ZW2014 - het eerste clubje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Adriana85, 28 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamainthefuture

mamainthefuture Fanatiek lid

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
    Controle bij gyn was goed, ik heb helaas een extreem gevoelige baarmoedermond wat bij een klein tikje al bloed, nu dus ook doordat zij eraan heeft gezeten.....
    Kan zijn dat het stopt kan ook zijn dat ik hier me hele zwangerschap last van hou :( heb ik weer al mega onzeker door de mk en dan zie je dus tot einde waarschijnlijk bloed pfffff.....
    Ook echo gehad kindje was erg druk en deed het goed.

2. rums

rums Niet meer actief

Wat een opluchting mamaf! Maar dat bloedverlies in combinatie met je miskraam in januari lijkt mij inderdaad niet fijn!

3. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    He bah das erg vervelend mamaf. Gelukkig betekent het waarschijnlijk niks ernstigs. Hopelijk blijft het bloeden beperkt.

4. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Nee is ook niet fijn, ik moet gaan accepteren dat dit bij me zwangerschap hoort en dat het met de baby goed is, maar is best moeilijk als je weet dat je normaal met bloedverlies de vk moet bellen.....gelukkig gaven ze wel aan dat als ik me heel onzeker voelde ik gewoon moet bellen en dan kan ik het hartje komen luisteren.

5. mama van daan

mama van daan Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Ik ben opticien-brillenmaker en mama
    Limburg(België)
    @ mamaf

Is idd niet leuk dat bloedverlies maar het voornaamste is dat je baby het wel goed doet!
    Kan me voorstellen dat je wel vaak onzeker bent als je zo bloed vind !
    En proficiat met die prachtige taart seg whaaauw!!
    En mooie slaapkamer voor je beebje.

Hier gisteren gezellig gemaakt en gaan we komende dagen zoveel mogelijk te proberen!
    Tot nu toe nog geen fatsoenlijke 2e dikke lijn op de ovutesten!!
    Khoop dat het niet te lang op zich laat wachten;).
    Als die van da action op zijn ga ik beginnen met die van zwanger en kids de dipsticks!
    Iemand ervaringen??

6. rums

rums Niet meer actief

@Mamaf. Fijn in ieder geval dat je met ze kan bellen als je heel onzeker bent. Maak daar ook gebruik van!

@Adriana. Nu dus in de wacht!

Dinsdag hebben we de echo ben heel erg benieuwd. Vanochtend het idee dat ik het weer gevoeld heb. Maar nog steeds niet zeker.

7. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Spannend rums. Is je man al om (wil hij het geslacht echt niet weten?) :p

@mama van daan Ik heb geen ervaring met dipsticks van zw&kids, wel andere dipsticks. Kijk maar in mijn album als je wilt dan kun je zien hoe de streepjes oplopen.

Vanmiddag veel zware dozen naar de kelder getild op mn werk. Toen het klaar was voelde ik opeens redelijke steken in de buik. Daar schrok ik van. Ik voelde ook iets lopen ik dacht neeeee dat is niet goed! Gelukkig was het gewoon afscheiding. Misschien toch even niet meer zo 'uitsloven'.

8. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Mamavandaan dank je wel!
    Ja is niet heel makkelijk maar probeer te ontspannen. Succes met klussen. Ik heb geen ervaring met testen moet je eigenlijk ytest hebben, maar die is al lang niet geweest hier ;)

Rums ik bel ook zeker als ik het nodig vind. Leuk en spannend de echo.

Adriana rustig aan doen zwaar tillen is niet goed!

9. rums

rums Niet meer actief

@adriana dat is even schrikken. En inderdaad wat minder ijverig doen haha.

O nee! Nee, hij wil het echt niet weten :(

@mamaf. Zeker spannend! Ben er echt aan toe!
    Heb ook een beetje een onderbuik gevoel hopelijk ist niets

10. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Rums lastige man :p
    Wat voor onderbuik gevoel?

Bloed is weer weg... Snap d'r niks van juist drukke dag gehad :( Ingewikkeld hoor dat vrouwen lichaam pfffff....

11. rums

rums Niet meer actief

Haha ik zal het hem zeggen.
    Gevoel alsof er iets niet goed is. Maar ik denk dan dat het komt omdat ik de baby nog niet heb gevoeld.

Nou ingewikkeld zeg dat wel. Hopelijk blijft het zo!

12. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Maar kan nog komen he, misschien ligt je placenta er wel voor dan voel je de baby ook niet ;) en voelde je je zoontje al vroeg?
    Ja zeg het hem maar hahaha.

Ja dat wel ja haha.

13. rums

rums Niet meer actief

Haha hij zegt: ach ja saai maar degelijk.

