Hallo ik ben er weer.

Discussion in 'Zwanger worden' started by Teddie, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Teddie

Teddie Bekend lid

Aug 3, 2006
    771
    0
    0
    Hoi meiden.

Ik ben weer terug van een weekje vakantie in Londen en het was een hele leuke maar ook een hele vermoeiende week geweest.
    Heel veel gezien en bezocht dus heel veel gelopen en savonds erg moe maar voldaan.

Wat betreft mijn zwanger worden, daar ben ik helaas niet zo positief over :( want volgens mij komt mijn ongi er aan.
    Ik heb al een paar dagen wat last van mijn buik en nog wat dingen die ik herken als ik ongi moet worden dus ik ben bang dat de :evil: er aan komen.
    In de vakantie wel geklust en ook er voor regelmatig dus daar ligt het niet aan,we hebben ons best gedaan.
    Gisteren was het dag 28 van mij cyclus dus had mijn ongi moeten komen maar er was niets behalve buik pijn en zo.
    Vandaag wat hele lichte bruine afscheiding,je ziet het bijna niet met afvegen en weer buik pijn en moe en mijn borsten tintelen en ik ben wat uit mijn doen dus ik denk echt dat de :evil: er aan komen helaas.

Het voordeel is wel dat ik nu dan een goede cyclus heb en niet zo een van 53 dagen wat ik vorige maand had.
    Maar ja ik wil zo graag he dus ja ik baal wel als het echt door gaat zetten,maar niets aan te doen gewoon naar ronde 3 met mijn schat.
    In Londen zie je veel ouders met kinderen dus ja dan verlang je er steeds meer naar en dan kan je er niet om heen he.
    We wachten af maar morgen denk ik of mischien straks nog ga ik denk ik wel ongi worden.
    Op 3 November mag ik testen maar ik denk niet dat het er van gaat komen.

Ben heel benieuwd hoe het met de andere meiden gaat en of er al meiden ongi zijn geworden of nog niet en ik hoop voor iedereen een positiefe test in November.

Doei dikke knuffel van Teddy.

2. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Wel dus een fijne vakantie gehad? hopen dat t zwanger worden snel gebeurd he, heel veel succes hiermee!

3. Teddie

Teddie Bekend lid

Aug 3, 2006
    771
    0
    0
    Nou meiden ik ben nog steeds niet ongi maar voel wel pijn in mijn buik als of het ieder moment door kan breken.
    Geen lichte bruine afscheiding meer en wel een wat misselijk gevoel wat ik al zo'n 2 weken heb maar niet zo erg dat ik moet overgeven.
    Ik wacht gewoon af.
    En hopen dat het weg blijft he en ik dan toch zwanger mag zijn hoewel ik er niet zo heel zeker van ben.

Ik hou julie op de hoogte.

Doei teddy.

4. san78

san78 Fanatiek lid

Mar 14, 2006
    1,172
    0
    0
    assen
    spannend. ik duim voor je meis.

liefs san.

5. Teddie

Teddie Bekend lid

Aug 3, 2006
    771
    0
    0
    San jij kan morgen testen he zie ik dus ik ga zeker voor je duimen dat het raak mag zijn voor je.
    Ik hoop het deze keer echt voor je.

doei Teddy.

Share This Page