Gravitamon en die slik ik nog steeds (borstvoeding). Als je een speciale zwangerschapvitamine neemt is het niet nodig om verder bij te slikken. Het is een compleet supplement.
compleet supplement als je gewoon eet. Je hebt dan niets anders nodig.. dat wil niet zeggen dat je niet nog van alles erbij kunt slikken maar nodig is het niet.
Ik eet erg gevarieerd en gezond kan ik zeggen, maar de ADH Omega 3 en 6 (meervoudig onverzadigde vetzuren) is moeilijk uit je dagelijkse voedsel te halen als je niet 2x in de week vette vis eet. Ik lust geen vette vis. Op de site van het Voedingscentrum en die van Becel kan je er meer over lezen. Probiotica is geen voedingssupplement. Dat neem ik ten eerste vanwege mijn darmklachten en ten tweede voor een goede weerstand, want we weten inmiddels allemaal dat een goede weerstand ik je buik wordt bepaald.
@zogelukkig. Krijg het idee dat je je wat aangevallen voelt maar zo bedoel ik het niet hoor. Iedereen moet nemen waar hij of zij zich goed bij voelt en / of nodig heeft!
Nee hoor, waar blijkt dat uit? Ik schrijf gewoon op wat ik gebruik en waarom. Meervoudig onverzadigde vetzuren zijn moeilijk uit je dagelijkse voeding te halen en zitten niet in een multivitaminepreparaat, dat wou ik even duidelijk maken!
ik slik alleen foliumzuur.. is dat niet voldoende? ik heb me laten vertellen.. dat de eerste 10 wk foliumzuur en dan zwvitamines moest nemen.. ma ik lees dat jullie dat al veel eerder doen. wat is wijs?
nou laten we t daar maar niet op houden heeeeeeeeeeeel gezond.. gewoon normaal. dus wat is t beste? ga ik morgen ff vitamine pillen halen
Hoi, Ik slik nu Toppharm Super Multi compleet, op advies van DA. Ik wilde namelijk Fem Netal van Davitamon kopen, maar ze heeft toen gezegd dat in die pillen chemische stoffen zitten. Deze zijn daarom ook wat duurder. Groet
Ik lees op hun site nergens dat Toppharm gebruik maakt van natuurlijke vitamines en mineralen! Je moet trouwens niet de Multi Compleet maar de Multi Medium hebben als je zwanger bent. In de Compleet zit bijv. maar 50% van de ADH vitamine D en die heb je als zwangere juist extra nodig! Een supplement met 5 mcg vit. D wordt aanbevolen voor zwangeren door de Gezondheidsraad. Ik heb even gekeken naar het percentage ADH van de Medium en die loopt bij sommige vitamines op tot 1500%, lijkt me overdreven veel. Als je echt een natuurlijk supplement wilt, kan je voor Solgar gaan.