ZW2014 - het eerste clubje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Adriana85, 28 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rums

rums Niet meer actief

Hopelijk gaat het goed vandaag Fidel!

2. mamainthefuture

mamainthefuture Fanatiek lid

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
    Rums ik wacht voorloppig even af hoe Thomas zich ontwikkeld. Daarbij ben ik in december uit gerekend dus tegen de tijd dat ik naar buiten ga neem ik de baby in een draagdoek mee naar buiten en Thomas in de wagen ;) en daarna zien we wel verder denk met z'n plankje ga werken en zijn we met zijn tweeën weg de buggy en de wagen ;) en gaat de jongste naar een buggy koop ik pas een tweeling buggy als het nog nodig is voor Thomas ;)
    En vrienden van mij hebben dat ook daar zit 1 jaar en 10 maanden tussen en die hebben ook geen tweeling wagen tot nu toe (kleine is 4 weken oud).

Adriana ja maar dan drinkt hij weer dingen die mama niet wil :p
    Misschien appelsap proberen als ik dat van rums zie ;)

Fidel zul je altijd zien je dat ze dan gaan drinken. Hopelijk blijft ze dat doen! Nu hopen dat ze niet uitgedroogd is.

3. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    We zijn weer thuis,infuus niet nodig geweest wel nachtje gebleven ter dreigende uitdroging

Ze begon vanmorgen te drinken, 3 flessen voor 13.00 dus mochten naar huis

4. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Zoo, had ze wat in te halen ;)
    Fijn dat jullie weer thuis zijn.

5. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Fidel fijn dat jullie thuis zijn, hopelijk blijft ze goed drinken.

6. mama van daan

mama van daan Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Ik ben opticien-brillenmaker en mama
    Limburg(België)
    @ Fidel

Fijn dat jullie terug thuis zijn!!

7. rums

rums Niet meer actief

@Fidel fijn dat jullie weer thuis zijn.

Had een babyschommel besteld voor mijn zoontje. Komt mijn man thuis met het pakket hardstikke klein. Dus ik meteen dat is niet goed gegaan. En inderdaad zat een gewoon plankje in voor oudere kinderen. Dus vanochtend maar meteen gebeld en nu sturen ze de babyschommel alsnog en ik hoefde de ander niet terug te sturen want dat was zo'n gedoe.

Verder... ik kijk uit naar het moment dat ik de baby voel. Want pfff voel me laatste week wel beroerd maar totaal niet het idee dat ik zwanger ben. Dus ben toe aan een schoppende baby :D

8. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Rums leuk een schommel, Thomas heeft er 1 gekregen met zijn verjaardag hij kan er tot 6 jaar mee doe erg leuk ;) is een 3 in 1 stoel.

9. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Oh leuk een babyschommel! En erg netjes dat je de andere niet hoefde terug te sturen :)

Kan me voorstellen dat je op dit termijn een teken van leven wil. Wie weet komt het snel

10. mama van daan

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Limburg(België)
    @ Rums

Die schopjes komen eraan hoor,kan elk moment zijn!!
    Hier de eerste schopjes vd zoon rond 16 weken,denk ook da da afhangt of placenta voor of achteraan ligt!

Hier de menstruatie voorbij en nu aftellen naar men EI;).

11. rums

rums Niet meer actief

@mama van daan. Bij onze zoon voelde ik het wat later rond de 20 weken. Maar ja, ze zeggen altijd dat je een tweede veel sneller voelt.

Zoontje kan nu baby zeggen. Als ik hem vraag waar de baby is dan wijst hij naar mijn buik. Te schattig hahaha

12. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Rums hoe oud is je zoontje?
    Mijn zoontje doet lief mijn buik knuffelen de heletijd zooooo leuk :) *smelt*

Mamavandaan Hopelijk vind je je ei goed ;)

13. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Hmm ben benieuwd wat deze ronde cyclus wordt... Had al ongie verwacht, zwanger ehh nee te weinig gezellig gehad

14. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Uhm één keertje is genoeg hoor :)
    Spannend!!!

15. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Fidel idd 1 keer is genoeg Hihi.... Misschien toch een testje wagen aangezien je op dag 32 zit van je cyclus?

16. rums

rums Niet meer actief

@mamaf hij is 15 maand

@fidel misschien toch een test doen. Maar dit wordt dan toch de 2e keer ongesteld. Kan me voorstellen dat na die poos borstvoeding er niet meteen regelmaat in zit.

Ik voel me vandaag lamlendig. Opgestaan met hoofdpijn en heb een kort lontje. Eigenlijk de hele zwangerschap al niet fit. Ken het niet van de zwangerschap van zoontje.

17. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Dikke negatief...
    En niks dan ook niks wijst op of een zw of een ongi.. Dus kan ook gewoon een langere ronde worden, spotte op dag 10 vruchtbaar slijm, dacht ik, maar ook op dag 22... Dus op dag 45 wel weer testen ofzo...

18. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Jammer!(denk ik?)

19. mama van daan

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Limburg(België)
    OOh jammer!
    Hopelijk een niet al te lange cyclus en kan je snel naar de volgende ronde!!

Hier wss deze week in men vruchtbare periode dus zullen het om de dag es gezellig proberen te maken zeker:D.
    Heb een cyclus van 26 dagen en nu dag 8 dus kan best beginnen denk ik;)

20. rums

rums Niet meer actief

even een egobericht. Heb een slaapdienst straks op mijn werk en zie er zo tegenop. Laatste keer was vorig jaar maar ik vind het echt drie keer niets.

Hopelijk onweert het dan niet want anders weet ik zeker dat ik de hele nacht niet slaap ivm clienten.

En morgen een vroege dienst. En heb vandaag helemaal niet veel gedaan maar voel mijn bekken :(

Deel Deze Pagina