieve test was. bleh.. ik weet dat ik pas over een paar dagen weer moet testen, maar het is vandaag mijn trouwdag en hoopte heel positieve nieuws te hebben voor mijn man. helemaal zenuwachtig nu!! hier zijn de foto's: http://www.zwangerschapspagina.nl/members/54439-albums12717.html
Sorr, maar de test op de foto is nog niet goed doorgelopen vandaar dat streepje en dat is dus eigenlijk gezichtsbedrog Balen meid, maar zolang je niet ongi bent is er hoop. Of je zou een nieuwe test kunnen doen, succes!
Ohhh ik las over je "trouwdag" heen. Ik wens je een hele fijne dag vandaag, ga lekker genieten van je dagje als bruid!! En alvast gefeliciteerd!!
Geniet fijn van jou dag! Misschien kan je één van je bruidsmeisjes om een CB-digital sturen, geen gedoe met streepjes en zelfs als er dan 'niet zwanger' staat dan kan je misschien meer van je dag genieten ipv te twijfelen Geniet ervan en gefeliciteerd!
Dank jullie maar het is eigenlijk mn 3e trouwdag, we zijn vandaag 3 jaar getrouwd zou een mooi kadootje zijn. kan de test na 10 minuten nog steeds niet goed doorgelopen zijn?? want deze foto's zijn dus gemaakt na 10 minuten.... zou ik wel vreemd vinden dan...
Dat zou ik een ongeldige test noemen... Normaal is het na 5min wel helemaal doorgelopen. Ik ben benieuwd! Gooi er nog maar een testje tegenaan want ik zie ook wel wat Succes! xxx