ZW2014 - het eerste clubje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Adriana85, 28 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamainthefuture

mamainthefuture Fanatiek lid

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
    Micchan heel onduidelijk :p but I still love you ;)
    Weet je zus eigenlijk wat ze krijgt jonge of meisje en hoe gaat het met haar, hoever is ze nu? (Schiet ff te binnen haha)

Rums zelfs ik leef al toe naar mijn verlof Hihi. Wanneer ga je met verlof?

2. rums

rums Niet meer actief

@mamaf. Eind september :D en dan heb ik ook eerst nog begin september 2 weken vakantie. Dus al met al moet ik nog denk ik rond de 13 keer komen opdraven. Maar is ook prima want het word steeds pittiger.

3. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Rums: Ze zijn nog steeds bezig met een advocaat regelen, maar langzaamaan beginnen er een paar te realiseren 'dat het toch niets gaat worden'. Ja duuuh :p

mamaf: Ik ook van jou! ;)
    Ze krijgt een meisje. Hoe het gaat, nouja, niet zo lekker, maar dat ik begrijpelijk, na zoiets van dichtbij mee te maken. Ze is nu 24 weken en een paar dagen zwanger.

4. mama van daan

mama van daan Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Ik ben opticien-brillenmaker en mama
    Limburg(België)
    Hier vannacht ziek geweest en hele nacht op wc gezeten(losse stoelgang,srry voort detail).
    En nu is dat voorbij en blijft het bij misselijk zijn.
    Dus denk een kort griepje...
    Wel een 2e temp stijging ma ga uit van NIKS en aan de andere kant geeft me dit allemaal hoop als ik dit lees...
    Wat denken jullie??

Innestelingsstijging - Kans op zwangerschap vergroten?

5. rums

rums Niet meer actief

Haha echte volhouders!

6. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Micchan heb ik iets gemist? Advocaten??
    Leuk en moeilijk denk ik een meid.... Maar laat wel weer zien dat jullie mooie lieve Misha iets terug doet vanuit boven.
    Kan me ook wek goed voorstellen dat het nu allemaal extra eng is, elke week zal nu een opluchting zijn voor haar, maar ook jullie als familie. Hoe voelt het allemaal voor jou? Mag ook in pb ;)

Mamavandaan kan beide zijn dat is het lastige van een vrouwen lichaam..... Kan gewoon griep zijn maar kan met zw/ innesteling te maken hebben....

7. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Hier gister de 20 weken echo gehad en krijg vandaag nog een medische 20 weken echo ons beepje is met buikje en beentje wat kleiner.... Verder zag alles er netjes en goed uit maar door dat lengte afwijkt heeft vk Protocol om ons door te moeten sturen, gelukkig kon ik gelijk al vandaag terecht. Geslacht was niet te zien gister :( zal vandaag of morgen foto's plaatsen ;) en misschien heb ik er gelijk meer :)
    Hoofd is 20+3 (gewoon goed) buikje 19+4 en beentjes 18+4 dus wordt vervolgd....

Vk gaf aan dat we ons niet druk hoeven te maken kleine is goed actief, placenta zag er goed uit, navelstreng ook. Maagje, niertjes, blaasje, hartje en hersenen zagen er allemaal goed uit :)
    Dus hopelijk weten we vandaag nu wel het geslacht zeker..... En krijgen we goed nieuws.

8. mama van daan

mama van daan Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Ik ben opticien-brillenmaker en mama
    Limburg(België)
    Raar he zo 1 nacht "griep" maja alles kan he tis 50/50 kans :).
    Nog 3 dagen en dan ga ik testje wagen dan ben ik 11 dpo

9. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Jeetje mamaf jullie houden het wel spannend zeg!
    Nu heb je wel al drie echo's gehad op korte tijd, leuk :)
    Hopelijk zien ze het vandaag wel. Om hoe laat moet je?

10. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Mamavandaan idd 50/50% kans Hihi.

