Goedenavond dames, Ik las net in een ander topic iets over dit middel om te gebruiken voor een goede cyclus..... Aangezien het homeopatisch is en ik niks kan vinden over foliumzuur wat er in zou zitten (niet dus), kan ik dit gebruiken naast de Etos zwanger worden pillen??? Ben erg benieuwd, de goede ervaringen waarover ik lees mbt de etospillen heb ik helaas nog niet mogen ervaren. Groetjes
Ik weet het niet, ik heb er nog nooit van gehoord. Maar als het homeopathisch is, kan je het toch gewoon gebruiken zonder dat het schadelijk zou zijn. Dus je zou het wellicht eens een paar cycli kunnen proberen. Maar ik vind je cyclus er trouwens heel netjes uitzien hoor, dus je moet ook weer uitkijken dat je die nette cyclus niet om gaat gooien hiermee
Overigens lijkt het me altijd maar een fabeltje dat er pillen bestaan om je cyclus 'beter' te maken. Wat is dan 'beter'? Net als dat ze over de Etos-pillen zeggen dat ze je cyclus korter zouden maken. Maar ik geloof daar nooit zo in. Dat wilde ik nog even kwijt
denk dat je het monnikspeper bedoelt... dit zit ook in de etos zwangerworden pillen.. (dit is dus niet de multi voor zwangere!) oeps.. had je berichtje neit helemaal goed gelezen... dat middel ken ik niet.. sorry...
Klopt, qua dagen ziet het er goed uit, maar ik heb vaak pas een posi ovutest op dag 20, dus eisprong op dag 21 of 22, dus vandaar dat ik er naar zat te kijken.....
efamol PMP zijn vetzuren, waaronder veel teunisbloemolie. Dit kan je cyclus stabiliseren. Dus het kan helpen
Hmm, dan heb je wel een erg korte LF.. Daar zou je denk ik het beste mee naar de gyn kunnen stappen denk ik zo..