zou dit een positieve test zijn ????

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door noena, 28 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noena

noena Fanatiek lid

4 nov 2007
    1.114
    0
    0
    hey lady's

ik had net een zwangerschapstest gedaan van clearblue, die ene die aan geeft hoe lang je zwanger bent.. op het schermpje zei het niet zwanger, maar toen ik dat ding open maakte, zag ik dat er 2 strips in zitten.. en op 1 strip heb ik 2 strepen (2e wel erg licht) en op die andere strip nog 1 heel licht streepje..

zou dat nu positief zijn???

ps/ ga sowieso wel een nieuwe test nog doen...

2. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    je moet niet naar de streepjes kijken op de test dat staat ook duidelijk in de buisluiter volgens mij. Je mag alleen de tekst op het venster aflezen als er staat niet zwanger moet je daar ook van uit gaan. Je kan beter over een paar daagjes nog eens testen.

3. noena

noena Fanatiek lid

4 nov 2007
    1.114
    0
    0
    ik test later gewoon nog eens hoor, maar zo digi test herkent heel lichte streepjes niet.. dus het kan wel kloppen dat het posotief is.. ik zie het wel bij een volgende test :D

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik had altijd 2 streepjes bij de digitest en was dan niet zwanger. dus ik zou niet teveel hopen!

over een paar dagen nog eens testen dus!

ik zie trouwens dat je dochter pas 2 maanden is, leuk dat je zo snel al voor een tweede gaat! :)

5. noena

noena Fanatiek lid

4 nov 2007
    1.114
    0
    0

hoop er ook niet op, en ben er ook niet gericht mee bezig.. maar we gebruiken ook geen bescherming, want als het komt is het welkom..

ja ik zou het leuk vinden als een 2e er snel achter aan komt.. :D

6. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    een digi geeft altijd 2 streepjes aan had ik ook altijd terwijl ik niet zwanger was daar mag je niet naar kijken gewoon over een paar dagen nog is testen sucees

Deel Deze Pagina