Adriana ja klopt, maar ben voor benieuwd hoe het met me beepje is :( hoop dat het niks medisch is waarom beepje te klein is :(
    Zag ook al dat sommige volledig rust opgelegd krijgen om de groei te stimuleren.... Daar zal mijn baas niet blij mee zijn...... En ik zelf ook niet :S maar alles voor de baby.... (Dat zei hij gelukkig ook)

11. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik pb je later wel even mamaf, als ik het niet vergeet. ;)

Veel succes vandaag, ik hoop dat het niets ergs is!

12. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Zo, ik heb weer drie sollicitaties gedaan :) ik hoop echt dat er iets uitkomt hoor.... Maar ja het blijft afwachten

Mamaf je laat het wel weten he hoe het is gegaan?

Micchan hoe is het met jou?

13. rums

rums Niet meer actief

@mamaf blijft toch even spannend ook al zegt de verloskundige je niet druk te maken. Hopelijk is het niets!

En ben benieuwd of de klein zich nu wel laat zien hihi.

Heb net ons zoontje bij opa en oma gebracht omdat ik morgenvroeg moet werken. Maar vind het steeds lastiger worden :S naja misschien komt het ook omdat hij twee weken geleden daar ontroostbaar huilend wakker werd. Gelukkig was ik er toen nog.

Ooo en ik heb twee pakjes gekocht bij next (voor een jongen) hihi echt te erg (A). Nu hopen dat mijn gevoel echt juist is.
    Maar gelukkig mocht het niet goed zijn dan kan ik het altijd nog kwijt bij mijn schoonzus want die verwacht zo ongeveer tegelijkertijd met mij wel echt een jongen haha.

14. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Micchan is goed hoor meid ;)

Adriana goed bezigste je sollicitaties :) ik duim voor je!

Rums ik zag het voorbij komen, leuk pakjes hoor ;) ik heb me zoontje nog nergens laten slapen... Kan me mama hart nog niet, maarre papa hart hier ook niet ;) dus ik kan het me wel voorstellen!

Tja helaas geen echo vandaag! Ben zo pissig! Tja foutje sta voor morgen in de agenda bij het wkz..... En dan heel normaal zeggen dan kom je morgen toch weer terug, ja hoor kan gewoon onbeperkte vrij nemen doen ze heus niet moeilijk over grrrrrrrrrr ontplofte bijna! Natuurlijk kan ik het regelen op mijn werk geen probleem thuis gaat voor en voor mij gaat me kindje natuurlijk voor, maar de gemakzucht waarmee ze het zeggen alsof je werkeloos thuis zit en toch geen verantwoording heb dat maakt me echt kwaad!
    Maar ja wat doen we er aan je kan op je kop staan en pissig worden ze trekken toch hun schouders op en zodra je weg bent zijn hun het al vergeten..... :( ik blijf nog maar een dag in de zenuwen, toch niks beters te doen ;) (behalve werken dan ;))

Ik zal nog wat echo foto's plaatsen en me buik :)

Billen en beentjes vanaf onder...

15. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Beentjes met voetjes over elkaar *smelt*

16. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Vanaf de zijkant, maar baby kijkt de ander kant op.....
    niks te zien tussen de beentjes :)

17. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Vanaf de zijkant

18. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    En de laatste me buik :D
    Sorry krijg ze niet in 1 bericht met me ipad :)

19. rums

rums Niet meer actief

aaa leuk hé :D
    En ja, alsof je werkloos thuis zit :(

Maar ik kan echt zoiezo niets maken uit echos ook al is het overduidelijk haha

20. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Aarghh grrr nu zit je nog een dag langer in spanning.
    Leuk die foto's! :)

@rums. Oef kon je je niet inhouden :p geeft niks joh af en toe moet je jezelf eens laten gaan he
    Ons zoontje heeft al vanaf het begin geregeld gelogeerd bij opa's en oma's dus kan er niet echt over meepraten...

Hij is nu trouwens definitief over naar zijn nieuwe kamer :D ik zal morgen ook eens een fotootje plaatsen van hem. En hij kan sinds een paar dagen zelf fietsen op de driewieler! Zo trots :)

Deel Deze Pagina