Dank je adriana voor de capsules ga er gebruik van maken!! Hopelijk snel weer een knaller van een test! Hier nog een goede week geduld denk ik eer ik kan testen of eer de RD aankomen
Lief van je micchan! @mama van daan. De rode duivels zijn nog wel even bezig in brazilie denk ik ghegheghe
*voelt zich aangesproken* Ik krijg de uitslag alleen te horen als het slecht is, geen nieuws is goed nieuws dus. Ik verwacht er niks van hoor. Morgen gaan ml en ik bloed laten prikken en dan checken ze genetisch materiaal op 'foutjes'. Daar verwacht ik ook niks. Maar als er bij mij te hoge (of te lage???) stollingswaarden zijn dan kan ik daar medicatie voor krijgen om de kans op een miskraam te verkleinen. Ik voel me nog steeds prima, ben echt aan het genieten van mijn vakantie. Lekker weer, lekker spelen met zoontje, en heb last van nesteldrang dus ik benut het maar zoveel mogelijk. Heb vanmiddag de keuken uitgesopt, veel gewassen en gestreken. Straks een filmpje kijken op de bank heerlijk!
@mama van daan. Hoe gaat het, voel je al iets? Zenuwachtig? @fidel. Wat is dat, monkey platter? Dat vragen om een toetje: heel herkenbaar! @rums. Wbt vakantie, ik ga zelf graag naar Valkenburg, dan waan ik me in een ander land! Apeldoorn daar gaan we volgende week naartoe (landal). Op een park heb je sowieso alles wat je nodig hebt, zeker met een kindje, ideaal hoor. Nog last gehad van je bekken? Morgen een zwangerschapstestje doen, toch weer een beetje nerveus voor...
Gelukkig nog kunnen veranderen. Volgende keer even wat meer mijn koppie erbij. Nu al de tweede keer in een week... Oke. Nou hopen dat je geen bericht krijgt inderdaad. Geniet van je vakantie en nesteldrang en zoontje. Nesteldrang is hier alweer over, helaas.
@Adriana waarom morgen een zwangerschapstest doen dan? Je banner zegt dat je cyclus net begonnen is. Nee, geen last meer van bekken. Naja gisteren maar dat komt omdat ik dan teveel heb gedaan. Moet morgenmiddag werken. En van het weekend ook twee diensten. Morgen gaat onze zoon naar de oppas maar zie er echt tegenop omdat hij daar huilt. Naja nog 6x exclusief september minus 2 weken van ons.
Ik wil een witte test zien, dan weet ik dat al het hcg uit mijn lijf is. Wat vervelend dat je zoontje het blijkbaar niet naar zn zin heeft bij de oppas. Enig idee hoe het komt? Half september alweer met verlof zeker?
aaa oja dat is logisch inderdaad. Ik denk doordat zij niet lekker in haar vel zit ze dit reflecteert op hem. En ze is uhms nogal anders. Ze heeft een beetje een instelling van: ik heb er nog drie lopen dus... geen open beker want kost teveel tijd. Dat een beetje. Eerste twee weken van september hebben we vakantie en dan eind september verlof.
Dat is wel uhm rottig! Betaal je haar ook of is het meer een vriendendienst? Als het betaald is vind ik dit echt niet kunnen... Ik had vandaag weer het dochtertje van mn vriendin, toch heb ik bijna de hele dag gepoetst, betrapte ik mezelf op. Ze hebben elkaar beziggehouden dat scheelt Dus nog een goeie twee maanden werken, lekker hoor!
Nee, wel betaald maar handje contantje dus zonder contract oid. Maar we zitten voorlopig nog wel even aan haar vast omdat haar man bedrijfsmatig bezig is voor mijn man dus we willen geen 'wraak'. Ik zie haar er wel voor aan dat ze van een op andere dag zegt: tis genoeg geweest je hoeft hem niet weer te brengen.
Een voorbeeld van een monkey platter Eigenlijk iov 3 x daagjes eten dit neerzetten en bijv de ochtend, de middag of de hele dag laten "gezond snoepen" Van oorsprong is dit veel gezonder voor ons heb ik me ingelezen, maar ook bij kieskeurige eters hebben ze er wel een invloed oo, ze eten wat ze willen en wanneer ze willen en haalt de druk van t verplichte moment. En samen "snoepen" kan stimuleren om beter te gaan eten.. Op verjaardagen is ze wel nieuwschierig wat op tafel staat.. In de middag was t wel aardig succesvol, maar savonds minder, echter t zat er snel op elkaar, tis ook wennen..
Kan.. Ligt eraan wat er op ligt, nootjes, crackers, etc kan je wel de hele dag laten staan, fruit/vlees zal ik na een halve dag toch weg halen Je kan er echt alles op leggen, bedenk maar zo gek, de raarste combinaties, maakt niks uit, hoe groter de variatie hoe beter de ontwikkeling.. Hebben ze echg voorkeur voor bijv. Kaas, laat je deze e een paar dagen uit
@adriana zolang ze zichzelf vermaken prima anders zit je er ook maar beetje bij te kijken. @fidel wat een interessant idee!