LEDENSTOP Micchan - 19 jaar - 1e kindje - ZWANGER Kapitein - 23jaar - 1e kindje - september 2013 Liesken - 27 jaar - 3e kindje - ZWANGER (Joas 2 jaar 10 maanden en Aniek 17 maanden) Ytest - 26 jaar - 2e kindje- oktober 2013 (Y.lana 6 maanden) Mamainthefuture - 26 jaar 2e kindje oktober 2013 (Thomas juni '13) Brondy - 28 jaar - 2e kindje - nov/dec 2013 (S. sept '12) zusteryvonne - 33 jaar - 2e kindje - december 2013 (Kyan maart '12) Adriana85 - 27 jaar - 2e kindje -januari (Siem feb '12) Behappy - 21 jaar - 2e kindje - eind februari (J.aylin nov '12) mamavandaan - 28 jaar - 2e kindje - mei (Daan 4 jaar en 9 maanden) rums - 26 jaar - 2e kindje - juni (E maart '13) fidel2010 - 28 jaar - 2e kindje herfst (Willemijn 18 maanden) LEDENSTOP
Liesken whaaaauw seg dikke proficiat das echt wel een knaller van een test! Nog nergens last van? Hier is al oplossing gevonden voor Daan schoonouders willen ni da hij naar naschoolse opvang gaat dus komen zij vroeger terug thuis vd grootouders
@Behappy, nog gefeliciteerd met je kleine meid! Vond het altijd best emotioneel, die 1e verjaardag, afsluiten babytijd.. @MamavanDaan, balen van je werk Maar wát een prachtig huis wordt het zeg, wauw! Daar zullen jullie vast met veel plezier gaan wonen uiteindelijk. @Adriana, is het nog gelukt met de slabbetjes maken? Inderdaad wel handig, ik vind slabbetjes ook altijd veel te klein. @Mamaf, succes deze ronde!! @Brondy, oh wat gaaf dat je mannetje loopt! Zo schattig om te zien, en dan zijn ze vaak zó trots op zichzelf! Hier een beetje van de schrik bekomen. Ik vond het toch nog een beetje eng, maar mn man was wild enthousiast dus die heeft me helemaal meegekregen
woow wat een kast van een huis zeg !! super mooi ben je zeker ook wel lang bezig met schoonmaken en ramen lappen haha @Liesken dankjewel ja was ook wel emo, ik lag gister avond in bed ..en rond half 1 dacht ooh vorig jaar lag hier nu zn klein inimini meisje op mn buik.
Mamavandaan wat een fucking mooi huis zeg! Ytest nog getest? Liesken dank je wel fijn dat je man zo reageert en jou er in mee trekt geniet er van meid! Hopelijk volgen we snel hier Dank jullie wel dames voor het niet te veel kletsen was echt mega druk op me werk en was echt heel bang de rest van de avond bezig te zijn met bij lezen hopelijk morgen ook zo
LEDENSTOP Micchan - 19 jaar - 1e kindje - ZWANGER Liesken - 27 jaar - 3e kindje - ZWANGER (Joas 2 jaar 10 maanden en Aniek 17 maanden) Kapitein - 23jaar - 1e kindje - september 2013 Ytest - 26 jaar - 2e kindje- oktober 2013 (Y.lana 6 maanden) Mamainthefuture - 26 jaar 2e kindje oktober 2013 (Thomas juni '13) Brondy - 28 jaar - 2e kindje - nov/dec 2013 (S. sept '12) zusteryvonne - 33 jaar - 2e kindje - december 2013 (Kyan maart '13) Adriana85 - 27 jaar - 2e kindje -januari (Siem feb '12) Behappy - 21 jaar - 2e kindje - eind februari (J.aylin nov '12) mamavandaan - 28 jaar - 2e kindje - mei (Daan 4 jaar en 9 maanden) rums - 26 jaar - 2e kindje - juni (E maart '13) fidel2010 - 28 jaar - 2e kindje herfst (Willemijn april '12) LEDENSTOP
Pffff t regent zwangerschappen vreeselijk Bij de apeilmoeders 1 zijn er 3 zwanger Bij de aprilgroep 2 zijn er ook 3 zwanger Bij een nachtelijke groep zijn er 2 zwanger Kriebels!
@mama van daan Wauw mooi huis, nu al!! Balen van je werk zeg super dat schoonouders willen oppassen @ytest Weer negatief.....nog even geduld dus. Hoeveel testen heb je nu al gedaan?? @fidel Waarom begonnen jullie ook alweer tegen de herfst?? Kan me voorstellen dat het steeds meer gaat kriebelen, en hier volgen we elkaar ook op @liesken In de hoeveelste ronde?? Nou ik wacht weer op mijn ongi, hopelijk komt die weer rond dezelfde tijd. Dan kunnen wij er daarna ook echt voor gaan. Super spannend en super veel zin in. Gister was ik bij een goede vriendin en daar hadden wij het er ook over. Zij laat haar spiraal verwijderen zodra hun huis verkocht is en ze een nieuw huis gekocht hebben dus hopelijk nog een lange tijd samen zwanger.
Zucht! --> http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/476533-6-dpo-wayyyy-to-early-weer-indroger.html M'n nieuwe valse streep
1 vanwege willemijn eetgedrag, een ding tegelijk 2. Bv ----> geen cyclus 3. De dakkapel moet eerst worden geplaatst en dat zal paa van t voorjaar zijn zoals t nu lijkt. Het is heel tegenstrijdig... Het ene moment smelt ik bij t idee een dikke vuik een klein hummeltje etc etc. Aan de andere kant, de gebroken nachten de krampjes de tandjes etc etc, dan denk ik nee nog even niet!!!