ZW2014 - het eerste clubje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Adriana85, 28 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rums

rums Niet meer actief

@mama van daan dat is echt een knaller!

@ adriana hoe voel je je? Is de pijn weg?

@michan heb je topic gelezen lijkt me inderdaad schrikken!

Hier gaat het weer iets beter. Zoontje is opgehaald door mijn ouders en slaapt daar ook een nachtje. Dat was ook de bedoeling omdat ik zou werken. Maar ja dit kwam er tussen. Maar hele ochtend op bed gelegen en nu de hele middag al op de bank.

2. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Dat is zeker een knaller, mama van daan. Veel plezier :D

Lief, dames.. Ik snap de reacties in het topic wel hoor haha, op m'n laptop zie ik het ook een stuk minder goed, tenzij ik het beeld naar achteren kantel, ligt denk aan de lichtinval (moest het felle keukenlicht gebruiken, was twee uur 's nachts :D)..
    Het begon woensdag met alleen 1 'flupje' roze en de rest van de dag niets meer, maar de dag daarna brak het wel gewoon helemaal door.

Wat ik zelf denk.. Ik weet het niet zo goed. Het is natuurlijk minder pijnlijk om te denken dat die testen gewoon fout waren, want waarom was anders de winkeltest spierwit, terwijl ik 17 uur daarvoor nog zo'n 'knaller' had.. Kan dat zo snel afnemen (ik weet daar niets van)? Dat vind ik zo vreemd..
    Maarja, aan de andere kant.. Opgeblazen buik, spugen, acht dagen later dan de cyclus die ik nu normaal heb en veel testen die WEL streepjes hebben.. Hoewel de eerste drie dingen opzich nog aan wat anders te wijten zouden kunnen zijn..

Heb nu ook veel steken en alsof het zich samentrekt, maar ik heb ook een levendige fantasie die in de realiteit dan ook tot uiting komt..
    En ik wil, als er iets was, het niet negeren/als niets zien, maar aan de andere kant wil ik ook niet zeggen 'Ik heb een vmk gehad' als ik daar niet 100% zeker van ben, omdat ik me dan weer voel als iemand die om aandacht schreeuwt.. :(

Een behoorlijk innerlijk conflict dus, haha. :)

3. rums

rums Niet meer actief

@Micchan nou dat kun je wel zeggen!

4. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Pfff lastig micchan! Ik snap wat je bedoelt. Maar goed je weet nu iig wel waar je aan toe bent. Bij mij toen ik een vmk had begon de menstruatie met bruinverlies, terwijl het anders gewoon meteen rood is. Maar ja ieder lichaam is anders dus weet niet of je hier iets aan hebt?

@rums. Heb nu gelukkig geen pijn meer, alleen licht bloedverlies.

@mama van daan. Je bent meerdere dagen vruchtbaar he, het hoeft niet per se op de dag van je ei te zijn dat je moet klussen. Als je een geduldig eitje hebt tenminste hihi

Het is zo'n gekke gedachte dat ik eergister nog zwanger was en heb gekeken naar positiekleding etc... Nu ben ik ongesteld, bah wat een vieze zooi :(
    En ik voel me nu goed, n daar ga ik van profiteren. Het is nu dorpsfeest, manlief is daar, zoontje is bij schoonouders. Dus ik ga los, en als ik het niet meer zie zitten kruip ik in mn bed, ik zie het wel.

Fijn weekend allemaal!

5. mama van daan

mama van daan Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Ik ben opticien-brillenmaker en mama
    Limburg(België)
    Hier vandaag officieel dag 19 ma op men monitor staat 18 omdat je bij dit apparaat de dag als je je ms gekregen hebt ni mag beginnen maar erna(snap je?).
    Gisteren dus een knaller en vandaag geeft apparaat nog steeds EI aan(zie foto).
    Kwas al aant denken dubbele eisprong???:(
    Gisterenavond het toch gezellig kunnen maken!
    Nu is het afwachten en mss vanavond als ml niet teveel naar voetbal wilt kijken;).

6. rums

rums Niet meer actief

@adriana. Fijn dat je geen pijn meer hebt!

@mama van daan. Misschien nog rood omdat je langer vruchtbaar bent dat die nog steeds rood aangeeft. Zou die haast morgen ofzo groep moeten zijn. Is mijn logica haha

7. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    @rums hoe gaat het met jou?

