Hoi meiden, ik ben nieuwsgierig naar welke zwangerschaps vitamines jullie slikken? Ik slik Etos zwanger zijn en Omega 3,6 en 9. Liefs Inger
ik eet geen vis (lust ik niet nu) en omega is goed voor de hersen ontwikkeling zo doende neem ik dat erbij
Eerst slikte ik Etos zwanger zijn, en nu VSM puur mama. Al met al is VSM goedkoper. En je hoeft er maar één per dag te slikken.
Aha.. dat zou ik dus ook moeten doen dan? Ik eet ook bijna geen vis. Kun je ook een 'overdosis' vitamines binnen krijgen of kan dat geen kwaad? (dit zal wel een hele domme vraag zijn.. )
nee hoor is geen domme vraag een teveel aan vitamines is ook niet goed een teveel aan folium is niet goed vitamine e mag je ook niet teveel binnen krijgen dit zit voornamelijk in lever producten ik slik die omega dan en het is je eigen keus wat je wil doen maar het hoeft niet perse
Ik slik VSM Puur Mama, Visoliecapsules en Vitamine B-complex... De meeste vitaminen plas je uit als je er teveel van binnen krijgt (deze zijn in water oplosbaar). Alleen de vitaminen die alleen oplosbaar zijn in vet (vit A, E en nog wat) kun je teveel binnenkrijgen. Foliumzuur overigens niet, daar kun je niet teveel van binnenkrijgen, dat plas je weer uit (heb het nagevraagd aan de vk...).
Nu bezig aan me laatste stripje etos zwanger worden en dan over op de etos zwanger zijn. Vandaag alleen heel stom de visoliecapsules vergeten..
de zwanger worden moet je gelijk mee stoppen als je zwanger bent eigenlijk want daar zit een stof in die niet goed is voor de kleine
Volgens de verpakking mag je deze de eerste 3 maanden nog wel nemen, daarna inderdaad de 'zwanger zijn' capsules. Ik ben daarna overgegaan op dagravit mama & baby. 1 pil per dag....