Vanmorgen getest met Babyboom... en was echt verdrietig dat ik nog steeds niet positief testen... Vanmorgen boodschappen gedaan en toen toch nog maar een test kruidvat 2 voor 5 gekocht. en ik kon het niet laten om te wachten tot morgenochtend.... Ik lees nu pas dat de babyboom testen minder goed zijn maar ben blijdat ik nu toch een positieve test heb... nu maar vasthouden... Je kan het niet zo goed zien op de onderstaande foto maar zet hem ook nog in mijn album... daar is hij groter... maar het is echt zwanger toch?
Gefeliciteerd!maarre ik zie bij die babyboomtest ook een vaag lijntje..........dus beidde posi!super joh!
Bedankt voor jullie lieve reacties... Ik ben zo blij maar ook wel erg bang omdat ik in oktober een miskraam heb gehad... Bij mijn zwangerschap van mijn 1e heb ik daar nooit heel bewust over nagedacht maar nu wel... @erlida, bij de babyboomtest is dat streepje het randje van de test, op de foto lijkt het een streepje maar het echte testgedeelte is helemaal wit op het controlestreepje na