is dit positief????

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door mam1982, 13 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mam1982

mam1982 Lid

12 okt 2009
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Is dit positief? ik lees veel slechte dingen over de kv ovu testen maar de vorige maand klopte het precies en nu test ik al bijna een week positief. doe het niet met ochtend urine want moet elke morgen om 5.30 naar de play en dan ga ik om 8.00 weer dus dat is het niet wat zou het wel kunnen betekenen? Heb ooit eens een keer iets gelezen van een mogelijke zwangerschap, maar goed ik moet nog twee week wachten dus dat zal het wel niet zijn.
    graag jullie meningen en is hij wel echt positief?

Groetjes Wilma

Bekijk bijlage 21292

2. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ik heb ook een week positief getest en had heelmaal geen eitjes groeien (me lichaam doet het niet zelf)... Dus nooit meer KV ovu testen voor mij ;).

Probeer eens een ander merk :).

3. trotse moeder

trotse moeder Actief lid

12 sep 2009
    404
    0
    0
    NULL
    NULL
    bij mij kloppen ze wel misschien is je ei nog niet gesprongen?

4. Yolandake

Yolandake Actief lid

29 okt 2006
    362
    0
    0
    antwerpen
    met de testen van tegenwoordig hoef je niet meer te testen met ochtend urine
    voor mij ziet het er positief uit , de 2 strepen zie je goed staan

maar wat bedoel je met ik moet nog 2 weken wachten ?

5. mam1982

mam1982 Lid

12 okt 2009
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tot mijn menstruatie komt ;) ik heb het ooit eens gelezen dat steeds positieve ovulatietesten kan duiden op een zwangerschap, maar we zijn maar nuchter en geloven het gewoon niet. anders hadden ze wel een test op de markt gemaakt ;) maar was wel benieuwd of het echt positief was. jullie meiden worden echt bedankt voor jullie reakties :D thanks!!!!

6. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Super positief hoor :D jeetje wat lang al zeg, pfff ik zit er ook mee hoor mijn testen zijn ook al vanaf donderdag positief. ik heb idd ook gelezen dat je zwanger kan zijn maar goed 14 dagen van te voren positief kunnen testen lijkt mij niet. zijn er niet meer hier die ook gelezen hebben dat je positief kunt testen met ovulatietest?

Groetjes Wilma26

7. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    De KV ovulatietesten staan er om bekend niet erg betrouwbaar te zijn. Ze blijven positief aangeven, terwijl dit medisch gezien eigenlijk niet kan. Een LH-piek duurt hooguit twee dagen.

Een ovulatietest kan een kruisreactie geven met het zwangerschapshormoon, maar dan pas rond je NOD of als je overtijd bent. Eerder kan dat echt nog niet! En het is ook niet erg betrouwbaar, een positieve ovulatietest hoeft niet persé op een zwangerschap te duiden. Sommigen hebben twee streepjes en worden gewoon ongesteld.

Deel Deze Pagina