Nou ik heb ook voor mijn NOD met clearblue getest. En heb wel duidelijke + gekregen. Kijk maar in mijn album veel liefs jeanney
ja ik ook, maar is de test inmiddels niet al ouder dan 10 minuten, k denk dat je toch echt beter kan wachten nog sorry....zo heb je geen zekerheid, wat wij ook zeggen.
ja, op de foto is de streep nog vager duss ik ga over een paar dagen weer proberen als de niet komen opdagen. maar vraagje een negatieve test kan toch nooit na 10 min. post. worden?
nou dan is ie nog niet positief nee maar eentest kan door indrogen je het idee geven dat ie licht positief is
Hoi, Ik heb vanochtend een test gedaan deze was ook heel vaag maar iets duidelijker dan de vorige. Staat in mijn album--> foto 3. willen jullie even kijken, is dit een lichte postieve test?
Lastige foto. Streepje (?) is wel hèèl licht , weet niet of je die als positief kan beschrouwen...? Wel binnen de aangegeven tijd enzv afgelezen? Spannend!
ja, ik heb hem binnen de 10 min afgelezen en meteen ook een foto gemaakt Maar volgens mijn banner mag ik pas morgen testen dus ik ben benieuwd
Ja spannend zeg . Als ik jou was zou ik over 2 à 3 dagen nog even testen voor een dikkere streep! Dan weet je het gewoon 100% zeker. Of een digitale test gebruiken.... Zwanger-niet zwanger
Hoi, Als ik jou was haalde ik even een eigen merk test bij de apotheek of kruitvat. Die waren bij mij vet positief terwijl er op die van cb op dezelfde dag nog er twijfelachtig streepje stond. ( heb er 4 op 1 dag gedaan allemaal van verschillende merken....haha) Cb schijnt minder gevoelig te zijn.....succes! Groetjes Greetje
@greetje82 bedankt voor de tip, ik ga vandaag nog een test van de kruidvat halen. Ik heb toch al zoveel geld uitgegeven aan testen kopen nog ééntje kan er ook wel bij