zw wil niet in een camping bedje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door happymama, 24 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happymama

    happymama Niet meer actief

    mijn dochtertje is met geen enkele mogelijkheid in een campingbedje te krijgen
    ze krijst alles bij elkaar
    laatst ging ze logeren ong 100km rijden hier vandaan nou we waren thuis na haar weg gebracht te hebben kon ik weer terug rijden om ze op te halen , mijn zus heeft er 2 meer die dus ook niet meer sliepen dus ben ik ze gaan halen.
    wij gaan in juli een week naar frankrijk en ze gaat mee , dus ze zou dan in een camping bed moeten , ben nu al bamg dat dat niet gaat werken ....
    hebben jullie miss een oplossing of mee gemaakt en wat hebben jullie er toen mee gedaan ??
     
  2. pnirmal

    pnirmal Niet meer actief

    Hoi hoi.

    Misschien kun je het camping bedje even een paar dagen in de huis kamer zetten en haar daar in te spelen leggen. Gewoon thuis. Kan ze er wat aan gaan wennen. En als dat lukt eens een middag dutje er in.

    Succes ermee.
     
  3. happymama

    happymama Niet meer actief

    heb nog geen campingbedje heb m van iemand geleend toen .
    maar zit net es op internet te kijken en ik zie ook die tentjes .
    is dat iets ?????????
     
  4. pnirmal

    pnirmal Niet meer actief

    O dat met die tentjes zou het niet weten. Hihi. Ik zou gewoon kijken voor een leuk tweede handje. En een gewone box. Al hoe wel het er wel makkelijk uit ziet z,n tentje. Zou ik toch voor de box/bed/logeerbed gaan. Altijd handig ook als ze groter worden
     
  5. happymama

    happymama Niet meer actief

    miss iemand die nog tips heeft en die ervari heeft met zo'n tentje
     
  6. Juul75

    Juul75 VIP lid

    8 apr 2010
    11.940
    7.652
    113
    Lisa, zoals pnirmal al zei zou ik een campingbedje van iemand lenen en kijken of ze er aan kan wennen. Of anders een tentje, want iets vertelt me dat ze daar ook aan moet wennen. Gewoon spelenderwijs aan nieuwe dingen laten wennen.
     
  7. happymama

    happymama Niet meer actief

    denk dat ik ga kijken voor zo'n tentje ik vind die er erg leuk uitzien
     
  8. Jacky78

    Jacky78 Fanatiek lid

    3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    wij hebben een tentje (deryan travelcot - luxe peuterversie). Wij vinden het een superding.
    Het ene kindje zal het geweldig vinden (omdat het helemaal afgesloten kan worden en het een geborgen gevoel kan geven), het andere kindje zal het niets vinden omdat hij/zij zich opgesloten voelt.


    Kijk anders eens wat je op marktplaats kan vinden aan campingbedjes en travelcots.
    Laat je kindje er rustig aan wennen. Eerst gewoon eens overdag erin spelen / slapen. Daarna pas een hele nacht.
    Het eigen bedje is gewoon vertrouwd, niet zo gek dat ze dan niet in een vreemd bedje willen slapen.... <toch?>. Staat haar eigen bedje nog in de hoge stand of al in de lage? Onze dochter vond het niet zo fijn toen we haar in het ledikant van een vriendin legden.... (haar eigen ledikant was nog hoog en nu lag ze heel diep - dit vond ze eng blijkbaar).
    Probeer het gewoon 1 - 2 keer per week, zo kan ze er dan aan wennen. Het moet gewoon een vertrouwde omgeving gaan worden en daar gaat wel wat tijd overheen! Nu dus al gaan oefenen, anders wordt het waarschijnlijk drama met de vakantie.
     
  9. happymama

    happymama Niet meer actief

    dank je voor je reactie ..
    t hoog of laag maakt haar niet zoveel uit denk ik want thuis slaapt ze hoog en bij de oma's laag
    maar ik ga er mee aan de slag
     
  10. pink150

    pink150 Actief lid

    21 okt 2008
    203
    0
    0
    HEy
    Wij hebben hier een campingbedje en een een tentje (peuter) hier was het in het begin ook drama met campingbedje,..en toen thuis geoefend en naast gaan liggen (kon ze me gewoon zien) en toen ging het steeds beter!..
    Het tentje is hier een heel groot succes, ze schopt met de voetjes er tegen en speelt er volop in...1 nadeel van slapen komt niets hahahah...
    Dus ik weet niet of ik het je nu makkerlijk of moeilijker maak..sorry :D iig heel veel succes!
     
  11. happymama

    happymama Niet meer actief

    hallo
    ik ben vanmiddag dus naar de prenatal geweest en heb me es goed laten informeren , zo'n tentje is zeker makkelijk . ligt en klein.
    t enige nadeel vond ik dat ze dan toch op de grod ligt en dat t miss koud optrekt en t matrasje is vrij dun.
    ben dus maar gewoon voor een campingbedje gegaandaar kan eventueel ook haar eigen matrasje in .
    ze heeft er al in liggen spelen en dat ging goed !!!
    heb ook maar meteen een buggy gekocht hahaha
     

Deel Deze Pagina