Hoi meiden Vandaag 12 dpo (heb ovulatietesten gebruik dus ben vrij zeker). Vanmorgen met action test dit lijntje.. zien jullie het ook? Heb al 2 kv2v5 testen in huis en ga morgenochtend daarmee testen.. Hoor graag jullie mening.
Ik zie hem ook! Waarschijnlijk is die kv-test wel wat duidelijker. Dat zie ik tenminste soms hier, dat action nog vrij vaag is en kv dan al een stuk duidelijker! Dus ben ook benieuwd naar je kv-test morgen! Maar het ziet er wel veelbelovend uit vind ik.
Goeiemorgen meiden. Bedankt voor het mee kijken. Helaas vanmorgen kruidvat omo wit en action heeel vaag iets. Morgen nod dus ga er vanuit dat ik morgen gewoon ongi word en op naar de volgende ronde helaas..
Oh balen zeg. Wel raar dat action nog een vage streep geeft en 2v5 helemaal niets. Meestal is het andersom omdat 2v5 gevoeliger is.
Action test heeft altijd z'n voorgedrukte streep, ik vind de test niet duidelijk om te zeggen dat ik wat zie, ik vindt het meer een ingedrukt lijntje. Hoop natuurlijk dat het anders is, en dat je zwanger bent.