ZW2014 - het eerste clubje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Adriana85, 28 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rums

rums Niet meer actief

Fijn Adriana!

Mijn moeder gaat oppassen in de vakantie van de oppas en wil eventueel tot mijn verlof ook het oppassen op zich nemen. Ik ben weer enigzins gerustgesteld.

2. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Knuf Adriana!

3. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    "Fijn" adriana... Dat se test negatief is.. Ik hoop dat je nu snel een plakbeebie mag hebben

Vandaag toch een soort begin van beginnen, potje foliumzuur opgehaald..

4. mama van daan

mama van daan Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Ik ben opticien-brillenmaker en mama
    Limburg(België)
    @ adriana

Ten eerste tis om te zeggen dat de vitamines goed zijn aangekomen!!
    Nogmaals bedankt!

En fijn dat je test wit is dan kan je rustig verder doen

Enige wat ik hier raar vind is dat ik daarnet na het eten van chocokoek me niet lekker meer voel(raar in men maag)en normaal nooit last van!!!
    Maja zal wss niks zijn

5. rums

rums Niet meer actief

Vandaag de koeka wikkelcape binnengekregen :D zo mooi. Dan begint het wel te kriebelen maakt het wat echter nog weer.

En we hebben onze vakantie geboekt :D Wilden naar Terschelling maar de vaartijden waren ongunstig en camping die we wilden zat ook nog eens vol. Nu via via bij een particulier gekomen en die had dan nog wel plek. En we hebben gekozen dan voor de meest gunstige vaartocht. Komen we wat in de knoop met het middagdutje maar zoontje is een makkelijk slaper dus hoop ik dat het goed gaat.

6. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    @micchan. Dankjewel

@fidel. Jaaa dat is toch de eerste stap he ;)

@mama van daan. Asjeblieft :) hopelijk heb je niet alles nodig ;)
    Btw het zakje met kruis erop is een aangebroken potje geweest. Andere zakje niet.
    Hmmz benieuwd of het iets betekent...

@rums. Heb je de baby inmiddels al gevoeld? En wanneer heb je nou een echo? Of had ik dat nou helemaal gemist?
    Dus het is toch terschelling geworden. Hopelijk geen waterhozen ;)

Hier: gaat het echt SUPERGOED meet zoonlief wbt eten! Ben zo trots! Hij eet gewoon alles wat hij voorgeschoteld krijgt. Gister was hij moe en wilde hij eerst niet eten, even op de gang gezet, toen at hij het gewoon bijna op!
    Vandaag frietjes, had nog worteltjes gekookt speciaal voor hem, met stukjes frikandel en komkommer, hij eet gewoon alles op! Echt geweldig!

7. rums

rums Niet meer actief

wauw adriana daar word je als moeder heel blij van :D

Volgende week donderdag is de echo.
    En ik denk dat ik de baby wel eens voel maar dat is voornamelijk als ik op mijn zij lig. Het heeft dan geen zin om mijn hand erop te leggen want dan voel ik het niet.
    Naja ik denk dat het de baby is omdat ik het niet voel als ik niet zwanger ben.

Nou inderdaad laat die waterhozen maar zitten :D

8. mama van daan

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Limburg(België)
    Tis alleen als ik iets gegeten heb dak even niet goed ben in men maag,daarnet 2 sandwishes en voel me weer niet goed => RAAR !!
    ma vrees da da is omdat men lichaam nog moet wennen zonder mirena.
    Veel meer last van men borsten sinds dat spul eruit is dus ja,afwachten.
    Ga nog proberen te wachten tot woensdag of donderdag met testen!
    Hopelijk dan nog geen RD en anders ja dan heb ik een idee hoe lang men eerste echte cyclus is na men 1e menstruatie.

9. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Zo stil hier......

Hier alweer twee dagen niet lekker met zoontje. Het ging net zo goed!
    Sinds gisterochtend eet en drinkt hij amper, wil alleen maar bij mama zitten of in bed slapen. En ja, twee dagen niet gepoept :(
    Zo maar eens een zetpilletje geven, kijken of dat mss werkt. Hij krijgt gewoon zn volle dosis laxeermiddel dus daar kan het niet aan liggen....

Nu ga ik nog even wassen en dan koffers pakken :D
    See you laterrrrr

10. rums

rums Niet meer actief

Wat jammer Adriana! Hopelijk gaat het snel beter!
    Waar gaat de reis eigenlijk naar toe?

