hallo allemaal na 12 rondes verder heb ik het gevoel dat het deze keer wel raak kan zijn,heb namelijk hele zere boobs ,veel wit slijm en beetje misselijk.en ik had hele rare buikpijn deze maand na me eisprong.ik weet het het zegt nog helemaal niks maar ik heb een test net gehaalt bij de benzinestation,de test is van het merk ratiopharm. is daar iemand bekend mee? en ik heb gemiddelt een cyclus van 28 dagen maar heb ook weleens iets langer of weer korter gehad,ik zou eigenlijk moeten wachten tot de langste dag zeg maar ,maar dat is moeilijk! haha ,vooral nu ik een test in huis heb groetjes!
hoiii wist helemaal niet eens dat ze bij een benzinepomp die dingen ook hadden hahaha maar waarom is je banner dan zo lang als je de vorige keer 27 dagen had? er staat dat je pas over 7 dagen kan testen doe je ook tempen? of weet je zo wanneer je je ei hebt gehad? want dan kan je ook een beetje kijken of je al kan testen of niet... anders zou ik wachten... zonde van je geld misschien... liefs marieke
hey me banner staat op de langste cyclus die ik ooit heb gehad namelijk 33 dagen. meestal word ik veel eerder ongi maar ik probeer eigenlijk zo lang mogelijk te wachten met testen vandaar dat er staat nog 7 dagen. nee ik temp niet(weet ook niet goed hoe dat allemaal in z'n werk gaat) me eisprong voel ik meestal zelf wel. morgen zit ik op dag 28 dus daarom dat ik mischien al wil gaan testen omdat ik meestal op die dag ongi word.