gezocht gastouderbureau zonder bemiddelingskosten in Drachten

Discussie in 'De lounge' gestart door dkh, 16 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dkh

dkh Actief lid

18 nov 2010
    479
    0
    16
    Ik ben echt op een hele leuke stage plek aangenomen.
    En zit nu zonder oppas. Mijn moeder paste altijd op mn kinderen. Maar zei gaat nu de hele maand november op vakantie. En nu ben ik met spoed opzoek naar een gastouderbureau in Drachten voor mijn 2 kinderen. Zonder bemiddelingskosten. Want vindt het onnodig veel wat ik voor een maandje moet betalen naast het eigen bijdrage.
    Ik heb op Google gezocht, maar kom er niet echt uit.
    Kan iemand mij hierbij helpen?

Alvast erg bedankt :)

2. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.178
    10.718
    113
  3. dkh

dkh Actief lid

18 nov 2010
    479
    0
    16
    Dank je had er al op gekeken. Ze zijn betaalbaar, Maar er is maar 1 die op de dinsdag en woensdag kan. Helaas woont die 10km verder

4. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Denk dat er geen GOB zijn die voor niks werken...
    En zonder tussenkomst van een GOB krijg je volgens mij geen kinderopvangtoeslag.

5. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.193
    173
    63
    NULL
    NULL
    Er is geen enkel gastouderbureau dat werkt zonder bemiddelingskosten. Er zijn bureau's die het op een andere manier verrekenen, maar hoe dan ook komt het in de uurprijs terug. Maar zou je echt voor een maand je kinderen bij een gastouder willen brengen? Ik vraag me af of dat überhaupt mogelijk is namelijk en of het voor je kinderen wel prettig is. Is er echt voor die ene maand niks te regelen met je werk of dat van je man? Of met familie/vrienden?

6. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Hier betaal ik gewoon per opgenomen uur bemiddelingskosten (€5,68 per uur incl.) Maar misschien dat je voor inschrijving wel extra kosten moet betalen? Succes, maar ik denk niet dat je iets vindt zonder die kosten.

7. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Misschien toch kinderopvang informeren . Het gaat daar nu zo slecht mee dat ze vast wel mee werken aan maandje noodopvang.

Deel Deze Pagina