Heb vanmorgen eindelijk de baby gevoeld tegen mijn hand. Als ik mijn hand niet op de buik had gehad dan had ik het denk ik niet gevoeld.

11. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Tis exht rustig hier dames

Rums bij jij duurde het met willemijn ook zo lang hoor, pas met 20 wkn en zelf vanaf de buitenkant weet ik nog goed, was heel speciaal op oudjaarsnacht

12. mama van daan

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Limburg(België)
    Super leuk meid dat je het gevoeld hebt ik weet dat zelf niemeer tegoei moet ik zeggen das zeker 6 jaar geleden hier haha!
    Moet zeggen dat ik toen ni echt volop genoten heb van men zwangerschap.
    Vele zeggen dat da is omdat het onverwacht was en omdat ik nog maar 23 jaar was en als ik nu zwanger zou zijn dat ik dan 6-7 jaar ouder zal zijn en alles meer zal beleven omdat we er echt aan gewerkt hebben om zo een wondertje te creëren!
    Denken jullie dit ook??

Hier vandaag CD 28 en ongeveer denk ik 8-9 DPO.
    Vanmorgen ff getest maar negatief hoor zoals ik verwachtte.
    Denk dak een cyclus zal hebben rond de 32 dagen en donderdag ergens ongesteld zal worden.

Enige voordeel is dat ik dan wel weet wanneer ongeveer ei en hoe lang men LF is in de volgende ronde!.

Manlief heeft me zelf gezegd dak in zen agenda kruisjes mag zeggen wanneer het de belangrijke momenten zijn om te klussen!
    Dus dat vind ik al zeer positief hoor

13. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Hey allemaal

@mama van daan. Ah wat lief van je man dat je kruisjes mag zetten ;) kan hij zich ook alvast voorbereiden hihi.
    Ik denk inderdaad wel dat je het ditmaal allemaal wat bewuster zal meemaken. Genieten dat weet ik niet want je bent je er ook meer van bewust wat er allemaal fout kan gaan. Of ben ik nu gewoon te negatief door mijn eigen slechte ervaringen?
    Ik duim voor een positieve test binnen een paar dagen :)

@rums wat fijn dat je hem/haar gevoeld hebt! En nu kun je je hand er niet meer vanaf houden zeker ;) haha geniet ervan meis
    Ik zit trouwens in landal t loo in apeldoorn. Superleuk park, mooi luxe huisje en veel te doen voor de kleine :D
    En zoonlief is alweer de oude, het kan soms ook weer ineens voorbij zijn (meestal als hij weer 'leeg' is) en nu is hij weer energiek.

@fidel. Dat is zeker speciaal dat zul je vast nooit vergeten. Hier was het ook met 20 weken maar de dag precies weet ik niet meer hoor!

14. mama van daan

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Limburg(België)
    Vanmorgen nog es getest en negatief hoor tzal wachten worden op de RD!
    Maar is niet erg hoor dan kan ik er weer volop voor gaan samen met ML !!
    CD 29- ga ervan uit dak een cyclus ga hebben tss de 30-32 dagen.
    Afwachten dus

15. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Je had toch vrijdag twee weken terug je ei? Dan kan je zeker nog positief testen hoor. Even wachten tot vrijdag of zaterdag.

16. mama van daan

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Limburg(België)
    Ja idd had op 20-21 Juni positieve ovutest,ma nog geen idee wanneer EI effectief is gesprongen?!
    Hebben wel een 2 keer geklust 1 keer dag van pos test en 1 keer 2 dagen erna.
    Heb een pendel van iemand die zegt pas volgende week positieve test in handen,zou dit kunnen??

Symptomen nu:

*Opgeblazen gevoel + lucht in men darmen
    * Moeilijk naar wc kunnen gaan
    * Soms pijnlijke borsten(met ups en downs)
    * Witte/gelige afscheiding.

Jullie gedacht?

17. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Dan is je ei zeg maar 22/6 gesprongen. Even aannemen dat je lf 14 dagen is (dat is gemiddeld) dan is je nod zondag pas (6/7)
    Dus een posi test volgende week is niet heel onwaarschijnlijk ;) zeker niet gezien je goed geklust hebt. Ik hoop het voor je!
    De symptomen die je beschrijft zeggen helaas niks maar ik let er zelf ook altijd op :) het kan namelijk vanalles betekenen. Ik zou vrijdag nog eens een testje wagen..

18. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    +1 helemaal mee eens;)

19. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258