Hoi allemaal, ik wilde even waarschuwen voor indrooglijntjes. En benadrukken dat je tests echt binnen de tijd moet aflezen. Hier een voorbeeld van een indrooglijntje van een matcare cassette:
misschien handig en leuk om hier alle foto's te plaatsen van indrooglijntjes zodat meiden ze kunnen vergelijken. Hier nog eentje (matcare dipstick):
Ik heb al heel wat Matcare-dipsticks en Etostesten versleten, maar was toch echt alle keren zwanger met zo'n dun lijntje. Als de stick wit bleef, was ik ook echt niet zwanger. Wat een indrooglijntje lijkt, kan ook een biochemische zwangerschap zijn: een bevruchte eicel die al snel is afgestorven maar toch wat hcg heeft geproduceerd. Suus
Vraagje... Hebben de kruidvattesten 2voor5euro een indrooglijntje? Ik heb deze test echt zo vaak gebruikt maar nog nooit een indrooglijntje gezien en nu zie ik echt een heel licht streepje. Ik wil mezelf niet al te blij maken dus ga er tot dusver uit dat het een indrooglijn is.
kruidvat geeft geen indroog streepjes en als je leest dat iemand dat wel had is die gene wel zwanger geweest maar is het al snel fout gegaan het is dan alleen bevrucht geweest daar kun je ook al een positieve test van krijgen ik heb en ik overdrijf niet ongeveer 150 van zulke testen gedaan omdat ik een beetje test verslaaft ben oeps !! en als ik een heeeel vaaag steepje had kreeg ik een echo en was ik ook zwanger maar was het al heel vroeg fout gegaan vaar was er dan alleen verdikt baarmoeder slijm dus ik denk dat je gewoon zwanger bent ik zou over 2 dagen nog een test doen succes !!!!!
Nou spannend. Ik ga nog nergens vanuit ik zie nu echt een heel licht streepje in een witte streep. Dus hij is alweer wat verkleurd. Ik ga zeker over een paar dagen weer testen.
hmmm nu begin ik het wel heel spannend te vinden hahaha. Verklaard misschien de krampen onder in me buik en onderrug. Maar goed het zal niet de eerste keer zijn dat mijn lichaam me voor de gek houd.
Suus35, ja heb dat wel eens eerder gelezen maar ik vind het toch moeilijk te geloven dat dat soort dingen kennelijk toch vaak voorkomen dan....
@manda was ik er net van overtuigd dat het een indrooglijntje was en ik dus niet zwanger ben. Lees ik dit topic. Ik heb ook een kruidvat 2voor5 gebruikt s'middags en s'avonds had ik precies wat jij beschrijft een dun lijnte in een witte streep. Verder heb ik helmaal geen klachten behalve rugpijn. Heb vanmorgen nog een keer getest, maar daar zie ik niets op. Ja misschien heel vaag, maar dat is meer omdat ik het graag wil denk ik.
@vriesje Tsja ik vind het een hele lastige situatie. Ik kan mijn ogen niet van die test afhouden omdat ik gewoon een heel dun licht streepje zie staan. Mijn vriend is erg nuchter en zegt dat ik er niet teveel van moet hopen. Helaas hebben wij het al eens meegemaakt dat ik een vette positieve test had en later toch niet zwanger was. Voor jou lijkt het me ook vreselijk. Toch een licht streepje en dan weer niets. Ik hoop echt voor je dat hij hardstikke positief is. En natuurlijk willen we dat hij positief is. Dat is wat we graag willen zien. Succes!
jij ook succes! wat vresenlijk dat je dit al eens hebt meegemaakt. Heb je eindelijk het felbegeerde streepje en sta je nog met lege handen.
kv 2v5 heeft helaas wel indroogstreepjes heb in februarie aantal keer kv2v5 gedaan ik wist 100% zeker dat ik A geen ei had en B niet zwanger was en toch rare vage lijntjes over 2 dagen gewoon nog eens testen als t goed is is je hcg dan verdubbelt
Oo Deelight wat een goed topic van jou , dat ik daar niet eerder aan heb gedacht KV 2v5 heeft ook zeker indrooglijntjes ik heb ook al een aardig wat aantal negatiefe testen versleten waarvan ze allemaal spierwit bleven, maar 2 daarvan had de vorige x toch echt indrooglijntjes ze waren dan wel beetje grijzig van kleur maar als je te lang tuurd lijken ze roze Ook heb ik heelveel CB testen versleten en die zijn nog erger dan de KV die met een kruisje gaven bijna altijd nadat ze droog waren een + zelfs al met 20 min
Ook ik kan hier geen test plaatsen, WANT ik heb NOOIT een indrooglijntje gehad, zowel bij sensitest als bij clear blue als bij K2V5 niet gehad. Wat wel schijnt te zijn dat er vrouwen zijn die altijd wel wat HcG in hun lichaam hebben, of iid dat er wel wat was maar al vroegtijdig is afgebroken, want 50% gaat op die manier. Iig K** als er een indrooglijntje verschijnt voor diegene die dat hebben.
Lastig hoor allemaal. Ik ga het proberen om pas weer woensdag te testen. Als het goed is dan zou het hormoon zich hebben verdubbeld en zou ik een goede positieve test in handen moeten hebben. Zo niet heb ik dus helaas een indroogstreep. Ahhh word nu al helemaal gek hahaha. Ik voel ineens overal pijntjes en krampjes.
ik heb bij kruitvat 2v5 testen wel een indrooglijntje gehad, 2 stuks zelfs.. en weet zeker dat het geen vmk was..
Mutsy als je weet dat je geen ei hebt gehad en niet zwanger kan zijn, waarom test je dan? Bedoel het overigens niet aanvallend hoor. Maar als je denkt dat het heeeel misschien wel raak zou kunnen zijn. Dan zou het toch ook heeeeeel misschien een vmk kunnen zijn geweest. Of zie ik dat nou verkeerd? Hier geen vals positieve testen. Hoop er ook nooit eentje in handen te hebben. Denk trouwens wel dat een "vals" positieve test, vaak niet vals is, maar heel vroeg mis is gegaan. Maar dat is meer mijn eigen gevoel hierin.