ZW2014 - het eerste clubje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Adriana85, 28 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van daan

mama van daan Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Ik ben opticien-brillenmaker en mama
    Limburg(België)
    Ja we wouden onze ruimtes zo goed mogelijk benutten door alles in te bouwen!
    Hebben ook nog inloopdouche ma daar nog geen foto van daar is de regendouche net geplaatst en nu de kranen nog.
    Tis al een lange weg geweest maar we zijn blij met onze keuzes.
    Nu gaan we beginnen de kleuren te kiezen voor de verf!
    Einde sept gaat de verver beginnen met verven (van zolder tem gelijkvloers).
    EN augustus buiten de grondwerker om alles gelijk te maken en boordstenen + kiezelsteentjes te leggen om te beginnen.
    Binnen paar jaar laten we een tuinarchitect komen om een fatsoenlijke tuin aan te leggen,nu eerst binnen en ervoor sparen;).

2. rums

rums Niet meer actief

@Fidel dan nu beterschap voor je man!

@Adriana kijk dat is een leuke verassing :D

@mama van daan. Mooi hoor :D

3. rums

rums Niet meer actief

Nou ik heb geen ijzertekort. Integendeel hb was uitstekend :) Dus gewoon een zwangerschapskwaaltje.

4. rums

rums Niet meer actief

Wat een rust hier!
    Hoe gaat het met jullie?

Ik zit binnen, heerlijk :D kan niet zo goed tegen de warmte en nu ik zwanger ben helemaal niet.

5. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Zeker stil hier!

Het is ook echt benauwd, helemaal niet lekker. Tenminste hier dan.

Ik heb mn eerste werkdagje er al weer op zitten :D
    Mn baas was het vergeten dat ik na de lunch naar huis ging, dus meteen weer een aanvarinkje. Maar ja het kan maar meteen duidelijk zijn. Ik heb mn rooster nu gehad voor de komende twee weken en het ziet er goed uit. Ben ik totaal niet gewend zo weinig werken hihi.

Qua zwanger worden ik zit weer op het wachtbankje. We hebben steeds om de dag geklust dus in principe weer een goeie kans op zwangerschap. Ik hoop het....... Maar nu eerst het lange wachten....

Hoe zou het met mamaf zijn? Die komt toch een dezer dagen wel weer terug?

6. rums

rums Niet meer actief

geen idee adriana :S

7. mamainthefuture

mamainthefuture Fanatiek lid

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
    Ow dames jullie hebben rekening met me gehouden, maar 10 pagina's te gaan. Dank jullie :D

Mijn reactie kan dus zijn op iets van 3 weken terug ;) in de afgelopen 10 pagina's :p
    Sorry als sommige reacties dus misschien al overbodig of achterhaalt zijn, maar gaat ff snel doen wil geen uren met zp bezig zijn. Moet Gtst nog terug kijken :D

Adriana wij zijn 20-6 op 21-6 in de nacht vertrokken en waren op 21-6 om half 1 op het park in Italië :) nog bedankt voor je fijne vakantie wens.
    Bij mij juist weer andersom ongie begon bij mij met bruin verlies mk met helder rood haha, zo zie je weer elk lichaam is anders haha. Ik dacht dat iedereen bruinverlies had met ongesteld worden ;)
    Was je dorpsfeest leuk op 20-6?
    Als je nog meer nesteldrang hebt mag je hier komen hoor :D
    Hopelijk krijg je geen nieuws van het vruchtje zodat alles goed is. Wanneer hoor je het van je bloed onderzoeken?
    Lekker dat je zoon alles op eet :)
    He balen gaat nu weer minder, hopelijk gaat het snel weer goed.
    Nu gaat het weer goed Hihi, fijn dat het beter gaat als hij leeg is maar dat snap ik wel is ook niet fijn als je vol zit hoor weet er nu alles van met de obstipatie aan het begin van de zwangerschap.
    Ja is allemaal erg confronterend ondanks dat ik nu zwanger ben denk ik er veel aan, ik zou nu met verlof zijn :(
    Me collega staat op het punt van bevallen.... Dat had ik ook moeten staan :( misschien was ik al bevallen, is nu 3 weken voor uitreken datum (2-8)
    Ik deed het ook aan de hand van slijm.
    Ik ben er weer :D alles gaat goed lief dat je er naar vraagt!

