heeeeee licht streepje test babyboomshop of toch niet?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door sannie1981, 22 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sannie1981

sannie1981 Bekend lid

25 nov 2009
    514
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi allemaal,

ondanks dat ik het niet voor elkaar krijg om een foto te maken van de zwangerschapstest, heb ik toch een aantal vragen in de hoop wat wijzer te worden.

ik heb een wat onregelmatige cyclus sinds mijn miskraam in januari. daarvoor had ik altijd netjes 28 dagen. nu had ik de laatste keer in mei ook weer netjes 28 dagen, dus ik ben even van 28 dagen uitgegaan en dan zou ik vandaag mijn nod dag hebben. gisteren voelde het alsof ik ongi moest worden. ik had nog wat testen liggen van de babyboomshop. overigens lees ik hier veel slechte verhalen over. ik heb hier ook de ovulatieteste van en naar mijn idee hebben die niet gewerkt.maargoed. nu heb ik gisteren een zwangerschapstest gedaan en die was negatief, helaas niet zwanger dus. maargoed vandaag weer wat zeurderig gevoel in buik en rug maar nog niet ongi, dus ik vandaag weer test gedaan. tja ik weet het ik ben best misschien best "hopeloos" door gelijk weer te testen. nu dacht ik vandaag een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht streepje te zien, echt heel licht. meer als je vanaf de zijkant kijkt. nu weet ik niet goed wat ik moet doen. Vandaag nog een andere test doen die van kv 2 voor 5 euro. of moet ik gewoon geduld hebben en kijken of ik een deze dagen ongi wordt en anders over een paar dagen weer een test doen? of morgen?

het klinkt misschien best hopeloos, maar de drang om weer zwanger te zijn na de miskraam is enorm. ik heb er veel moeite mee dat het nog niet lukt tot nu toe. en dat terwijl er in mijn omgeving de een na de ander zwanger raakt.

en heeft iemand nog tips hoe ik het beste een foto van de test kan maken???? ik krijg ze totaal niet scherp.

groetjes sannie

2. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Misschien heb je te vroeg getest en is je NOD later? Ik zou even 2 dagen wachten en dan met een andere (betrouwbaardere)test overnieuw testen.
    Een heel licht streepje zou kunnen als je iets te vroeg getest hebt maar als je het echt van de zijkant moet bekijken dan twijfel ik of hetgeen indroogstreepje oid is?

Foto maken kun je doen als je van veraf neemt en dan inzoomt, anders overbelicht de foto meestal. Eventueel scherp stellen met de macrofunctie (weet niet of je een uitgebreide camera hebt)

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik vind die van de babyboomshop niet betrouwbaar. Ik heb een keer een vals positieve gehad.

2 vraagjes:

-verscheen het streepje binnen de 5 minuten?
    -is het streepje roze?

als je allebei de vragen met ja beantwoord zou ik even naar de kruidvat rijden. een k2v5 test halen en doen.
    Als die babyboomshop positief is is de kruidvat test een stuk donkerder.

4. sannie1981

sannie1981 Bekend lid

25 nov 2009
    514
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het streepje verscheen wel binnen 5 minuten,maar is ook dunner naar mijn idee dat de andere streep. dus ik ben bang voor een indrooglijntje. wel is het streepje ook roze.

ik ga morgen denk ik maar de kruidvat testen halen. vrijdag vertrekken we voor 10 dagen op vakantie en dan zou ik t toch graag willen weten. maar ik ben bang dat ik gewoon nog ongi ga worden. ik heb nm ook cyclusen gehad van 32 dagen, maargoed omdat het de laatste keer 28 dagen was, dacht ik dat het misschien dit keer weer 28 dagen zou zijn. maar t kan zomaar ook meer zijn.
    pfffffff die onzekerheid. nouja denk maar zo; geen bloed geeft nog moed.

5. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

10 feb 2010
    2.232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    Ik heb zelf ook de testen van de babyboomshop gehad. En absoluut geen goede testen! Ik kreeg elke keer als ik testte een licht streepje te zien!
    Maakt niet uit wanneer ik testte, of ik nu midden in mijn cyclus zat, net na ongi, of voor ongi. Het maakte niet uit, er kwamen lichte streepjes.
    Dus zou het niet vertrouwen!
    Sorry als ik nu je hoop de grond in boor, maar ik heb er toen zo mee in de rats gezeten...

6. sannie1981

sannie1981 Bekend lid

25 nov 2009
    514
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi angela,

Nee je boort me juist helemaal niet de grond in, ben juist alleen maar blij met eerlijke antwoorden. ik had iets van 6 van de testen. bij de andere 4 die ik maanden terug heb gedaan zag ik geen streepje, ook niet vaag. maargoed vertrouwen doe ik deze testen ook niet echt na het lezen van al die verhalen.

ik heb vanmorgen zojuist weer getest en heb ze bij het forum ovulatietesten en zwangerschapstesten neergezet. misschien dat je daar eens na kan kijken en of ze herkenbaar zijn voor jou.

ik ga proberen tot vrijdag te wachten indien ik niet ongi wordt en ga dan de kv2 voor 5 maar eens halen.

groetjes sannie

Deel Deze Pagina