ZW2014 - het eerste clubje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Adriana85, 28 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamainthefuture

mamainthefuture Fanatiek lid

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
    Rums ja wel had ik heel erg maar moet wel bekennen dat dat meer rond 17.00 kwam hij is om 18.03 geboren en daar had ik meer me zo van ik had je nu voor het eerst in mijn armen en net in bed even geknuffeld voor hij ging slapen, dus toen had ik ook wel zoiets van vorig jaar lag je ook zou bij mij maar was je veeeeeel kleiner!
    Verder was de ochtend top! Ik ga het volgend jaar weer op deze mannier doen ;)
    En Marco Borsato was echt helemaal top! Ben nu wel van de 4 drukke dagen echt helemaal op! Kan ook gewoon bijna niet meer naar de wc lopen dus lig ik al op bed en manlief gaat me zo masseren (weet hij nog niet ;)) en daarna ff insmeren met soort van tijgerbalsem :)

2. rums

rums Niet meer actief

Oja had ik ook. Onze zoon is 18.09 geboren en toen ook allemaal flashbacks.

Ja, ik wil wel geloven dat je kapot bent naar zoveel dagen in de weer. En laat je maar goed verwennen ;)

3. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Hey,
    Bedankt voor de felicitaties :D echt heel leuk dat jullie zo enthousiast reageren, dat doet me goed!
    Ik heb er een goed gevoel over, heb me daar een opgeblazen gevoel pffff, darmen een beetje van slag, al een paar dagen. Morgen is mijn nod en dan test ik nogmaals met de kv, kijken of hij verdubbeld is. En mss cb digi maar ik denk dinsdag. Dan ben ik ook eiiiiindelijk weer eens vrij.
    Manlief is nog erg terughoudend, bang dat het weer niet goed zit. Tsja wat moet ik daarop zeggen het kan altijd mos gaan natuurlijk.

Gister is mijn 'kleine' neefje papa geworden van een lief schattig meisje, wat gaat het dan kriebelen zeg! Tranen in mn ogen :) ben ook zo blij voor hun.

@mamaf. Ga nu maar lekker even bijslapen dat kun je wel gebruiken. En geniet van je massage ;)

4. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Rums ja gek he dat je dat dan rond dat tijdstip heb. Ik ben weer helemaal los erg fijn! Slapen lukt helaas niet want darmen werken ook ineens te goed :( en wat had ik graag al gaan slapen :(

Adriana ik ken het gevoel, ik denk dat ik ook pas na morgen echt volop durf te genieten. Gewoon na mijn 12 weken echo.
    Wellicht vind je man het gewoon erg spannend en kan hij het pas wat meer geloven als jullie een echo hebben gehad ;)

5. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Mamaf. Succes met de echo morgen. En slaap lekker :)

6. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    nekplooimeting gehad zag er heel erg goed uit dus ze verwacht dat alles goed is :) officiële uitslag krijg ik als het goed is morgen, maar gaan het wel vandaag aan iedereen bekend maken ;)
    Bij de officiële uitslag zit dan ook de uitslag van het bloed.

En natuurlijk een echo foto, niet mega duidelijk maar ja.
    Enne hoofd draaien.

7. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Leuk mamaf! Dat is wel snel dat je die uitslag morgen al krijgt! Een vriendin van me moest ruim een week wachten. Zij wilden het pas vertellen na een goede nekplooimeting nou dan duurt het lang hoor! Leuk dat jullie het vandaag bekend gaan maken, succes :)
    De foto is indd een beetje vaag maar hij/zij zit gewoon lekker warm in jouw buik! Geniet nu maar

8. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Hier nog een foto van de testen, ik heb toch niet het idee dat ze oplopen :( ben nu toch weer wel een beetje bang......

9. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Kan me ook voorstellen hoor, maar ik ben nog jong gaf de vk aan dus ze zegd de kans dat jou bloeduitslagen niet goed zijn, zijn erg klein aangezien dat natuurlijk mee telt in de risicoberekening en we al een gewonde zoon hebben. (Waar de nekplooi toen zelfs wat dikker was) hebben wij er wel alle vertrouwen in.
    Enne mijn teste liepen ook niet op bij Thomas daarom heb ik de tweede keer ook geen testen achter elkaar gedaan......
    Heeft er ook mee te maken of je de dag ervoor drinkt en hoeveel en dat is elke dag natuurlijk ook anders....

