Goedemiddag dames, Ik heb al eerder 2 fotos geplaatst van kruidvat, hierbij begreep ik dat deze al gauw een tweede streepje geven. Nu heb ik net nog een test gedaan, En wilde vragen of jullie ook een ligt streepje zien, of dat wij dat zien omdat we ook erg graag willen? Hoor t van jullie xxx
Misschien een stomme vraag hoor, maar zal ik morgen ochtend nog eens testen met ochtend urine? Of nog een paar dagen wachten.. Tis zo lastig on te wachten want mijn vriend en ik willen heel graag een kindje haha
Haha is dit van je middagurine? Zo ja dan zou ik er ook eentje morgenochtend doen. Die is dan vast duidelijker. Zit je al op je nod?
5 Februari denk ik. Ok ik zou gewoon morgenochtend weer een testje wagen. En als die nog wat onduidelijk is 2 dagen wachten en dan weer eventueel. Maar ik denk dat ie morgen wel duidelijker zal zijn.
5 januari???? Dan zou je test nu na een maand overtijd wel veel duidelijker moeten zijn. Voor 5 februari kan wel, zou zeker nog eens een test doen met ochtendurine. Spannend!
Ik zie hem ook, als ik mijn scherm kantel zelfs best duidelijk! Morgenochtend idd even met ochtendurine. Ben benieuwd!
Ja bedoel februari hahaha , blond 😳. Oke ik ga hem morgen ochtend nog doen.. Heb smorgens wel paar keer beetje misselijk geweest, en nu veel last van me onder rug.. Maar weet niet of dat zwangerschaps hormonen kan zijn, of me ongesteldsheids krampen. Had van de week wel al witte "bultjes" op me tepels 😱..
5 jan ongesteld?? denk ook dat je 5 feb bedoelt.. Ik zie zeker nu al wel een mini streepje hoor! Maar een streepje is een streepje he ! I k zou morgenochtend met ochtendurine doen idd, en dan goed op laten drogen. Succes en hou je ons op de hoogte?
Wat bedoel je met dat een streepje dat een streepje is? Dat dit ook nog kan verdwijnen? En bij de kv 2v5 zaten er balletjes bij, die moesten in dat petje voor opdroging toch neem ik aan? En hou jullie zeker op de hoogte!! Spannend!!! Zal het nu eindelijk na 8 maanden lukken?
Als er een streepje staat wil dat zeggen dat je zwanger bent, ook al is het maar een licht streepje. Dus juist positief voor jou! De balletjes bij de kv 2v5 zijn bedoeld om de test in de verpakking goed te houden voor je hem gebruikt. Je hebt deze verder niet nodig bij het gebruiken van de test. Lees anders goed de aanwijzingen bij de test, zodat je het goed doet en een betrouwbaar resultaat hebt. Ik vind het er tot nu toe positief uitzien, het lijkt er dus op dat het na 8 maanden inderdaad raak is! Ben benieuwd naar je test van morgen
Ohhh op die fiets net die balletjes, maar ik ga hem zeker morgen ochtend nog doen, brrrr kriebels in mijn buik. Ben blij dat ik dit met jullie kan delen. Erg fijn zo'n forum! ❤️
Ik vind hem eigenlijk ook best al vrij duidelijk! Ik zag hem meteen staan. Ben benieuwd hoor morgenvroeg. Maar ik denk toch wel zwanger!
Maar ik heb best weinig symptonen, alleen dan de witte bultjes laatst op me tepels, en wat misselijk heid smorgens wat wel al gauw verdwijnd.. En weg blijvende menstruatie.. Ben zelf heel benieuwd hihi. Ik laat het meteen weten!
Ik had in het begin ook bijna nergens last van, of zeg maar rustig nergens last van! Misselijkheid begon pas echt bij 6/7 weken en last van mijn borsten kwam ook pas later en zelfs dat kwam en ging een beetje. Is moeilijk om er niet op te letten, I know! Maar menstruatie die wegblijft is natuurlijk wel het belangrijkste symptoom! Succes met de zenuwen