Michan jij bent zeker niet iemand die om aandacht schreeuwt, maar ik snap je gevoel wel een klein beetje, helaas zijn. Er mensen op de wereld die graag denken dat mensen veel verzinnen, maar helaas bestaan er ook mensen die dingen verzinnen. Alleen dat gevoel heb ik bij jou niet bepaald ;) ik kan je wel zeggen in mei 2012 heb ik een vmk gehad en daar had ik eerst een positieve test en dag later spierwit en pas 2 dagen daarop bloed verlies.... Dus het is mogelijk, maar kan ook gewoon zijn dat je positieve test niet klopte... Wil meer aangeven dat echt beide dingen mogelijk zijn en het niet dat je aandacht schreeuwt als jij wel denkt dat het een vmk is geweest.
    Anyway knuffel voor jou.
    Wie weet klopt de pendel wel, je was er eerder al eens niet mee bezig kan ik me herinneren.... :p
    Ik heb naar je gezwaaid hoor heen en terug weg. Waar woon je ook al weer precies :O

Mamavandaan je hebt meestal 4 vruchtbare dagen en dat geeft je apparaat ook aan. De ovu testen geven een ei sprong (binnen 24-48 uur) aan maar als je het een dag daarvoor of daarna doet heb je ook al een goed kans en wordt dat als vruchtbaren dagen gezien.... Daarbij is het beter om het om de dag te doen ipv elke dag ivm herstel van zaad ;)
    Ik weet toevallig van een vriendin die een geen anticonceptie gebruikt ivm geloof dat zij op basis van haar slijm kijkt wanneer ze vruchtbaar kan zijn.... Het is meestal een dag of 4 a 5 dat ze het beter niet kunnen doen omdat ze dan vruchtbaar is en dat houdt ze bij door stekkers te plakken.... Jou apparaat zal het zelfde werken als haar stikkers en dus rood aan geven als je het niet moet doen, maar jij wilt WEL zwanger zijn dus moet je bij rood het WEL doen haha.
    Ja de sfeer zit er altijd goed in met voetbal in Nederland ik vind het ook echt een feestje! Helaas geen kampioen of finale maar wel 3e ook echt top, want ik had niet verwacht door de voorronde te zijn haha.
    Permanente ontharing wil ik ook doen, maar vind het zo duur..... En wil het na de eventuele alle zwangerschappen doen aangezien ze zeggen dat het nog wel eens terug kan komen...
    Leg je er dan niet te veel druk op als je het in zijn agenda gaat afstrepen? Druk werkte bij mijn man echt totaal niet en bij mij zelf eigenlijk ook niet....
    Mee eens wat Adriana zei wat betreft je NOD en positieve test, ik denk dat je te vroeg aan het testen ben.
    Mooi spullen allemaal :)

Rums ik moet ook niet eten als ik er geen zin in heb maar ja dat is niet makkelijk soms ;)
    Geen idee ga nooit in nl op vakantie dus kan je helaas niet helpen.
    Thomas is altijd na de oppas van slag :( zijn slaap ritme wordt daar totaal niet gehaald. Nu de tweede komt zijn we ook aan het kijken of het misschien een optie is dat hij niet meer naar de oppas gaat. Of ik stop met werken of manlief neemt een dag ouderschapsverlof afhankelijk wat het hem kost....
    Wellicht slaapt hij tijdens de vaartocht... Moet eerlijk bekennen dat wij nooit rekening houden met slaaptijd.... Hij valt overal wel inslaap gelukkig.maar lekker dat je hebt kunnen boeken.
    Fijn dat je de baby voelt :)
    Gaan ze dat nog verder bekijken misschien gaatje in het hart of niet?

Fidel balen dat ene dag eten wel gaat en andere dag weer niet, maar inderdaad ook peuterpuber haha.
    Maar ziet er interessant en lekker uit deze plaat, hopelijk gaat het werken voor je kleine meid.
    Balen van die buik griep.... Ik heb de laatste keer last gehad van steken tijdens het klussen enne nu 18 weken dusssssss wie weet Hihi...ik hield ook me slijm in de gaten, werkte echt goed bij mij.

@allen ik heb voor onze vlinderkindjes een kaarsje aangedaan in een kerkje in Italië. Knuffel voor allemaal!

