zw. teste kv 2v5 euro indrooglijntje

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lillyenco, 1 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nannie

    Nannie Fanatiek lid

    22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    Snap wat je bedoelt! heb je normaal wel al tekenen dan van ongi nu? je zit officieel 1 dag voor nod toch?
    je hebt wel regelmatige cyclussen volgens mij....

    ik dus niet das nu weer t nadeel en heb pcos waarbij soms ovu testen vals positief aangeven! Dus begin nu te twijfelen maar dacht m toch echt te voelen 2 wk geleden! maar ja geen bloed en negatief getest dus zal dan niet zo zijn.
     
  2. Scarabee

    Scarabee VIP lid

    12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ik heb meestal 26-27 dagen, soms maar 28. Maar ik ren al vanaf afgelopen vrijdag om de haverklap naar het toilet omdat ik denk dat ik ongesteld ben.. Heb normaal weinig last voor menstrueren, en alleen menstruatiekramp op de eerste dag, maar dan ben ik het al.. Ik heb nu al meer dan een week krampen en gezeur in onderbuikje. Maar ik hou idd de langste cyclus aan, 28 dagen.. dus morgen NOD.

    Wat is psos precies ? :) Dat lijkt me ook beroerd zeg.. denk je dat je juist geklust hebt.. krijg je weer een piek :( Heb je wel een regelmatige cyclus ? Of hoe moet ik dat precies zien ? Wisselende LF ? En wat voel je ?
     
  3. Nannie

    Nannie Fanatiek lid

    22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    hm echt afwachten dus spannend hoor!

    pcos betekent dat er meerder eitje groeien in je eierstokken. Echter zijn de meeste een soort vochtblaasjes. Ze groeien ook niet echt door maar af en toe groeit er dus wel eentje goed en die springt dan ook. Mijn cyclus is heel onregelmatig. Maar voor mijn zwangerschap was t nog erger toen was ik soms 3 maand niet ongi. Sinds mijn zwangerschap had ik een hele mooie regelmatige cyclus! maar sinds vorig jaar zomer wisselt t weer heel erg. Soms zit er 8 wk tussen en soms 4, 5 of 6 wk! Maar 8 is de langste tot nu toe. het stomme is alleen dat ik dan komend weekend m'n eisprong alsnog zou moeten krijgen. Ik denk dat doordat er meerder eitjes groeien je LH soms heel hoog is maar de sprong dus daadwerkelijk niet komt...

    Het enige voordeel is dat ik m'n eisprong na de zwangerschap vrij goed voel! Maar ben bang dat ik m dit keer heb ingebeeld hihi.
     
  4. Scarabee

    Scarabee VIP lid

    12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Hmm jeetje zeg! Dat is nogal wat om allemaal rekening mee te houden ! Dus eigenlijk kan jij alleen de combinatie ovutest + wat je voelt, gebruiken om je eisprong in te schatten.. lastig zeg.. En zulke lange wachttijden.. Hoelang ben je nu al aan het proberen ?

    Test je nu elke dag voor de zekerheid ook nog ovulatietestjes?
     
  5. Nannie

    Nannie Fanatiek lid

    22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    tja het is idd echt die combi. Vorige maand voor het eerst ovu test gebruikt. heb toen 1 negatieve gehad en 2 dagen erna voelde ik m'n ei was op dag 20. Heb toen getest en postief! 12 dagen erna werd ik toen ongi. Maar nu zit ik op cyclusdag 37 geloof ik en heb ik misschien nog niks gehad! We zijn voor 2e nog niet zolang bezig hoor... hoop alleen dat het dit keer spontaan gebeurt. Heb voor de 1e 2 jaar lang iui en hormonengespoten. Uiteindelijk pauze genomen en spontaan zwanger geraakt na een baarmoederfoto en de bruiloft haha!

    ja doe af en toe wel een ovu testje nu is steeds wel een licht streepje op.
     
  6. julia6

    julia6 Fanatiek lid

    6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Wendy, en en en?
     
  7. Scarabee

    Scarabee VIP lid

    12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Goeiemorgen, als je uitgaat van die cyclus zou je hem gehad moeten hebben rond die 20ste, maar ik snap je onzekerheid.. door die wisselende enorm lange cyclussen steeds.. En de hele cyclus om de twee dagen klussen ? Of is het dan meer een verplicht iets in plaats van spontaan ? Ik hoop dat je je ei gehad hebt en nu richting je NOD gaat. Vind het knap van je dat je zoveel geduld hebt, ook met je eerste! Was je voordat je iui behandelingen had al langere tijd aan het proberen ?
     
