Mama van daan. Mooi buikje, mooi kleed ook Mamaf. Wat een mooi kamertje. Hebben jullie eigenlijk alles opnieuw moeten kopen, gezien thomas nog zo klein is? Wij hebben hier een lege babykamer Nou ja, leeg, hij staat vol met rotzooi hihihi, is zo makkelijk om even snel iets daar te zetten Morgen testdag voor mij, op 9dpo met extra gevoelige test. Ik weet niet of ik het al gezegd had maar ik heb sterk het gevoel dat het raak is. Dat had ik nog nooit eerder. Zo'n opgeblazen gevoel/ballon in de onderbuik, puistjes, met vlagen misselijk, opvliegers.... Ik hoop het zo! Maar wat zal het een teleurstelling zijn als het niet zo is...
mooi kamertje mamaf !!! De laatste loodjes en ge hebt u kleine prins in de armen. @ Adriana Ik hoop voor u dat het deze keer echt raak is voor jullie. Kleedje heb ik van bij Bel&Bo , ga er nog zo halen van da stof da zet fijn mee uit en niet duur.
Adriana dank je wel we hebben de kamer opnieuw gekocht en hoeslaken ook. Maar dingen als dekentje en lakentjes weer niet en kleding niet. Dus beetje van beiden haha Ik duim echt mega hard voor je/jullie! Mamavandaan dank je wel de laatste loodjes zijn wel echt zwaarder pffff haha....
@mama van daan. Mooie buik! @mamaf. Haha ja dat is ook zo hoop voor jou niet Mooie kamer! @Adriana ik duim voor je! Ik heb deze dag een enorme druk in mijn buik als ik opsta. Eenmaal staande gaat het al snel over. Hopelijk betekend het iets (A)
Spannend adriana!! En 9dpo negatief is nog geen ramp he, maar ik duim heel hard De verbouwing, ik hoop morgen klaar te zijn met tegelen van de wanden van de badkamer, moet nog een klein stukje, dan ist wachten op de mozaïek die langs t bad komt, dan de afwerkingsvloer en plafon en dan plaatsen van wasbak, aansluiten van verwarming en douche en dan de deur erin en schilderen en dan KLAAAR !!
Rums het schiet niet op he haha..... Fidel schiet lekker op dus, fijn als het af is. Zo net de laatste wasjes opgehangen in de kast dus alles is officieel klaar nu alleen een mega harde buik dus de rest van de dag maar rustig aan doen. Hoe alleen nog de gewone was te doen dus dat doe ik op me gemakje, dan hoef ik morgen echt helemaal niks meer te doen vind ik ook wel lekker Kan ik ff lekker van Thomas gaan genieten dat verdient het kleine mannetje ook!
Fijn mamaf en nu lekker met de benen omhoog! Het rommelt wel wat. Af en toe wat wit slijm en buik rommelt zo nu en dan. Dus hopelijk komt de baby deze week nog spontaan.
@ Rums Jouw beebje houdt graag de spanning erin heb ik zo de indruk! Vanaf wanneer denken ze aan inleiden?? Ik geloof hier bij mij int ziekenhuis als ge 41wkn zijt.... Khoop dat hij/zij snel de wereld wilt verkennen!! Hier gisteren voort eerst echte reactie gevoeld aan buitenkant van men buik. Ik duwde op bepaalde plaats onderaan rechts en paar seconde erna een klein duwtje terug en zo een 3tal keren achter elkaar,zo raar ma zo geweldig! Kan papa binnenkort meegenieten denk ik.
@mama van daan o wat leuk dat je haar gevoel hebt! Vanaf 41 gaan ze strippen als je wilt. En je mag ook ingeleid worden bij 41 maar dat wil ik absoluut niet. Wil koste wat het kost voorkomen dat ik weer in een weeenstorm kom. We wachten maar af een zwangerschap hoort tussen de 38 en 42 te duren en niet tussen de 38 en 40 zoals het beeld nog wel eens heerst. Maar maakt er niet minder makkelijk op (A)
Jammer rums dat je geduld op de proef wordt gesteld. Hij/zij kan nu niet lang meer op zich laten wachten. Kan je nog goed uit de kant? Ga lekker naar buiten met je zoontje, het is heerlijk weer (tenminste hier...) @mama van daan Leuk dat je bewegingen hebt gevoeld! Das echt genieten vanaf nu Hier: ik heb positief nieuws, ik ben uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek Is wel iets heel anders dan dat ik gewend ben. Het is voor een wekelijks regioblad/magazine als commercieel medewerker. Daar heb ik dus totaal geen ervaring mee maar ben toch uitgenodigd. Spannend! Gisterochtend had ik een negatieve test dus ik verwacht er helemaal niks meer van deze ronde. Ook al mijn symptomen zijn weg. Nu nog 1 kans dit jaar.....
Wat gaaf Adriana! En jammer van je negatieve test. Terwijl je toch een positief gevoel erover had. Ja, voel me nog prima ook de zorg voor zoon gaat nog goed. Dus dat scheelt.
Rums is wit slijm dan een voorteken :O? Hier beginnen we al eerder met strippen als je wilt, maar ook dat is overal anders geloof ik en zolang jij en beep je goed voelen toch? Ik wordt sowieso met 41 weken ingeleid en wil ik ook, wil zeker geen kerst kindje, maar denk niet dat ik daar op moet wachten Mamavandaan wat leuk de reactie van de kleine. Adriana wat leuk en spannend zeg je sollicitatie gesprek, ik ben heel erg benieuwd. Ik hoop dat het iets is en dat je wordt aangenomen. Knuffel voor de negatieve test. Stom he dat die symptomen dan ook in eens als sneeuw voor de zon zijn verdwenen. Hier niet helemaal me dag... Last van harde buiken en misselijk daar door, ga nu ook lekker tv kijken op bed en niks meer doen hopelijk morgen een betere dag..... Ik hoop dat ik het niet hoef vol te houden tot39 weken zoals rums eigenlijk...
Rums alle trucs opengooien hup hup aan de intieme activiteiten, heb je een masageapparaat? Op je onderug gebruiken, kan weeen opwekken of een ontspan Thja t is gewoon geduld hebben
Fidel werkt een massage apparaat echt als je hem op je rug zet? Ik geloof dat ik vanaf 37 weken standaard zit elke avond Hihi. Rums het gaat kwa energie voel ik me goed. (Al was ik nu vroeg wakker dus beetje moe) maar veel beter dan de afgelopen weken. Vandaag ga ik me tas pakken en dan heb ik echt alles gedaan wat er gedaan moet worden voor de bevalling dus ben er klaar voor. Buik tja die is met vlagen steeds hard en is dan ook niet aangenaam, ben heel benieuwd hoe het down under is dus ga vragen of de vk donderdag toch ff kan kijken, gewoon zodat ik het weet En hoe is het met jou?
Hier alles goed. Al heb ik sinds deze ochtend ineens last van opvliegers. Voel de baby nu ook goed en heb een enorme druk van onderen. Heb vanmorgen mijn sokkenla opgeruimd haha en ga nu die van mijn man doen. Nesteldrang nesteldrang...
Schoonzus die een dag na mij uitgerekend was is gisteren bevallen. Moet wel even slikken zij van haar eerste eerder bevallen dan ik van mijn tweede. Vanochtend wel paar keer flinke krampen gehad die ook pijnlijk waren maar inmiddels zijn ze in geen velden en wegen meer te bekennen