Bedankt meiden! Ik verwacht het zelf helemaal niet meer nu. Ik ben ook weer een klein stapje verder richting mmm dus kan ik me daar op focussen. Ik wacht nu op een oproep van het uz gent. Leuke dag gehad vandaag, en straks lekker uit eten met broer en schoonzus Mooi weertje ook eh? Fijn weekend allemaal
@ adriana ooh spijtig . Tja as het de mmm dan weet je wel ongeveer waar je aantoe bent he! Ik blijf duimen! Ja weer is ok he . Hier werken tot 17u dus merk ni echt veel van het weer. Fijn weekend dames
Ik ben ongesteld geworden vandaag :x Twee dagen te vroeg. Mijn cyclus is in de war en daar baal ik van. Ik ga dus deze ronde ook weer ovulatietesten doen zodat ik toch een idee heb wanneer mijn nod is. Maar ja dit is beter dan nog twee lange dagen valse hoop hebben. Zo, nu lekker lang douchen en dan in pyjama nog ff beneden zitten tegen manlief aan
Ik zat er ook helemaal naast.. Ei nog niet geweest, denk vandaag gesorongen anders morgen gister geklust, maarja daarvoor 3 dgn niet, volgende ronde gewoon stug om de dag aan de gang en verstand op 0 Maar we gaan er voor dat er geen volgende ronde komt he!!
Hmm dat valt tegen... Nog maar eens flink klussen dan he Ik vind het zo knap dat je dat weet zonder te testen @micchan. Hoe ist? Waar ben je? We missen je!
Fidel en Adriana Succes beide in de volgende ronde en hopelijk zoals Fidel zei hopen dat dit de laatste ronde is!! Hier qua zwangerschap alles wel ok,nog wel moe maar da vind ik niet zo erg! Donderdag normaal echo in ziekenhuis en hopelijk echt bevestiging vd proff qua geslacht. Int huis schiet alles goed op verver beneden bezig da zou morgen klaar zijn(keuken+living)en de inkomhal die open is tot aan de zolder doet hij als hij terug is van verlof. Volgende week de binnendeuren joepiee En donderdag komen ze al paar shutters zetten voor de ramen(zie foto). Dat is het zowat .
Leukleukleuk mama van daan voordat je t weet zit je in je nieuwe huis! Ik heb zojuist weer nieuwe testen besteld..... 100 ovutesten + 5 extra gevoelige zw.testen Ik heb met mezelf afgesproken dat als deze testen op zijn en we hebben nog geen plakbeeb (in de maak) dan stop ik ermee. Of in elk geval met de testen hahaha. Maar ja wie weet zitten we over een jaar wel in het ivf-traject. Verder, echt een enorme baaldag vandaag, nergens zin in, zit de hele dag maar wat op zp en spelletjes te doen..... Wat een rotweer ook he Gister nog naar de efteling geweest, was erg leuk maar vermoeiend!
Sorry dames dat het zo stil is. Zaterdag een dag uit geweest en dit zondag moeten bekopen met een voedselvergiftiging. Sinds vandaag voel ik me weer iets beter. Vandaag reiswieg klaargemaakt en kleertjes ed in de kasten gelegd. Zal zsm reageren. Maar morgen/vandaag hele dag onder de pannen.
@adriana Toch ongesteld geworden Misschien de volgende ronde wel raak?? Vriendin van mij had de ronde ervoor ook 2 licht positieve testen en uiteindelijk ongesteld. ronde erna zwanger! @rums Voedselvergiftiging beterschap @mama van daan Wauw dat ziet er goed uit!! @fidel naja je weet het niet he, zaad kan soms best lang leven.
