Fidel. Las bij wwjk dat alles is goed gegaan. Hopelijk drinkt ze toch nog goed zodat ze niet weer terug hoeft. Mama van daan. Fijn dat het nu al op gang is gekomen en wt een timing 28 dagen! Adriana. Spannend de echo! NOg even afwachten. Wij hebben over 2 weken de 20 weken echo! Zooo spannend en leuk ben zooo benieuwd. Ben eigenlijk wel heel benieuwd naar het geslacht en wil het eigenlijk ook wel weten maar mijn man wil het absoluut niet. Dus pffff
Zwaai zo de drukke week zit erop pffff ben kapot Hondjeseigenaar is thuis, de operatie is goed gegaan, neusamandelen waren echt nodig zeer groot en vies!!! Keelamandelen wel iets groot maar de kno zei dat ze daar alsnog last van kon hebben, de verrassing waren haar oren, hij zal ze alleen schoonmaken, maar heeft ze ook doorgeprikt, en moeten daar over 3 maanden voor terugkomen.. Ze heeft nooit last van der oren wat ze aangeeft.. Drinken is nog steeds niet helemaal goed, goed in de gate houden, bij uitzondering mag ze een fles, anders drinkt ze helemaal niet, goed in de gate houden van een nabloeding, dus de speen nog even een dagje uit zicht houden, ( pak hem nog niet af, want van de week had ze ook de hele dag geen speen, toeval en stopte ze de duim in de mond) liever een speen dan als een duim, dan kan je het nog een beetje controleren. De eerste nacht is ook goed gegaan, lekker geslapen, hoorde haar zelfs niet snurken, das vreemd.. Mitf alsnog gefeliciteerd een mijlpaal 1 jaar !! Adriana gefeliciteerd!!! Geen idee wat me lichaam gaat doen deze ronde, ik dacht rond dag 10 vruchtbaar slijm te zien, maar maandag en gister ook.. Heel vreemd Naja na 2 jaar niet moet de boel toch op gang komen Ik ga denk ik wel langzamerhand de bv afbouwen, ik vind goed zo, er ligt nog een beste voorraad in de vriezer voor +\- 200 dgn dan heeft ze 2,5 jaar bv gehad, en we zullen zien of ze nu beter gaat eten, komende 2 wkn uiteraard nog niet, wordt vervolgt Ohja en tis defenitief, we gaan verbouwen, starten 21 juli met een dakopbouw dus een nieuwe badkamer en een extra kamertje!!!
Dat klinkt allemaal positief Fidel! Fijn dat het allemaal goed gegaan is, en dat het ook echt nodig was. Hoeveel drinkt ze dan op een dag ongeveer? Hier ook een problematisch slechte drinker nl. Zohee wat een voorraad bv heb jij zeg! Ben ik wel een beetje jaloers op hoor! Echt goed van je, chapeau! Wat voor anticonceptie gebruik je nu? Ik ga de ka nog maar eens bellen want het is nu alweer van vrijdag (!) geleden dat hij gepoept heeft, ondanks de forlax
Fidel hopelijk drinkt ze vandaag goed. Adriana wat een gedoe zeg! Heeft hij er ook last van of merk je het niet?
Nou qua hoeveelheid drinkt ze genoeg normaal 600-800 ml op een dag, alleen de keuze is niet veelzijdig, lauwe thee, ijsthee van de aldi bv en halfvolle melk Anti conceptie wat is dat???
Idd ik heb zo een monitor en heb hem vandaag in dienst genomen nadat ik de gebruiksaanwijzing goed gelezen had! Dus nu gebruiken om zwanger te worden.