  8. Nannie

    Nannie Fanatiek lid

    22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    Ik ben voor mijn eerste gelijk al bij gyn terecht gekomen. Aangezien ik geen menstruatie kreeg na stoppen met de pil! Dus toen werd gelijk pco geconstateerd. Toen gelijk hormonen gekregen om eisprong op te wekken en dat werd een heel verhaal....
    maar nee niet om de dag klussen nu hoor dan wordt het echt zo'n verplichting dat hadden we met de eerste ook en ben ik achteraf best wel aan onderdoor gegaan :s.
    Nu dus zo relaxes mogelijk (voor zover dat kan haha)
    bij jou nog niks?
     
  9. Scarabee

    Scarabee VIP lid

    12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Oke ik snap het :) Ik hoop voor je dat het deze keer sneller gaat, veeeeel sneller!

    Ik weet 95 % zeker dat ik vandaag ga menstrueren. Kan dat voelen op een of andere manier.. Maar dat betekent wel dat ik naar de huisarts ga met die menstruatiepijnen en steekjes en gloeiende gevoel wat ik al 1,5 week heb, want dat vind ik niet bepaald normaal..
     
  10. Rachel1984

    Rachel1984 Fanatiek lid

    22 feb 2006
    4.341
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    En wendy?
     
  11. babyhope

    babyhope VIP lid

    23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    nannie even iets korts...

    ik heb ook pcos en meidd ga aub nietmet ovutesten werken.. door de pco slaan die juist vals positief uit..
    heeft jou gyn dat niet uitgelegd??? pcos en ovutesten gaan gewoon niet samen het best ewat je kan doen is je temp bijhouden,en anders elke week op controle bij de gyn komen...

    en als kv 2 voor 5 een ingedroogd lijntje had zijn ze grijs.. indrooglijntjes zijn altijd grijs....

    xxxx
     
  12. lillyenco

    lillyenco Fanatiek lid

    5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    toen ik vannochtend hier wou typen was het forum ofline :(
    net trg van werk..

    Meiden, die van vannochtend was blanco.... :( :( het is natuurlijk pas 3 dagen voor nod... heb vooralsnog geen ongi klachten..

    ik heb trouwens ook pco en babyhope heeft gelijk.
     
  13. beebiegirl

    beebiegirl Actief lid

    3 okt 2008
    311
    0
    0
    Hier ook testen van het kruitvat. Deze testen zijn 1 dag nod. ;)
     
  14. lillyenco

    lillyenco Fanatiek lid

    5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    hmm oke, mijn was wel iets vager..
     
  15. Nannie

    Nannie Fanatiek lid

    22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    babyhope dankjewel. Ik had er wel s van gehoord met pco en ovutesten. Heb ze de vorige keer ook niet gebruikt omdat ik toen hormonen gebruikte dus ook nooit over gehad. Nu ging m'n cyclus vanzelf dus dacht ik dat t wel kon. Vorige maand klopte het ook precies! Maar deze maand dus niet. zal dan idd maar s beginnen met temperaturen.... Moet ik me daar eerst maar eens over inlezen!

    Wendy balen meid! nu dus rustig afwachten....
     
  16. merah

    merah VIP lid

    8 jun 2009
    13.191
    4.337
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Kruitvat-indroog is idd grijs, net als babyhope zegt.
    Maar ja, als iets zo vaag is... dan is het soms ook moeilijk om er kleur in te zien...

    Wendy, het is nog vroeg. Vergeet die test van eergisteren. Gun jezelf nog even een paar daagjes en test dan nog eens. Er zijn ook zat vrouwen die na NOD pas positief testen, vergeet dat niet!

    Enne Beebygirl, van harte met je zwangerschap!
    Ik moet alleen eerlijk bekennen dat ik het een beetje jammer vind dat je die positieve testen plaatst net nadat de TS een teleurgesteld berichtje schrijft dat haar test nu weer negatief is (en je daar niet op reageert).
    Ben echt blij voor je (echt waar!) en je bedoelt het vast niet verkeerd, maar ik moest het toch even kwijt...
     
  17. lillyenco

    lillyenco Fanatiek lid

    5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @merah thnx meid... ik heb nu geen testen meer in huis en ga voorlopig ff niet naar de kruidvat haha. Hoe voel jij je?
     
  18. merah

    merah VIP lid

    8 jun 2009
    13.191
    4.337
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Het ene moment goed en het andere moment weer vreselijk in twijfel. Ik zou zo graag blij willen zijn en van alles gaan plannen (en kopen, hahaha), maar dat is beter nog van niet.
    Nog anderhalve slopende weken en dan weten we in ieder geval of het hartje klopt. Die wetenschap zou me al een stuk geruster maken (al ben je er dan nog niet...).
     
  19. Nannie

    Nannie Fanatiek lid

    22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    Hebben jullie wel eens de clearblue gewone test gebruikt?
    Die met + je?
    heeft het plus lijntje ook een voorgedrukt iets?
     
  20. Marnat

    Marnat VIP lid

    10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Wendy@ Wat doe je me nou zonder ik het weet hou je het spannend!! Pas op he hihi.
    Duim duim
     

Deel Deze Pagina