Gefeliciteerd rums. Mamaf, zou je vandaag..? Ik ga aan je denken terwijl ik de handtekening zet lieverd. <3
Heeee micchan! Voor jou en je (bijna)man een hele fijne geweldige dag toegewenst meid, ik hoop dat jullie echt kunnen genieten van vandaag en van de wittebroodsweken
Nogmaals gefeliciteerd lieverd en ook met G!! Lees later vast wel een verslag hoe de dag was want dat willen we weten en nogmaals je zag er schitterend uit !!
sorry heb mijn handen beetje vol... Oudste is ziek en de jongste heeft last van darmkrampen en zit verstopt dus beetje rennen vliegen en schipperen
Gefeliciteerd Micchan met jullie huwelijk. Hoe was/is het vandaag? @mama van daan. Hoe was de echo? @mamaf. Nog niet aan het bevallen toch? @rums. Sterkte met je jongens.... Klinkt wel een beetje gek zeker, 'de oudste' en 'de jongste'
Hier gisteren dus de 20 weken echo gehad en alles is op en top goedgekeurd . Ze was nu 300 gram en 20 cm dus prima voor het aantal weken. Geen rustig beebje want lag constant te draaien en keren. Baarmoederhals nog lang + 4 cm dus prima en mag gewoon blijven doorwerken(oef opluchting). Hier in bijlage een mooie 3D van onze prinses.
Leuk micchan. Ben benieuwd of we een fotootje mogen zien...... Hier ietsje minder. Mijn broer weet sinds vandaag dat hij ook de translocatie heeft Ik vind het zo naar voor ze! Maar aan de andere kant ook wel 'fijn' dat we nu samen in hetzelfde schuitje zitten. En ik zit helemaal onder de puisten bah daar vind ik niks aan!
Hier kunnen jullie foto's kijken (er staat niets raars tussen hoor, ja op twee foto's staat de condomenboom aan de zijkant, dat was het grapjescadeau, maar daar gaat het meer om wat ik vasthoud ), is een speciaal Micchan-account dus er staat ook niets geheims op verder. Micchan001's Library | Photobucket
@ Micchan Nog es dikke proficiat en je straalde echt mooi allebei! Fijn dat alles goed verlopen is. @ Adriana Das minder leuk dat je broer int zelfde schuitje zit maar kan je mss ervaringen delen??? Heb gisteren es zitten uitrekenen als ik int beste geval tot einde mag gaan werken dan stop ik 02/04/15 en omdat ik volgend jaar start met 9 weken verlof wegens overuren,en als ik ze mag vastplakken aan men zwangerschapsverlof das dan 15wkn+7 wkn = 22 wkn verlof dan heb ik lang verlof tot ongeveer midden augustus. Int slechtste scenario als ik sneller thuis zou moeten blijven heb ik zowieso recht op 9 wkn na bevalling en dan daar 7wkn aan vastplakken heb ik ook een 16 wkn wat op 4 maanden uitkomt dus kga normaal kunnen genieten van men prinsesje. Khoop natuurlijk dak de 38 wkn haal en optimaal alles kan benutten(hoopt iedereen denk ik!). @ Mamaf Nu ist uwe toer e binnenkort , spannend denk ik die laatste weken. En veel beweging zo opt laatste?? Hier een actieve baby allesinds wat ik niet verwacht had.
Dankjewel! Haha, wat een berekeningen. Ik heb er niet zoveel verstand van, onder andere omdat ik gewoon thuis zit natuurlijk. Ik hoop inderdaad dat je lekker kunt genieten en alles eruit kunt halen wat erin zit! Is je gegund lieverd. Hoop dat alles goed is met de rest, stil hier..