Adriana, had ik je nou al gefeliciteerd of nog niet? Weet het echt niet meer.. In ieder geval, GEFELICITEERD! Fidel ook hier een knuffel Verder niet echt heel erg terug gelezen, sorry
@micchan. Nee nog niet maar dankjewel Hoe is het met jou? @fidel. Hahaha oke das duidelijk. Wel spannend dan! Het is toch niet erg dat ze niet veel verschillende dranken drinkt? Hier komen we amper aan de 600ml per dag. Meestal 's ochtends melk met muesli, overdag yogi, appelsap of roosvicee. 'S avonds nog een wchaaltje pap en dat was het. Eten gaat de laatste tijd ook bijna niet. Zie foto...
haha die foto Ik ben er bij toeval achter gekomen dat onze zoon als een tierelier appelsap drinkt (half om half). Dus er staan nu 4 pakken in de koelkast. En hij drinkt op een dag drie nuby bekers leeg. Kan het goed merken in de poepluiers.
Fidel fijn dat de operatie goed is gegaan. En eigenlijk ook wel dat het nodig was, is het niet voor niks en was je moedergevoel juist! Hopen dat idd na het herstel het heten beter gaat worden. Adriana fijn dat het er weer uit is. Wat zei de arts? Aaaaa was hij zo moe! Veel te moe om te eten arm ding. Misschien gaat het poepen ook wel moeizaam doordat hij niet goed drinkt? Rums wouw lekker dat hij zo goed drinkt! Is natuurlijk ook erg lekker appelsap. Thomas drinkt heeeel verschillend ene dag met moeite andere dag zo alles achter elkaar....
@mamaf. Ja, heel erg fijn! Nu hopen dat hij het voorlopig lekker blijft vinden. Schoonzus is zwanger van derde en heeft nu een duowagen gekocht. Maar nu begint ze erover dat ik er ook een moet aanschaffen ook omdat onze zoon nog maar 20 maanden is als de kleine geboren word. Jullie ideeen hierover? Wil het eigenlijk even afwachten. @mamaf weet jij al hoe je het gaat doen?
@mamaf. Het heeft allemaal met elkaar te maken. Als hij niet eet en drinkt kan hij niet poepen. Daardoor raakt hij 'vol' en wil hij niet meer eten.... Een drinker is hij sowieso nooit geweest (komt nog wel als hij 17 is ) @rums. Hoe merk je dan dan precies, die appelsap? Ik zou nog geen duowagen aanschaffen in jouw geval. Tegen de tijd dat de kleine er is kan hij mss al goed lopen. Eerst proberen met een meerijdplankje. Als dat niets is kun je altid nog een (tweedehands) duowagen aanschaffen voor tijdelijk. Dat zou ik doen denk ik. Ja het was hier vandaag slaapdag ik vanmiddag een dutje gedaan (had nog wat in te halen) en dan tijdens het eten dit. Na het eten nog een foto gemaakt van ml met zoon samen slapend op de bank Het regent ook al echt de hele dag dus daar krijg je nou niet echt energie van he
@adriana wat precies merken? Ja, nou dat is ook mijn insteek eigenlijk maar ze was zo stellig dat ik dacht hmmm. Hij is op zich een rustig kind dus ik heb de hoop dat hij dan goed kan lopen en toch goed luistert. Mijn neefje is namelijk een extreme stuiterbal
Dit bedoel ik Wbt de duowagen, ligt er ook aan of je 'lange afstanden' gaat lopen. Ik nam mijn zoontje op die leeftijd te voet mee naar de supermarkt (+/- 800m)
Nou nee, supermarkt moet met de auto of met de fiets. Dus vandaar ook niet echt nodig denk ik. Desnoods doe ik hem een tuigje om met zo'n rugzakje. Anders krijg je weer van die topics op het zwangerschapsforum haha Hij heeft nu zoiezo 2 poepluiers op een dag. Voorheen maar 1 per dag soms een dag niet.
We zijn weer int zh, ze dronk niet voldoende, zijn we er komt de arts de kamer in, begint ze te drinken, dus gelukkig geen infuus maar wel opname, en morgen kijken wat ze nog drinkt en evt. Bloedprikken om te zien of ze uitdrogingsverschijnselen heeft