Hallo allemaal Ik heb een vraagje...deze ronde is het niet nodig, maar misschien wel een volgende ronde... Ik ga altijd met een slaperig hoofd rond 6.00u naar de wc... daarna word ik om 8 uur wakker en ga eruit...ook naar de wc Als ik met de tijd een zwangerschapstest wil doen, kan ik dat dan met mijn urine van 8 uur doen? Of met die van 6 uur? Dan moet ik namelijk me wekker zetten, dat ik ff echt wakker word... ALvast dank voor het lezen en eventuele reacties
Ik zou het met die van 6 uur doen. Dan heb je je eerste en dus meest geconcentreerde urine te pakken voor de test
die van 6 uur die heb je het langste opgehouden zeg maar als je die van 8 uur pakt kan je het net zo goed overdag doen maar ochtendurine is het beste meid....succes!!
Oke thanks... ik verwacht mijn ongi namelijk vanmorgen wakker geworden met zere rug...dus dat is een teken dat die eraan komt... Was even nieuwsgierig als ik wel zou moeten testen... dank voor reacties
ja ik dacht ook, ik ga wel nog ff kijken of er al wat duidelijkheid is of je ongesteld bent geworden of toch een testje waagt?? heerlijke he nieuwschierigheid van vrouwen haha
goedemorgen allemaal! Wat zijn we toch nieuwsgierig aangelegd! hahahahah Nu echt mega rugpijn/buikpijn en ook hoofdpijn...ongi is op komst!:x groetjes!