@Fidel scheelt weer he haha. Ik heb de planten ook geen water gegeven. Op het werk zijn de annabellen in een nacht helemaal dood gegaan :S @Adriana misschien ben je te vroeg met testen? Gisteren gewerkt en ben zo benauwd geworden :S laatste week al last van maar alleen als ik ging liggen. Gelukkig heb ik ventolin liggen.
Adriana balen meid, zie ook alweer dat het dag 1 van je cyclus is Hele dikke vette knuffel voor jou! Mamavandaan weer goede kansen we duimen weer! Dat rot wachtbankje kunnen ze daar niks op verzinnen? Dus knuffel voor het wachten! Rums ow niet fijn meis zo benauwd, ook voor jou een knuffel Micchan en fidel ook voor jullie een knuffel gewoon omdat ik aan het knuffelen ben Hihi... Over 22,5 uur weet ik het meisje of jongen! Wat denken jullie
Mitf wat lief !! Ik zeg... Een jongen, gewoon een gevoel. Ongi weer overleefd, kunnen we eerst weer oefenen hihi Tegenslagen met verbouwen.. Eerst op laatst loodgieter kunnen regelen.. Niet goed doorgekregen wanneer de loodgieter moest komen thja en dan wat regelen in de bouwvak valt niet mee.. Vrijdag komt ie gelukkig, zaterdag beton storten.. Nu blikt dat de big bag verkeerde is, er is metselzand geleverd, moest betonzand zijn.. En de leverancier heeft bouwvak... Nooooooooit meer verbouwen tijdens bouewvak Willemijn krijgt ook ander behang straks... Is iets gescheurd door bekisting maken voor beton storten.. ( vervelend ik wil haar zowieso een minnie mouse kamer maken, nu goed excuus) Zo ik ga lekker zzzzzz morgen om 07.15 is de klusman er weer trusten!!
Hoi allemaal Ik ben inderdaad ongesteld geworden (lief mamaf dat je dat gezien hebt) Ik had het al verwacht, zeker na mijn negatieve testen. Geeft niks want mama van daan heeft voor mij augustus gependeld, en mei had ze ook goed dus we gaan gewoon weer door! Gelukkig geen ellenlange cyclus. Gisteravond nog een flinke huilbui gehad vanwege alles (niet zwanger worden, werk, zoontje en ml lang niet gezien) en ik ben opgelucht dat ik alles eruit heb gegooid. Vandaag nog flinke koppijn gehad maar dat kan bij nader inzien natuurlijk door de menstruatie komen. @mamaf. Dikke knuffel terug wat ben je toch een lieverd spannend zeg nog even en je weet het geslacht. Mijn ma zegt altijd: als je naar voren draagt en weinig kwaaltjes hebt is het een jongetje. Ben je veel ziek (geweest) en ben je veel aangekomen is het een meisje. Ik ben benieuwd... Veel succes met de echo! @rums. Dat is geen leuk kwaaltje die benauwdheid. Gelukkig heb je ventolin, dat kan zoooo opluchten! Je hebt een pb terug, sorry beetje laat. @fidel. Oh leuk een minnie mouse kamer! Komt dat even goed uit Succes met de klusjesman
@rums: Bah, wat vervelend die benauwdheid! Hopelijk neemt dat gauw weer af, gelukkig heb je iets liggen als steuntje. @mamaf: Heerlijk! Dikke knuffel terug. Oh uhh, een voorspelling.. meisje.. nee, een jongen, of toch een meisje, geen jongetje dan? Ik twijfel dus heeeeel erg, maar ik neig ietsje meer naar een meisje. Spannend! @fidel: Rot al die tegenslagen, grrr! @adriana: He verdikkie meis! Dikke knuf
@ adriana Ooh nee spijtig dat de RD er weer zijn pff ik hoop dat men pendel juist is en dat augustus je maand mag zijn!! Ik duim voor je meid. @ mamaf Ik denk ook een jongen eerlijk gezegd,heb jij een voorkeur ?? Laat ons iets weten ? of hou je het geheim? Wat denk je zelf? Hier op 3 dpo volgend FF dus nog 9 dagen geduld pfff
Alles wat je voelt kan duiden op zowel menstruatie als zwangerschap. Bij mijn laatste zwangerschap wist ik het gewoon. Ik had al een paar dagen zo'n opgeblazen gevoel! En mijn wijntje smaakte niet meer hihihi (heb ik dus ook maar meteen laten staan). Kan er gewoon niks zinnigs over zeggen.
sorry voor mij afwezigheid! Bedankt voor de knuffels! Gisteravond kunnen teren op een pufje! De dienst ging ook wel goed gelukkig. Al ben ik vandaag wel weer bekaf maar hoef pas zondag weer te werken dus dat is fijn! @Adriana. Op naar augustus dus. Fijn dat je alles eruit hebt gegooid. Is ook niet niks! @mamaf oe jij weet nu het geslacht. Umhs een extreme gok die werkelijk waar nergens op gebasseerd is maar denk een jongen.