Sorry sorry sorry dames ik verwaarloos jullie compleet! Ik zit eerlijk gezegt bijna niet op mijn iPad op het moment ben volledig gesloopt en dat is dankzij gesprek gister op mijn werk alleen maar erger geworden. Ik zou een gesprek hebben over wanneer mijn verlof in zou gaan, maar dat liep even heel anders ik heb een klap in mijn gezicht gekregen (niet letterlijk) met de mededeling dat ik ben ontslagen. Ik snap er helemaal niks van werk er al 4 jaar maar zou in eens niet in het team passen :O me man en moeder zijn nu druk met de rechtsbijstand ik mag niks doen behalve genieten van de zwangerschap.... Ja dat lukt heel goed Ik probeer toch even op een aantal dingen te reageren.... Adriana en heb je al een afspraak voor Gent? Zag dat je ook last had van beginnende bijholteontsteking kunnen we elkaar de hand schudden.... Helaas mocht ik nu geen ibruproven nemen eindelijk begint het een beetje weg te trekken.... Veel huilen helpt Heb je een fijne zaterdag met je man gehad? Zo weer genoeg ingeslagen dus haha. Hoop dat je er heeeeel veel kan verkopen! Mamavandaan zou jij mij een pb met geslacht willen sturen? Dank je Beweging voelde ik al vrij vroeg maar weetzo ff niet meer precies wanneer. Ik begreep zelfs dat het vaak pas 100% zeker te zeggen is met 24 weken haha. Fijn dat het opschiet met het huis, jullie wilde al bijna verhuizen toch? Rums dan heb je nog ff voor de boeg met 41,5 haha. Ik hoop dat de kleine er eerder is. Wordt toch wel spannend die kamer, dat je daar geen stress van hebt pfff zou ik geloof ik wel hebben. Rums ook dat klopt niet.... Al heel wat verhalen gehoord dat echo jongen was en bleek toch echt een meisje....komt wel veeeeeel minder voor dan andersom. Enne bij mijn boy was het ook pas eindelijk met 24 weken 100% zeker en eigenlijk door bloed onderzoek haha. er moet vaak wel een hele goede reden zijn dat ze het eerder doen, maar ook dat is per praktijk wel weer een beetje verschillend.... Brondy helaas zitten een vrouwen lichaam zo irritant in elkaar dat kwaaltjes kunnen zijn van zwanger zijn maar ook van ongesteld worden als dat nou gewoon eens verschillend was! Fidel hopelijk is het een lucky shot
Dames het is jullie vergeven hoor, heel begrijpelijk dat jullie even geen zin/tijd hadden voor zp. Rums een voedselvergiftiging, pfoeh dat komt even slecht uit zeg maar. Hoe gaat het nu met je? En met de beeb alles goed? Mamaf wat een ongelooflijk slecht nieuws! Je had toch juist een goede band met je baas? En zit je nu per direct thuis dan? Wat onwijs rottig voor je. Ik snap dat het nu lastig is om te genieten misschien is het juist goed om een beetje afleiding te zoeken hier op zp. En leuke dingetjes doen met je zoontje Dikke knuffel voor jullie beiden! 😚😚
@brondy. Ja ik ga ook weer een ronde verder. Jij ook zag ik, balen We zijn inmiddels alweer een jaar bezig, tijd gaat snel he... maar ook langzaam...
Da's lief van je <3 Ik krijg de laatste tijd steeds minder behoefte aan dit deel van het forum, sorry! Zo met de winter die er nu aankomt, blehh.. Zal wel proberen hier te komen reageren, want jullie zijn gewoon lieffies! Voor jou (en wie 'm verder nog wil) een dikke knuf!
Micchan je bent zowieos stil lief, ook op de app.. Gaat goed?? Je weet me te vinden he! App pb fb mag allemaal, al is t alleen voor een luisterend oor xxxxxx Mitf omg... Nou ik wil je niet dew moed onder de schoenen vandaan halen maar vaak via rechtsbijstand zullen ze t nog op economische crisus gooien, daar worden vaak onterechte ontslagen op gegooid Per wanneer ben je ontslagen? Na je verlof of per directe ingang? Ii zal me bedje opzoeken trusten xxx
@Adriana. Gelukkig nu weer goed! Maar was geen pretje wat voelde ik me belabberd. Zat al te jeremiëren dat ik nooooit kon bevallen want ik was al zo beroerd en een bevalling doet meer pijn. Gelukkig was dat de volgende dag over. @mamaf. Nou wat is dat schrikken! Maar mag je wel ontslagen worden als je zwanger bent?
mitf Wat rot seg dat ze je zomaar zonder geldige reden ontslaan!! Normaal kunnen en mogen ze een zwangere vrouw niet zomaar ontslaan hoor,vraag tegoei na. En ja wij staan bijna op verhuizen,nog 1.5 maand en dan ist zover Aan de dames die aant klussen zijn veel goede moed en succes. De dames die met de laatste loodjes bezig zijn geniet er nog van zolang het duurt je zal die dikke buik nog gaan missen denk ik. Hier gisteren controle gehad ma GEEN echo dus bevestiging geslacht uitgesteld tem 20/11 was wat teleurgesteld ma soit tis zo verder aftellen meer kan ik ni doen. Gewicht was wat teveel dus kga wat minder en gezonder moeten eten. Op 16 wkn van 55 kg naar 60 kg is teveel zei de gyn dus ist nu oppassen. Dat was het zo een beetje voor de moment
Nou ja zeg dat is toch niet te veel, 5 kilo op 16 weken? Erg vreemd hoor dat je nu moet opletten wat en hoeveel je eet.