@hier
    Alles gaat goed, heb gelukkig niet heel erg overdreven last gehad van me bekken en dat terwijl we toch best veel hebben gelopen en berg op berg af dus trots op me zelf.
    Wel ben ik helaas echt mega moe dat is gewoon niet leuk, ik weet ook niet echt hoe ik dat ga doen straks met werken maarja we zien wel hoe dat loopt.
    Wel merk ik gewoon erg onzeker te zijn en ga ook vragen of ik vaker het hartje mag luisteren als ik maandag bij de vk ben.... Merk dat dit echt heel erg komt door me mk in januari weet dat de kans nihil is dat het nu allemaal nog fout gaat, maar kan het helaas niet heel goed los laten. Heb ook een paar niet leuke dromen gehad (zal details besparen hier), weet dat het komt door de angst en dat ik dat in mijn dromen versterk maar toch!
    Reis van 12 uur in de auto was ook wel zwaar voor me bekken en me rug, dus probeer nu rust te gaan houden, maar moet ook vakantie zooi ruimen en ik wil dat altijd gelijk weg hebben, kan er niet tegen als dat blijft liggen. Gelukkig gaat hubbie het meeste doen zodat ik rust kan houden en gtst kan terug kijken

8. rums

rums Niet meer actief

Welkom terug :D! En zet je man maar aan het werk inderdaad ;) Is pittig zo lang zitten in een auto.

9. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Lief van je mamaf, dikke knuffel! De menstruatie daarna verliep wel heel anders dan normaal, dus wie weet dan toch.. Zal vast nog een hele tijd in m'n hoofd blijven rondspoken.
    Ik woon in Wenen! :p

Wat rot dat je zo moe bent, angst hebt en nare dromen hebt. Hele dikke knuffel en ik hoop dat het gauw allemaal wegtrekt! Dat verdien je meissie. :)

10. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Lief dat je zo uitgebreid op alles reageert mamaf! En bedankt dat je een kaarsje hebt gebrand voor onze vlinderkindjes, echt lief!
    12 uur in de auto pfff dat is wel lang ja. Heeft thomas het ook goed uitgehouden?
    Wat vervelend van die angstige dromen :(
    Je hebt de baby toch al gevoeld? Probeer er gewoon van te genieten van alle schopjes en bewegingen.
    Wanneer heb je weer een echo?

11. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Echt een stilte.. We zijn volop begoonnen met de verbouwing, met mij gast iets minder, eerst kiespijn buikgriep, nu blaasintsteking en ontstoken oog en ik vermoed een lichte hersenschudding, hoofd gestoten tegen de steiger en nu al 3 dagen barstende koppijn

12. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Jeetje fidel dat is nogal wat! Even een dagje rust inplannen als dat lukt? Beterschap

13. mama van daan

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Limburg(België)
    Hey dames ben terug heb paar dagen verlof gehad en ja thuis kom ik ni vaak op pc die is dan bezet door ML,Schoonpa en schoonbroer;).

Vandaag CD 11 en denk vanaf morgen proberen om de dag te klussen tot na de + ovutesten:).
    Zullen ons best moeten doen als we ooit een 2e willen.
    Benieuwd of het deze maand ook pas rond de 18e cd gaat zijn of vroeger:(.

Zaterdag en vanmorgen gaan poetsen int huis om al die cementsluier van de vloeren en tegels op de badkamer af te krijgen.
    Tis een hele karwei maar o zo blij dat we dat ook waar gedaan hebben,nu volgende week maandag is in belgie een feestdag en gaan we buiten es voor de 1e keer al de ramen poetsen en binnen de keuken en ja dan ist poetsen eigenlijk voor groten deel gedaan en kunnen we pas opnieuw poetsen nadat verver is geweest en we laminaat hebben gelegd want stof komt er toch weer !!!
    Best alles af en toe bijhouden denk ik.

:D

14. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Willemijn maar even op bed gegooid heb ik ook een dutje kunnen doen, dan vanavond maar wat later maar had t echt even nodig

15. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Rums me man heeft zeker gewerkt :) hij heeft alles opgeruimd en gewassen etc en is aan de babykamer begonnen met schilderen! En is ook al een heel eind :D

Micchan soms ben ik ook wel heel lief hoor :)
    dan zat ik verkeerd met me gedacht haha :( we reden door Zwitserland hihihihihihihihihij naja ik heb in elk geval aan je gedacht en gezwaaid hihihi.
    En me haar kleur is nog wel donker :(

Adriana ja ik steek altijd kaarsjes aan (verder niet gelovig ofzo, maar zo sta ik er wel bij stil in het leven) maar helaas worden het er steeds meer :( (kerk zal dan wel weer bij zijn met mijn bijdrage). Ik doe het alleen wel als ik een echt kaarsje aan mag doen. In Spanje zie je nu veel dat je 50 cent of 1 euro erin moet gooien en dan gaat er een lampje branden dat doe ik dus niet.
    Ja ik heb de baby gevoeld maar ging toch weer twijfelen of het wel echt de baby is door die stomme dromen die maken me zo onzeker.... En als ik me ging concentreren dan doet beepje helemaal niks :(
    Vandaag controle gehad, zie hieronder ;)

Fidel he bah is een beetje een ziekenboeg bij jullie dus, hopelijk snel helemaal beter!
    Fijn dat je meid dan even mee slaapt :) werkt hier niet altijd....eigenlijk nooit als ik dat wil....

