ik heb net om half 6 een zwschapstest van kruidvat gedaan die van 2 voor 5 euro.. iemand ervaring mee dat ie 1 dag voor nod heeel licht streepje aangeeft? was na 2 min. al zichtbaar, en ik had m gewoon liggen, niet met extra licht ofzo erbij.. hoop t zo! iemand tips wanneer ik t beste weer kan testen?
nee helaas kan ik geen foto maken.. morgen met ochtendurine gaa ook niet lukken, kan nu geen meer halen, en dit was mn laatste bedankt voor je reactie, en als ik weer heb getest laat ik t weten!
Als er een streepje staat, hoe licht ook ben je gewoon zwanger hoor. Over een dag of 2 gewoon nog eens testen met ochtendurine. Dan zou ie donkerder moeten zijn. Kijk maar in mijn album..
5/6 dagen voor nod kan wel met de kruidvat testen, heb het zelf ook meegemaakt, ik zal alleen nooit meer voor NOD testen omdat 33% van alle innestelingen in een vmk eindigt, en het dan toch rot is als je alsnog ongi wordt bij een posi test. liefs daantje
Ja, ik weet het. Ik ga ook pas van het weekend weer testen. Dan weet ik meteen of ik ongesteld ben geworden of niet... Kon het alleen niet laten.
Nou gefeliciteerd hoor girl21....Een streepje is een streepje...Probeer het over 2 dagen nog maar eens en als het goed is is tie dan weer duidelijker...Kijk maar eens in mijn album..... Geniet ervan!
ook in mijn album een heeeeeeeeeeeeeel licht streepje 2 dgn voor nod met kv goedkope test.. deze werd ook in de loop van de dag donkerder..
oeioeioei... haha wordt gek van de zenuwen hiier! heb net 2 nieuwe testen van de kv gehaald, en wil morgeochtend met ochtendurine proberen.. hope so! dacht altijd met die meiden met een licht streepje en die onzekerheid, van ach meid stel je niet aan positief is en blijft positief... maar nu? geloof t zelf ook niet biij 1 licht lijntje en moet ook extra bevestiging hebben
hoi meid, als je nu echt op je nod zit kun je makkelijk met middagurine testen, alleen niet superveel vantevoren drinken.. plus je had al een positieve zwangerschapstest, dus dat zit wel goed liefs daantje
ik durf er nog niet voledig van uitte gaan en vriendlief (de stakker) weet nog van niks.. gemeen he, nou ja niet helemaal want heeft net zn kies zonder verdoving laten trekken, dus vind dat hij niet volledig kan genieten als ik t zeg, dus wacht morgen vroeg de test ff af, en dan ga ik m verrassen! (hopen we dan) heb al helemaal in mn koppie hoe ik t ga aanpakken, maar wil m niet teleurstellen dus ik wil eerst echte zekerheid met een knallende streep
Joehoeeeeeeeeeeeee, gefeliciteerd! Je vriend al blijgemaakt! Heb je een foto van de tesT? Nu lekker genieten....
heb geen foto van de test, maar was duidelijk positief! heb mn vriendje net verrast met een message candle na enkele minuten verscheen hoera ik ben zwanger! we zijn allebei op de roze wolke beland...