Met welke test heb je kans dat hij al voor je NOD positief aan geeft mocht het zijn dat je zwanger bent? Duss welke test is het gevoeligst?
Ik zou nog 2 dagen wachten als ik jou was, want als je nu negatief test, ook met een gevoelige dan ben je nog geen stap verder...
yasmine als jij wil testen doe je dat toch lekker! Maar als hij negatief is hebben we je gewaarschuwd! hahahaha de een test al eerder positief als een ander. misschien ben jij wel een van die gelukkigen die vroeg positief test. hoe dan ook, ik ben benieuwd!
@kimkivits hahaha ik hoop dat ik pos. test. zo niet heb ik pech Ik heb namelijk gister een CB test gedaan en er kreeg een hele lichte plus, Heb zowiezo vroeg getest misschien ligt het daar aan. Maar ik ben deze maand wat ongeduldiger dan normaal
nou yamine ik voel van alles maar die dingen voelde ik de vorige 4 maanden ook en toen was het ook niet raak hahahaha. dus heb vandaag testen besteld en we zullen zien wat het weekend ons brengt. maar lieve schat een lichte plus is een plus. kun je geen foto maken?
i kheb donderdag 26/10 's ochtends vroeg getest, 25/10 was mn nod. uit jullie woorden begrijp ik dat ik eigenlijk te vroeg heb getest... op dit moment nog geen ook niet in aantocht, wel wat andere klachten. licht misselijk, moe en wat diarree.
ik zie niks maar kan komen omdat het een foto is, misschien in het echt wel... k zou nog f 2 dagen wachten , hoe moeilik ook
sorry, ik zie ook niets... maar idd ligt misschien wel aan de foto! Nog ff geduld dan maar! Ps. Laat je het ons wel weten!?
nee, de foto's die nu in mijn album staan zijn niet goed. Het luk me niet om een goeie foto te maken. het word wazig