Rums ik hoop dat je nacht goed gaat en dat je inderdaad geen onweer hebt! Balen joh van je bekken.... Fidel balen zeg! Ik hoop dat je toch snel een regelmatige cyclus gaat krijgen. Mamavandaan ga idd maar aan de klus, wat zegt je apparaatje?
Dankje! Ik was zomaar wat aant proberen met testjes en knuffeltjes etc. Ik blijf steeds naar die testen kijken geweldig hahaha @rums hoe ist gegaan op je werk? @mama van daan. Veel klusplezier!
Apparaatje geeft rood aan wat zou betekenen in de vruchtbare periode maar omdat het nog maar 1e cyclus is zou deze de 1e maand meer vruchtbare dagen aangeven omdat het je cyclus nog nie kent! Heb al action test gedaan maar is nog omowit de ovutest dus ja afwachten maar ga toch al es proberen vanavond het gezellig te maken (als de warmte er tenminste geen stokje voor steekt!).
@Adriana. Ja, ging wel goed. Wel vaak wakker geworden. En vanaf 4.00 praktisch wakker, Maar het viel mij mee. Maar favoriet zal het nooit worden.
Mamavandaan ja warm he! Succes met klussen! Rums balen dat je vaak waker bent geworden Vandaag het hartje gehoord wat is dat weer bijzonder *smelt* Hier nog een foto van de taart die ik heb gemaakt met Thomas zijn verjaardag
We hebben dit weekend de babykamer trouwens gekocht en dus ook de kamer maar alvast leeg gehaald, we moeten nu alleen ff de muren weer opnieuw schilderen en dan is de kamer al klaar haha.
Wowwww wat een mooie taart!!! Leuk het hartje gehoord Dus jullie hebben dan gewoon twee babykamers als ik het goed begrijp? Volgende week komt siem zijn nieuwe kamer binnen dus kan hij over naar een 'tienerkamer', kanhij mee doen tot zijn 18e zeg maar.
Ik ben trouwens heel bang dat ik vanavond door de mand ga vallen Een boel meiden komt vanavond naar hier toe om spelletjes te doen (doen we eens in de zoveel tijd) en er wordt dan meestal behoorlijk wat gedronken. Ben benieuwd hoor of ik het kan verbergen. Heb voor de zekerheid alc vrije wijn ingeslagen maar die is zo vies!
Mamaf wouw wat een mooie taart En fijn inderdaad om het hartje te horen. En mooie kamer ! Adriana hopelijk hebben ze niets door!
Adriana ik moet wel want mijn zoon heeft een junior kamer dus die gaat mee tot hij een jaar of 5 a 7 is Ach het is bij jou toch, doe je net of je een mix pakt en of je dronken bent haha
men dik gedoe hiernaast. Buurvrouw heeft een licht verstandelijke beperking. Ze hebben een zoon en dochter maar dochter heeft ook een beperking en zoon tjah een beetje simpel. Nu heeft ze hem laat arresteren: poging tot moord. Dikke onzin. Ik hoor namelijk veel ook toen ik in de ziektewet zat bij 1e zwangerschap. Hopelijk pluizen ze het bij de politie allemaal goed uit bij familie en alle hulpinstanties die er lopen.
Hij is wel oke. Maar zij is de slechtheid zelve Ik hoop dat hij in het huis komt of dat het te koop gezet word. En dan een leuk jong gezin ... Maar ik loop op de feiten vooruit. Naja hopelijk worden het feiten hihi
LEDENSTOP Micchan - 20 jaar - 2e kindje - ergens in 2014 (Misha* 02-01-2014 - 22-01-2014) Ytest - 26 jaar - 2e kindje -(Y.lana April '13 )ZWANGER Mamainthefuture - 26 jaar 2e kindje januari (Thomas juni '13 + MK jan '14) ZWANGER Adriana85 - 28 jaar - 2e kindje -januari (Siem feb '12 + MK maart '14) ZWANGER rums - 26 jaar - 2e kindje - januari (E. maart '13) ZWANGER Brondy - 29 jaar - 2e kindje - februari (S. sept '12) mamavandaan - 29 jaar - 2e kindje - Juni (Daan Feb '09) fidel2010 - 28 jaar - 2e kindje herfst (Willemijn april '12) LEDENSTOP
@rums. Nou lekker dan zulke buren, NOT we hebben gisteren met zn allen aan de alc vrije bubbels gezeten onder het mom van: anders vergeten we steeds wie er speelt etc (we doen dan een kaartspel waarbij je echt altijd goed moet opletten). Was supergezellig! Over twee weken doen we het weer maar dan bij iemand anders. Hopelijk kan ik het dan ook verborgen houden pffff lastig zeg. Ik wil het eig pas met twaalf weken vertellen, dan is ml jarig dus zou een mooi moment zijn.
Rums ik hoop dan met jou mee Hihi. Adriana suc6 met verborgen houden erg lastig ik weet het haha..... Thomas heeft de waterpokken arm ventje. En ik heb bloedverlies wel vannochtend met vk hartje gehoord en die klopt ook gewoon, heb geen kramp niks. Straks wel onderzoek in zh of ik misschien niet een infectie heb. Pfff ik dacht ben die 12 weken voorbij nu zit het goed grrrr zo onzeker nu weer. Vk denkt dat er niks met de baby is maar dat ik een mega gevoelige baarmoeder heb. En helaas is het gewoon zo dat sommige vrouwen gewoon tot eind vd zwangerschap bloedverlies hebben heb ik weer hoor precies na een mk