Zw. test

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Zeepaardje, 27 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Hallo allemaal

Ik heb een vraagje...deze ronde is het niet nodig, maar misschien wel een volgende ronde...
    Ik ga altijd met een slaperig hoofd rond 6.00u naar de wc... daarna word ik om 8 uur wakker en ga eruit...ook naar de wc
    Als ik met de tijd een zwangerschapstest wil doen, kan ik dat dan met mijn urine van 8 uur doen?
    Of met die van 6 uur? Dan moet ik namelijk me wekker zetten, dat ik ff echt wakker word...

ALvast dank voor het lezen en eventuele reacties

2. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Ik zou het met die van 6 uur doen. Dan heb je je eerste en dus meest geconcentreerde urine te pakken voor de test ;)

3. Alita

Alita Niet meer actief

die van 6 uur die heb je het langste opgehouden zeg maar als je die van 8 uur pakt kan je het net zo goed overdag doen maar ochtendurine is het beste meid....succes!!

4. Zeepaardje

Oke thanks...
    ik verwacht mijn ongi namelijk vanmorgen wakker geworden met zere rug...dus dat is een teken dat die eraan komt...
    Was even nieuwsgierig als ik wel zou moeten testen...
    dank voor reacties

5. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    en nu ben ik wel nieuwschierig of je al ongi bent of niet hihiihih ????

6. nanda1

nanda1 Lid

5 apr 2010
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja ik dacht ook, ik ga wel nog ff kijken of er al wat duidelijkheid is of je ongesteld bent geworden of toch een testje waagt??;) heerlijke he nieuwschierigheid van vrouwen haha

7. Zeepaardje

goedemorgen allemaal!
    Wat zijn we toch nieuwsgierig aangelegd! hahahahah

Nu echt mega rugpijn/buikpijn en ook hoofdpijn...ongi is op komst!:x

groetjes!

8. nanda1

nanda1 Lid

5 apr 2010
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    he bah, nou ik hoop maar dat je dan de volgende ronde meer geluk hebt! liefs

9. Zeepaardje

ja dank je wel!

Deel Deze Pagina