Mamavandaan probeer je niet zo te focussen want als je al zegt we MOETEN als we ooit een tweede willen leg je te veel druk en dat is ook niet goed voor het lichaam ;) en niet goed voor je s*x leven ;)

Hier alles goed ik zat bij de vk en ze vroeg hoe het ging, dus ik zei dat ik wat zenuwachtiger was enzo toen zei ze gelijk ga maar liggen doen we eerst het hartje en dan de rest :) en alsof beepje weet dat mama het spannend vind liet hij/zij gelijk het hartje horen :d de doppler stond er op en hopa deze mama heel blij haha! Nu durf ik ook dus 100% zeker te zeggen dat het beepje is wat ik voel ;)
    Bloeddruk was ook erg netjes en gewicht nog 0 kilo erbij, ook prima dus :)

16. mama van daan

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Limburg(België)
    @ MAMAF
    ja ik weet dat je je er normaal niet teveel op mag focussen maar als ge zo met ovutesten en een persona monitor bezig zijt dan doe je dat automatisch en we hebben thuis samen afgesproken om nu om de dag het gezellig te maken en dan proberen tot na de eisprong.
    Want kmoet zeggen da het zowieso es moest opgekrikt worden ons s*ks leven want omdat mijn man elke dag om 4u20 op moet is die vaak te moe en ist mss es 1 keer per week en daardoor zou het ni lukken vrees ik dus daarom dit samen beslist!!

Leuk seg dat alles goed is met beebje,en weet je het geslacht al??

17. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Pff gister ziek geweest :x
    Ik had weer een gezellige meidenavond maar ik hield het niet meer. Had overdag al lichte hoofdpijn die steeds erger werd, pcm hielp niets, en op den duur werd ik nog eens kotsmisselijk. 's Avonds in mn bed de rillingen over mn lijf. En zweten! Ik dacht dat ik ongi was geworden maar het was maar zweet hahaha (hoezo te veel er mee bezig zijn....)
    Nu gelukkig nergens meer last van.

@mamaf Allemaal goed nieuw dus! Wat knap dat je nog niet bent aangekomen! Maar je weet het het kan opeens heel hard gaan he ;)

@mama van daan Succes in de klusperiode, en veel plezier :D

18. rums

rums Niet meer actief

@fidel beterschap!

@mamaf. Heel goed! Mijn man is ook bezig geweest maar voorlopig geen tijd om verder te gaan. Als ik puf heb dan pak ik de kwast zelf nog wel een keer.

@adriana fijn dat je je weer beter voelt!

Heb net bovenop de ladder gestaan en kunststof aan de buitenkant tussen beide ramen schoongemaakt. Nu geen puf meer. Had al weer meer gedaan vandaag.

19. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Mamavandaan was niet als aanval ofzo bedoelt hoor! Meer als tip, ervaring leert dat als mensen er zo mega op gebrand en gefocust zijn dat het dan niet altijd lukt, meer daarom...... Maar als je man idd normaal al niet heel fanatiek is dan moet je er idd wel iets aan afspraken in maken ja.
    Weet het nog niet, zodra ik het hoor weten jullie het ook ;)

Adriana knuffel ziek zijn is niet leuk, beterschap voor jou!
    Ja dat weet ik al hoop ik het zelfde als bij mijn zoon te doen ;) 4 kilo in totaal :) weet alleen niet hoe ik het deed en nu weer aangezien ik gewoon alles eet waar ik zin in heb gezond of ongezond maakt niet uit :D

Rums gelukkig heeft manlief het doel het deze week af te hebben dus dat gaat hem wel lukken ;) zo is hij gewoon.... Daarna gaat er weer een gat vallen hoor voor hij weer iets op pakt haha.

20. mama van daan

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Limburg(België)
    @mamaf

Neen kweet dat je het alleen maar goed bedoeld hoor haha!
    Ja als ik men man moet laten en geen aanstalte doe dan is er soms een week niks dus ja dan komt er gewoon geen he van 2-3 keer op een maand;).
    Hij zei me gewoon dak het hem maar gewoon moest zeggen wanneer de betere periode is , dus dan doe ik dat maar he.
    Voorlopig ist afwachten op ei ma vind het niet zo erg en ben vrij relaxed moet ik zeggen tov vorige maand.
    Mss omdat ik weet dat ei wel zal komen vroeg of laat!

Deel Deze Pagina