Zw. test open maken ?!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door anna123, 24 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Ik heb een vraagje.. ik dacht ooit ergens gelezen te hebben dat iemand een negatieve test had en toen de test open maakte en dat er in de test wel 2 gekleurde vakjes stonden ( dus niet in het venstertje.) En dat ze een paar dagen inderdaad wel positief testte.. maar goed vraag is dus .. is dat nou echt zo..dat je test wel dat hormoon meet ( en dus kleurt) maar dat et nog niet genoeg is om positief aan te geven in het testvak?
    Beetje gekke vraag misschien maar vroeg het me gewoon af!
    x

2. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Dat kan maar dan heb je wel te vroeg getest.
    Iedere 2/3 dagen verdubbelt het hcg gehalte en zal een test dus duidelijker positief geven.

3. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Nee heb m niet open gemaakt hoor! Wel getest vanmorgen (maandag pas nod.. stom stom )
    Maar gewoon negatief! Dus ga nu maar gewoon nod afwachten!
    x

4. mh81

mh81 Bekend lid

29 jan 2009
    748
    11
    18
    Persoonlijk zeg ik.. Doe het niet. Als de test uitelkaar gehaald moest worden om een goed resultaat te kunnen waarnemen stond dat wel op de verpakking/bijsluiter. Ik snap dat dit voor sommige meiden een soort "wanhoopsdaad" is maar ik zou de test dus nooit uitelkaar halen. Test over een paar dagen nog een keer. Ik hoop dat het raak is! Succes meid!

5. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Inderdaad ben het met je eens, positief is het pas als er een lijn staat... had zelf vanmorgen mn negatieve test gewoon wegggegooid hoor! Maar dacht, zal het toch eens vragen!

xx

Deel Deze Pagina