10. rums

rums Niet meer actief

Mamaf fijn een goede echo!

Adriana bij mij liepen ze ook niet echt op. Kan me je angst wel voorstellen! Maar komt vast goed ;)

11. mama van daan

mama van daan Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Ik ben opticien-brillenmaker en mama
    Limburg(België)
    @ Adriana

Alvast een super dikke proficiat meid super goed nieuws!!
    En kzou me nog ni direct teveel zorgen maken hoor ivm oplopende testen.
    Dat wilt niet altijd iets zeggen,ze zeggen ni voor niks dat ge maar best 1x test want anders vergelijk je teveel.
    Geniet ervan.

@ Mamaf
    Super dat alles goed is met jullie beebje en tis een mooie echo!

Hier nog steeds geen 1e menstruatie , ben enorm benieuwd wanneer dat gaat doorkomen??
    Vele krijgen ook bloeding na verwijderen van spiraal maar ik ben weer een geval appart vrees ik,geen bloedverlies na verwijdering en nu een 2 weken laten nog steeds NOPPES.
    Khoop dat het geen maanden duurt eer cyclus terug op peil staat hoor:$.

12. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Mamavandaan ik hoop ook niet dat het heel lang gaat duren, maar je zit volgens je baner nu op 25 dagen toch? Het gemiddelde ligt überhaupt op 28 dus misschien komt het nu ook niet. En de eerste keer ongesteld kan sowieso iets langer dan die 28 dagen duren.

@hier net door vk gebeld, ik heb kan 1:5000 en "normaal voor mijn leeftijd is 14 a 17:10.000 dus dat is heel erg goed :) nekplooi was ook erg goed dat had ik zelf al gezien ;) die was namelijk 0,8.

13. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    @mama van daan. Dankjewel :) hopelijk is je cyclus snel op de rit.

@mamaf. Jeej goed nieuws! Wel een opluchting lijkt me. Hoe heeft je omgeving nog gereageerd op het nieuwtje?

14. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Ik ben nu voor drie dagen vrij, morgenochtend ga ik de cb digi doen. Spannendddddd! :D
    Maar ik ben wel een beetje gerustgesteld nu, heb weer een beetje meer vertrouwen.
    Nog steeds een opgeblazen gevoel pfff en ontzettend last van hooikoorts! Dus als ik morgen een vk ga bellen ga ik dat meteen aankaarten! Hopelijk kan ik er iets voor krijgen.

Morgenmiddag met mn hubbie, die heb ik amper gesproken sinds 'het nieuws'. En zoonlief die weer sinds drie dagen niet gepoept heeft ondanks de forlax :( tis zonde....

15. rums

rums Niet meer actief

@Fidel. Is de operatie goed gegaan? Hopelijk valt het herstel mee.

@mama van daan. Hopelijk komt het snel op gang!

@Adriana. En getest met de cb? Jammer dat je man nu weinig ziet.

16. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Dit is hem:
    De action is al mooi opgelopen dus ik heb vertrouwen.
    Eerste echo staat gepland voor 26 juni :D

17. mama van daan

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Limburg(België)
    hey hey dames,

Goed nieuws daarnet zijn de duivels aangekomen en kzat net op dag 28!
    Mijn vorige banner klopte niet echt denk ik!!
    Maar allesinds ben ik super content .
    Nu kan de 1e Ronde echt beginnen.

18. mama van daan

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Limburg(België)
    Ziet er idd ook goed oplopend uit idd

19. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Spannend! Dat is netjes op dag 28. Ga je je ovulatie nog opsporen dmv testen? je had toch zo'n persona monitor?

20. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Adriana volgens mij mag je nu juist niks tegen hooikoorts :( ik heb er ook last van en normaal eigenlijk niet.....
    Fijn even tijd voor jullie samen. Arme jongen ook jeetje...
    Mooie test!

Fidel hoe is het met de kleine meid? Ging alles goed?

Mamavandaan erg netjes precies op dag 28 :) nu hopelijk een mooie vaste cyclus ;) of gewoon niet en een mooie test :p

Deel Deze Pagina