@mama van daan. Je bent altijd wel ene dag of vier vruchtbaar dus dat zal de monitor wel aangeven. Als je het gewoon om de dag doet zit je sowieso goed :)
    Maar ja, als de belgen morgen verliezen heeft hij zeker geen zin meer :p haha

8. rums

rums Niet meer actief

voel me nog een beetje gammel maar verder goed. Heb donderdag de fout gemaakt om te gaan eten terwijl ik eigenlijk geen trek had. Naja weer van geleerd :S

9. mama van daan

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Limburg(België)
    A la chance hebben ze wel gewonnen haha (heeft toch iets opgeleverd haha!),maar kvrees da de belgen ni ver gaan komen hoor tov de nederlanders,vind da die beter spelen hoor!!!!
    Ben er gewoon eerlijk in en wie beter is moet winnen vind ik!
    4 jaar geleden werkte ik in maastricht toen het WK was en nederland tegen spanje moest spelen,man dat was ongelofelijk die sfeer,da had ik nog nooit meegemaakt echt sjiek!!!
    Gaan ook regelmatig naar maastricht , zalige stad!
    En heb men permanente eyeliner laten zetten in maastricht en nu al bezig met de 6e sessie permanente ONTHARING (bikinilijn,volledig).
    Veel goedkoper dan in belgië !!! AANRADER

Nu ist afwachten in de wachtweken.
    Monitor geeft nog steeds rood aan dus nog vruchtbaar,eitje is wel weg dat wel dus ja tis wat zoeken en dat apparaat en men lichaam leren kennen.

10. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Spannend mama van daan!

Jij had trouwens goed gependeld voor mij (maand mei) of het geslacht ook juist was zullen we helaas nooit weten...

Ben benieuwd welke pendels er voor jou zullen kloppen.

Ik heb trouwens je bericht geliked, wou het even uittesten haha!

11. mama van daan

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Limburg(België)
    Ja heb hier een heel deel pendelaars die dat geprobeerd hebben voor mij en enorm verschillend,ben zelf ook benieuwd wie juist is!!

Zijn er maar paar die zelfde uitkomen dus ja we shall see.
    Ik heb int weekend voor je gependeld en kwam met resultaat :
    Zwanger in Augustus-Jongen

12. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Wat een bijzonder apparaat is dat, mama van daan!

13. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik heb van jou nog de pendel augustus - meisje in m'n inbox staan, mama van daan. :p Denk niet dat dat erin zit, haha. Maargoed, dat is ook lastig als je er niet mee bezig bent :p

Je kaarten kloppen trouwens nog steeds! :D

14. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Even trots vertellen vandaag 3/4 van een babyappel gegeten en gister stukje gegrild gehakt (hapjes schotel)

15. mama van daan

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Limburg(België)
    Doe maar opt gemak en de tijd zal alles wel aanwijzen wat voor jullie een goed moment is om er weer aan te beginnen!!

16. rums

rums Niet meer actief

Wauw Fidel! :D

17. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    @mama van daan. Zou mooi zijn als je lendel het weer bij t juiste eind heeft ;)
    Ik heb de capsules opgestuurd!

@fidel. Goed van willemijn! En hoe ging het vandaag?

Ik heb last van nesteldrang :D loop al twee dagen te poetsen en klussen en opruimen. Zoonlief zijn kamer is bijna klaar, zijn beddengoed hangt nu te drogen. Ik zal zeker een fotootje plaatsen alst zover is :)
    Nu ga ik nog even op zolder wat sjouwen :D

18. rums

rums Niet meer actief

@Adriana. Wat toevallig! Had ik gisteren 'last ' van. Nooit eerder gehad haha. Heb er maar gebruik van gemaakt. En smiddags plofte ik met bekkenpijn op de bank. Maar ik kijk uit naar de volgende aanval haha.

Iemand nog tips mbt vakantie in NL. We wilden naar Terschelling maar de aftochten zijn ongunstig qua tijd dus nu even rondkijken maar ben nooit op vakantie geweest dus beetje lastig.

19. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Rums ik weet niet waar je woont maar limburg is leuk
    Mergelgrotten, winkelen

Brabant
    Efteling beekse bergen, likeurmuseum

In apeldoorn geloof ik uit me hoofd kan je een workshop bonbons maken volgen, wel reserveren
    Burger zoo met paleis t loo en de julianatoren in de buurt,mmet een tropisch zwemparadijs geloof ik in de buurt

Wij gingen elk jaar met schoonouders mijn moeders en schoonzusjes met aanhang weekend weg in nederland

20. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Eten was vandaag bagger, na 3 hapjes aardappelen toetje toetje, naja echt een peuter

Morgen toch eens monkey platter proberen

Deel Deze Pagina