mmm knudde dus ook. Heb er altijd zo'n hekel aan als er gezegd word dat wij als nederlanders zo klagen. Mij hoor je niet klagen bij voorjaars en najaars weer. Maar alleen als het zo bloedheet is en het sneeuwt
Miccan ja jammer he dat ze ineens verdwijnen hier en eigenlijk niet meer terug komen ik geniet heerlijk van het weer en me zwembad die op staat (zal binnen kort ff foto maken) Ben je eigenlijk al bezig je bruiloft voorbereiden? Ga je in trouwjurk of allemaal geen poespas? Mamavandaan heel belangrijk eerlijkheid! En wellicht is de druk er nu wat af en lukt het hem wel regelmattig Ben benieuwd of je ei dit weekend komt? Ik duim in elk geval! Adriana voor jou draaien mijn duimen ook over uren Rums we zij. Niet voor niets Nederlands toch? Al moet ik zeggen ik kan dit weer wel waarderen Hihi Fijn dat de bevestiging binnen is. En jeeej WiFi altijd goed haha. Fidel hoe gaat de verbouwing en alle griepjes?
@mamaf pfff knap hoor dat je dit weer kunt hebben! Mweh ik ben de mail kwijt met het ophaalbericht voor mijn blije doos maar ik heb het klaarblijkelijk verwijderd. Heb ze een mail gestuurd en hopelijk krijg ik het opnieuw.
Nou dames ik mag trots op mezelf wezen, ik ben weer een ochtend doorgekomen zonder te testen Ik denk wat heeft het voor nut, ik moet van 12-23uur werken en morgen ook. Dus wordt wsl dinsdag of woensdag testen. Hopelijk nog geen ongi dan...... @rums. Oh gelukkig hebben ze wifi stel je voor....... Haha Voor de blije doos krijg je vast een nieuw ophaalbericht doen ze vast niet moeilijk over. Iedereen lekker afgekoeld gister in de regen? Ik wel iig, lekker hoor! Nou ik ga weer aan de slag, fijne dag allemaal!
Rums ik hou gewoon heel erg van de zon Hihi En ik denk dat je wel een nieuw afhaalbewijsje krijgt, ik heb me gister overal weer aangemeld haha, ja lekker laat Adriana ben trots op je.... Maar je NOD was toch pas ergens 28-7 of vergis ik mij? Gister geen regen gehad... Vannochtend een beetje maar de zon is er al volop dus afkoelen zat er niet bij
Ik weet het niet zeker maar ik gok dat mn nod rond de 22ste is (zie banner). Nog steeds geen ongi gevoel. Geen zere borsten die ik normaal wel altijd heb een week voor nod. Kan nog alle kanten op. Huh nou hier heeft het behoorlijk geregend en gebliksemd gisteravond en vannacht.
Knap Adriana!!! Nou hier een paar druppels gevallen maar absoluut niet voldoende om voor afkoeling te zorgen :S en ook geen onweer. Naja hoop inderdaad maar dat ik een nieuw afhaalbericht krijg.
De verbouwing is nu echt in gang, het dak is eraf, er ligt nu een zeil overheen.., dinsdag wordt er beton gestort, de griepjes etc zijn weer helemaal over gelukkig Pfff wat was t warm, maar vanavond een dikke bui, 27 mm gevallen
Adriana geen idee hoe ik dan bij de 28 ste kom..... Maar knap dat je je inhoud! Rums hier ook geen regen hoor echt een klein beetje maar is warm gebleven vandaag... Nu wordt het iets kouder. Fidel fijn dat de griepjes over zijn. Leuk dat alles in volle gang is. Minder alleen van die regen! Binnen nog wel droog?
Ja er is een groot zeil overheen gespannen, Net tel dinsdag 07.00 is de timmerman er... Oei vroeg.. Ohh en vrijdagavond 4 dgn te vroeg ongi... Fijn met dit weer
Hmm dat is balen fidel, zeker met dit weer bah. Toch wel fijn dat er meteen enige regelmaat in zit toch? Oei 7.00 das erg vroeg, maar ja dan heb je wat aan je dag zullen we maar zeggen Wow 27 mm das veel! Toch geen overlast gehad? Mamaf. Ik baseer het ook op het feit dat ik nu precies twee weken terug een soort slijmpropje ben verloren, had zelf het gedacht dat het mss met de eisprong te maken had... Heb jij dat al eens gehad? Een slijmpropje ter grootte van het topje van mn duim.
Vanmorgen was op t rtl nieuws die ondergrondse kelder die was ondergelopen, dat is hier redelijk in de buurt, zwager werkt bij dat bedrijf wat de kelder leegpompte Lf was maar 10, maar met alle ab, pijnstillers buikgriep was t deze ronse ook maar een kleine kans op voor ronde 2 Vannacht nog eens 35 mm gevallen... Hoef niet de planten water te geven
Vandaag regent het hier koelt lekker af maar ik wilde graag met zoonlief zwemmen in ons bad buiten... Helaas...
Fidel dat is vroeg.... Zo vroeg wordt bij ons de babykamer gebracht op 7-8..... Daarna gewoon werken pffff. Niet lekker met dit weer bah! Misschien daarom ook wel alles eerder antibiotica kan het allemaal beïnvloede.... Oei dat is wel heeeeeel veel regen, maar idd goed voor de plantjes die hoeven vandaag geen water Adriana ik weet niet hoe groot of veel me slijm meer was, maar weet wel dat ik altijd heeeeeel veel slijm had dan en dan echt veel. Ik zal wel met iemand anders in de war zijn qua datum Hihi sorry onthou het niet helemaal meer goed
@fidel. Lf van 10 is kort maar niet té kort. Maja nieuwe ronde nieuwe kansen Veel regen bij julliezeg! Hier niet zoveel vandaag. @mamaf. Ah joh dat geeft toch helemaal niet! Lief dat je elke keer weer uitgebreid reageert. Jammer dat je niet meer in het badje kon. Vanochtend een test gedaan, die was omowit. Een klein half uurtje later (buiten afleestijd dus) stond er een duidelijke lichtroze streep. Even gespoeld met water, toen stond er nog een tuuuuurrrstreepje. Blijft spannend, maar we hebben 11 dagen geleden voor het laatst geklust dus áls ik zwanger ben moet het streepje meteen duidelijk aanwezig zijn. Of het is weer een miskraam Ik zeg laat die ongi maar komen!
Denk ik ook hoor door de ab, want heb altijd lf 14 enkele keer 12-13.. Ach komt goed.. Heb soms de vrees dat een tweede weer zo lang zal duren, maar nogr niet druk im maken
hey dames, Ben terug van verlengd weekend! Zoals verwacht en natuurlijk superblij deze rond op zelfde cd men positieve ovutest whiiee als dat nier regelmatig is. Hebben dag voor de pos ovutest geklust en de dag zelf. Hoop dat dit genoeg is want ML heeft zen knie geforceerd met van de trein te stappen en hij zei me da hij wss komende dagen rust wilt dus ja ik ga ervan uit dat we dan alweer maand zullen moeten opschuiven,niet??
Mooie testen! En gelukkig hebben jullie goed geklust. Succes op het wachtbankje, mijn duimen draaien voor je hoor!
Gisteren toch nog een klusje erbij gedaan hopelijk vergroot dit onze kansen een beetje !! Nu idd op dat vervelende wachtbankje:x