Ja, is ook zo van de placenta. Om heel eerlijk te zijn... ik weet het niet meer wanneer ik zoontje voelde. Denk pas na 20 weken maar dan moet ik in zwangerschapsboekje kijken. Maar zoon heb ik de zwangerschap door haast niet gevoelt.

14. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Rums ik weet dat mijn moeder bij de zwangerschap van me zusje heel bang was, mij voelde ze constant ik trapte haar blauw en me zusje voelde ze bijna niet dus dacht ze constant er is iets mis.
    Misschien ff terug lezen ;)
    Ik weet dat ik mijn zoon al ergens bij 17 a 18 weken voelde en me man hem bij 19 weken voelde, maar ja elke zwangerschap is anders dus probeer er niet mee bezig te zijn. Al snap ik dat jij natuurlijk dicht bij de 20 weken komt dus de kleine graag wilt voelen. Maar als je echt onrustig voelt ff de vk bellen misschien kunnen ze kijken waar de placenta ligt. Kan heel goed zijn dat je hem of haar daarom niet voelt ;) zwanger zijn is ook niet makkelijk he ;)

15. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Ik voelde zoonlief voor het eerst een paar dagen voor de 20-weken echo.

@rums. Mocht ik je niet meer 'spreken' alvast veel succes en plezier dinsdag met de echo!

Ik ga dinsdag de vk bellen dat we de combinatietest gaan doen. Hopelijk lukt dat in de elfde week dat zou mooi uitkomen maar het belangrijkste is naturlijk dat er niks mis is met de baby. Ik vind het behoorlijk spannend allemaal.

16. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Zo even zwaaaaaai,

Druk druk druk, en we gaan door, de verbouwing zit er aan te komen, 21 juli beginnen, dwz de klujesman, 14 juli wordt de stijger opgezet,
    En voortijd moet natuurlijk ruimte en rommel opgeruimd worden.. Druk bezig met spul tijdelijk bij schoonouder te lozen..

Van de week tegels uitgezocht, dag later opgehaald, die liggen bij mijn moeder.. Morgen komt de voeger weer om verder te gaan met uitslijpen van de voegen van de buitenmuren, hoop herrie dus!!
    Dinsdag ka, controle van willemijn, afspraak stond al voor de kno, vind erg kort op elkaar, maar eerste verschil is merkbaar, ze heeft zelfs noedels kipkerrie geproeft, welliswaar geen groente of kip, maar wel de kruiden, ook eet ze ipv 1 minikoekje er nu meerdere en opa en omas vinden haar veel vrolijker en energievoller, wel heeft ze nog laat van der oortjes, want, met voorzichtig haar uitspoelen als der water op der oor komt grijpt ze er wel direct naar, dus even in de gate houden

Verder goed gesprek gehad met vl, over wanneer we voor nr 2 "beginnen" we laten t eerst op zijn beloop, geen timing wanneer we moeten, maar ook geen onthouding!! Dus onbewust nu toch beginnen!!!

17. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Adriana wanneer heb je je eerste echo?

Fidel jeetje drukke tijd dus. Maar wel leuk het verbouwen en daarna hebben jullie ook weer extra ruimte en is het voor een goed doel ;)
    Fijn zeg dat jullie al z'n verschil zijn bij haar. D'r oortjes idd even goed in de gaten houden.
    Spannend dus! Ik duim dat het snel raak is :)

18. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    @fidel. Druk hoor maar wel fijn dat ze er nu aan beginnen. Hopelijk schiet het een beetje op.
    Fijn dat willemijn al zo veel beter is! En dat zelfs je ouders al zeggen dat ze energieker is.
    Spannend dat jullie nu toch beginnen. Veel succes met alles! :)

@mamaf. Ik heb volgende week donderdag 26/6 de eerste echo.

19. mama van daan

mama van daan Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Ik ben opticien-brillenmaker en mama
    Limburg(België)
    Hier alweer dag 14 en nog steeds geen 2e lijn op action ovulatietesten te bespeuren!
    Sommige zeggen een late eisprong mss en pas rond dag 18-20 men ei!
    Zou dit volgens jullie kunnen??
    En dat men cyclus dan ineens langer wordt dan 26 dagen??
    Al advies en tips zijn welkom,kblijf gewoon doortesten hoor.

20. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Adriana die zal ik dan wat later lezen, zien zit dan in Italië ;) ik probeer wel waar ik kan op internet te komen.... (Niet verslaafd hoor ;))

Mamavandaan is altijd mogelijk dat je langer dan 26 dagen een cyclus hebt, ik heb cyclussen gehad van 32.
    Dit is je 2 cyclus ronde toch na verwijderen spiraal? Dan kan het helemaal nog schommelen je lichaam is opzoek nu aangezien je geen hormonen meer binnen krijgt.

Deel Deze Pagina