@Brondy dat lijkt me pittig langer van huis zijn. Zit je wel in een land met mooi weer? (A) @Adriana. Ach wat sneu @mamaf. Goed bezig!
Hey dames, Hier wast even paniek in huis ! Paar dagen al last van vochtverlies op bepaalde momenten en vanmorgen meer als de dagen ervoor,dus we waren allemaal ongerust thuis. Even naar proff gebeld en die zei da ik voor zo een controle of het vruchtwater is of ni evengoed langs de spoed mag gaan van een ziekenhuis in de buurt en niet speciaal 100 km moet oprijden. Zo gezegd zo gedaan en allemaal testjes gedaan en opt einde ook echo gekregen en GELUKKIG is alles prima in orde met mij en ons kleintje!!!!! En was geen vruchtwater,is wss van de vaginale tabletten dat ik meer last heb van vaginaal vocht!! Zou rond de 185 gram wegen , grootte heeft ze niet gecontroleerd maar zou wss 20 cm zijn. En nu we er toch waren toch maar even gevraagd of ze kon zien wat het geslacht was??! EN ja hoor het is wat we droomde en hoopte :-D Daan wordt grote broer van een klein prinsesje,whiieeee iedereen in de wolken....! Nu kunnen we verder genieten van onze roze wolk Opgelucht en super blij
Oei dat is even schrikken mamavandaan! Gelukkig blijkt toch alles in orde te zijn. En jaaaa wat leuk een meisje
Hier alles nog rustig. Ben zo ontzettend benieuwd! We hebben gisteren besloten de jongensnaam toch nog te veranderen haha en deze naam voelt wel beter. Heb vannacht echt heerlijk geslapen! Was ook weer eens fijn 😃
@Adriana ik hoest nog een beetje en nog wat verkouden maar voel me echt prima! En daar ben ik heel blij mee. Dat maakt de laatste loodjes van de zwangerschap een stuk dragelijker.
Adriana arme jongen, maar snap wat je bedoelt liever zelf en anders liever je eigen kindje dan een oppas kindje. Ik heb ook wel eens na mijn ei wit afscheiding gehad.... Enne geloof dat ik nesteldrang heb, wil alles af hebben in huis haha. Babykleertjes gaan ook al de was in heb afgelopenweek bijna mijn hele lijstje afgewerkt -adressenlijst bij gewerkt -proefkaart besteld -voorraadkast opgeruimd -keuken schoon -wijnglazen gewassen (wel door de vaatwasser hoor) -baby beddengoed, slabbers, hydrofieleluiers gewassen en alweer in de kast - babykledinglijn deel 1 van de 4 gewassen -kledingkast opgeruimd Geloof dat dit het was haha. Mamavandaan dat is flink schikken zeg, fijn dat alles wel goed is en gefeliciteerd een meid! Rums ben toch heel benieuwd hoor! Komt toch wel heel dichtbij zo. Heb je al last van harde buiken? Ik wel namelijk... Straks beval ik echt nog voor jou haha
Nou laat dat kleine mannetje nog maar even lekker warm bij zijn mama zitten hoor! Nog een paar weekjes....
@ Rums Jou mannetje houdt de spanning erin he,mss ga je nog overtijd. Fijn da je toch nog vrij goed kan slapen ik hier soms al last van dak te lang op 1 zij lig dak pijn krijg en moet draaien! Herkent iemand da?? @ Mamaf Ja al een hele hoop gedaan zo te zien hier natuurlijk pas beginnen na onze verhuis ma das ni lang meer normaal haha! Nog paar weekjes en we kunnen erin. Zijn allemaal blij da het goed gaat en kdenk dak soms iets voel ma ben ni zeker omdat ik van mezelf al rommelende darmen heb snap je en dan ist moeilijk te onderscheiden,hopelijk binnenkort makkelijker te onderscheiden!!!! Hier wat foto's van huis buiten nu alles mooi is bijgewerkt(kiezel)
@ mama van Daan we weten nog niet wat het word 😉 Ik heb nog geen harde buiken of voorweeen oid. Maar dat heb ik bij onze zoon ook niet gehad. Toen ik het ziekenhuis in ging konden ze op de monitor zien dat ik harde buiken had maar ik voelde niets. Maar hoop van harte dat dit hummeltje heel snel komt.
Rums. Vandaag de uitgerekende datum!!! Heel veel succes alvast, ik hoop dat hij/zij zich nu snel aankondigt.
Adriana ja hij moet nog even wachten.... Minimaal 2 weken haha. Huis is er wel helemaal klaar voor laatste wasje staat aan tja Thomas was te vroeg (37+1) dus nu wil ik voorbereid zijn haha. Mamavandaan wow mooie foto's hoor. En bijna verhuizen dan kan je je daarna lekker op de zwangerschap gaan richten Ik lig voor geen meter lig met kussens dus als ik draai is het wakker worden en een hele volks verhuizing haha... Rums wordt toch wel spannend nu, straks bevallen we tegelijk haha zo echt leuk zijn! (Voor jou minder houd in dat je nog ff door moet lopen). Ik had bij Thomas ook helemaal geen harde buiken en voelde mijn weeën pas bij 8 cm ontsluiting :O Maar nu toch regelmattig harde buiken, hopelijk een teken dat hij eerder komt Hihi. Fidel hoe is het met jullie verbouwing?
@Fidel ik hoop dat je gelijk hebt @Mamaf ik hoop dat jij ernstig ongelijk hebt hahaha (A) bwah dat is laat je weeen voelen wow!
@ Rums Nu kant allemaal snel gaan denk ik!!! Ik zeg 12 November. Hier voormiddag hele tijd gaan poetsen in het huis ma da voel ik nu wel aan men rug!!! Garage uit geschrobt,wc's gepoetst , wat keukenkasten en wat ramen en nu is manlief,zoonlief en schoonma buiten nog wat onkruid aant uittrekken ! Ga zo blij zijn als da poetsen en verhuizen achter de rug is bah bah,lijkt eeuwigheid te duren. Maja zal maar ni klagen met hetgeen we al hebben. Achteraf dubbel en dik genieten vd zwangerschap en da beginnende bewegingen in men buik,nu kan ik het al wa onderscheiden met darmen sinds gisteren. En kvoel vooral iets als ik in bed tv kijk.