Zekerstil hier! Ik ben benieuwd hoe het met mamaf is. Ik vertrek morgen voor een midweekje naar center parcs lekker een paar dagen niks doen. Maar ik neem wel de ipad mee hoor En morgen beginnen met ovutesten, heb ik ook weer helemaal zin in! En het klussen natuurlijk ook
Bekijk bijlage 430165 Hier dan een foto van onze zoon :- . Heeft even geduurd maar 2 kinderen is hectischer dan ik had verwacht. @ mama van Daan mooie echos! @ micchan wat zagen jullie er mooi uit wauw! @ Adriana heftig dat je broer het ook heef .
OOOOh Rums wat een mooi ventje is dat zeg en zo een mooie haren dan smelt ik nu dus helemaal,laatste tijd enorm emo voort minste. Nooit gehad ervoor haha ! Sommige zijn al bezig dak kan beginnen aftellen ma zo bekijk ik 20 weken niet hoor haha! Ik denk dak pas na 35 weken echt begin af te tellen dan ben ik al blij als ik daar voorbij zal zijn! En een compleet ander beebje in men buik dan onze Daan!! Dit prinsesje is enorm actief door de dag en zelfs als ik slaap schiet ik soms wakker van de schopjes! Kijken er enorm naar uit! Vanmiddag is de slaapkamer van zoonlief geleverd en wat is dat ook weer mooi ,dat is al kamer nummer 1 die helemaal af is haha! 20/12 is de effectieve verhuisdag en avond dat we de 1e nacht in ons huisje zullen slapen(spannend,aftellen)
Schatje inderdaad haha En dat emo herken ik wel een beetje. En deze zwangerschap was ook een verschil met de oudste. De jongste voelde ik veel meer terwijl de placenta voor lag. En nu hij uit de buik is merk ik ook echt wel verschil. De jongste heeft veel meer temperament dan de oudste.
Micchan nog gefeliciteerd en wat zagen jullie er mooi uit liefde straalt er vanaf erg mooi! Mamavandaan mooi dat de echo goed was erg fijn. Rums lieve foto! Adriana jeetje zeg wat balen voor je broer, maar jullie zullen elkaar wel begrijpen zo, hopelijk kunnen jullie steun vinden bij elkaar. @hier lig in het ziekenhuis met ballontje in dus hopelijk vandaag of morgen vliezen breken en dan snel babyboy in mijn armen. Ik laat het jullie weten
@ mamaf Wat houdt dat ballonetje juist in als ik mag vragen?? Spannend seg om binnenkort je babyboy vast te kunnen houden! Hier ist ook al stillekes aan realistischer aant worden vinden wij! Manlief wilt zo graag zen dochter voelen maar elke keer hij zen hand op men buik legt beweegt ze niemeer haha,tis al een karakterke denk ik haha! Hier hebben we meer en meer gevoel dat het EMMA zal worden . Denk dat het zo een 85% zeker is dat dat D-name is. Wat vinden jullie?? Hier int dorp nog geen enkele meid die zo noemt en ook ni in vriendengroepen!
Mamaf succes! Waarom word je eigenlijk ingeleid? Heb ik stukje gemist denk ik. Mama van Daan prachtige naam! Hier FF dip. Helemaal ondergekotst en hij zat er zelf ook helemaal onder. Hem verschoond en moest zelf douchen anders werd hij weer vies. Maar ondertussen hysterisch huilen.
Mamavandaan dat is om ontsluiting te krijgen zodat ze me vliezen kunnen breken. Daan en Emma, jaaaa heel leuk! Adriana dank je wel Rums door hoge bloeddruk. Aaaa bah arm ventje knuffel
Heel veel plezier in CP, Adriana! Ook met het klussen, natuurlijk. Wat een droppie, rums. En dankjewel. Dankjewel mamaf, en wat ontzettend spannend meissie! Ik hoop dat alles voorspoedig verloopt, heel veel succes! Je mag me altijd PB-en als je wilt (als je 's nachts wakker ligt en iemand nodig hebt om mee te praten, ofzo ). Mooie naam, mama van daan.
@ mamaf Hoge bloeddruk,oei das mss begin van een zwangerschapsvergiftiging? Hoop dat alles goed en voorspoedig zal verlopen en dat je snel je babyboy in je armen mag houden en volop van dat wonder genieten! Want hoe we het draaien of keren het blijft een wondert dat van 2 apparte cellen naar een volgroeid beebje is gegroeid!!
Mama va daan hoge bloeddruk in kombinatie met eiwitten in de urine is volgens mij beginnende zw vergiftiging Zo intens genoten, vandaag naar woezel en pip geweest, wauw !! Echt een ervaring !! En willemijn vond t supergeweldig!! We gaan zeker nog een keer!!!!
Mamaf is alles goed met je?? Al bevallen van je babyboy? We zijn hier enorm benieuwd ! Hier gisteren gevoeld dat ons madammeke zich draaide van C-vorm naar dwars,auwie deed even pijn en buik werd hard. Nog 3 weken en we verhuizen whieeeeee