Idd kan me voorstellen dat alles zowel zwangerschap of MS kan wijze en dat je lichaam je vaak voor de gek houdt he!!! Ga er ook niet direct van uit hoor dat het gelukt zou zijn al in de 2e ronde! Maar ergens hoop je dat wel natuurlijk.
Hey meisjes, hoe gaat hiet hier? Hier een gekke dag. Vandaag (ml's verjaardag) zouden we de zwangerschap bekend maken, ik zou nu 11w5d zijn Maar dat feestje ging niet door. Gelukkig ook geen verjaardagsvisite vanavond, daar heb ik echt geen zin in. Gisteravond zoonlief in zn nieuwe bed gelegd en het ging goed! Totdat hij ziek werd.... Vannacht een pcm gegeven en hij heeft lekker verder geslapen in zn oude vertrouwde bedje maar vandaag is hij echt helemaal niks waard. Nog te belabberd om 1 woord te zeggen zo zielig! @mamaf. Hoe is het gegaan met je echo? Alles goed? Verder alles goed met iedereen?
Gefeliciteerd Adriana. En wat dubbel dan zo'n dag! Kan me voorstellen dat je blij bent dat je vanavond geen visite krijgt. Beterschap voor je zoontje wat sneu Mamaf je maakt het wel spannend. Hopelijk is het allemaal goed gegaan!
Fidel heb je een mooi excuses kan je mooi haar kamer veranderen Hihi. Balen alleen van de problemen rond de bouwvak Adriana ik wilde het eerst vragen maar zag dat je handtekening anders was, dus keek eerst daar na Idd gelukkig is je cyclus niet oneindig lang. En we gaan er voor dat mamavandaan het weer juist heeft De theorie van je moeder werkt bij mij niet, bij zoonlief had ik erg veel kwaaltjes whahaha is toch echt een jongen ben ook misselijk geweest bij hem (gelukkig maar een week of 4 maximaal) (ik kan niet overgeven ) Ja dat is even slikken he..... Ik kruip steeds meer naar mijn uit rekendatum 2-8 dus denk er ook veel aan Beterschap voor je zoontje *knuffel voor hem* Micchan lekker he knuffelen geef je er gewoon weer een Haha heerlijk die twijfel bij jou, ach 50% kans jongen en 50% kans meisje Mamavandaan voorkeur is een groot wordt, ik zou het leuk vinden van elk geslacht 1 te hebben maar 2 van het zelfde geslacht is ook weer heeeeeel leuk zeker nu ze zo dicht op elkaar zitten. Rums echt balen dat je je zo voelt, zo niet leuk Sorry voor het hele lange wachten echt niet mijn bedoeling echo is goed gegaan beepje doet het ook helemaal top, maar liet het geslacht niet goed zien Zij dacht te zien een jongen, maar wist dit totaal niet zeker..... Waar zij zijn ballen zou zien, zag ik alleen streepjes en niks ronds????? Z'n mega andere echo dan bij mijn zoon daar zag je balletjes en een piemel.... Ik heb behoorlijk wat fantasie maar kon hier echt geen balen en piemel van maken. Me moeder zei vandaag ook jij hebt echt een zwanger van een meisjes hoofd je trekt heel vaak wit weg en kijkt dof (en bedankt ma....al was ze niet de eerste die dit zei kreeg vorige week ook al z'n "compliment") Dinsdag heb ik de 20 weken echo dus ik hoop dat we dan WEL wat gaan zien......
Oh gelukkig alles goed mamaf! Toch nog een paar dagen meer geduld dus. Blijft spannend Dankjewel voor de beterschapsknuffels hij heeft heel de dag heel zielig bij mama gezeten en veel geslapen. Amper iets gegeten/gedronken. Maar dat halen we wel weer in.
Adriana ja idd we houden het spannend Heerlijk bij mama hangen, al is het wel erg warm daarvoor maar ja.
Micchan hoe is het eigenlijk afgelopen met die bol.com huisjes? Vandaag weer gewerkt. Ging wel oke maar leef meer en meer toe naar mijn verlof. Dus nog even afwachten mamaf!