ZW2014 - het eerste clubje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Adriana85, 28 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamainthefuture

mamainthefuture Fanatiek lid

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
    Alles is goed gegaan :) bevalling ging heeeeeeel erg snel. op 25-11-2014 werd er een Ballon geplaats om ontsluiting te maken, maar ja dan begint de bevalling nog niet natuurlijk.... dus dat was wachten wachten en wachten. om 18.00 viel ballon er al uit dus behoorlijk snel, maar wilde ze niks doen omdat we dan de nacht in zouden gaan.

dus op 26-11-2014 werd ik pas echt ingeleid.
    om 7.30 begon de bevalling door het breken van mijn vliezen bij 3 cm ontsluiting.
    En om 12.21 lag onze prachtige zoon Nathan op mijn borst. helemaal gezond en wel en zeker niet klein!! 3610 gram en 49 cm :)

2. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Aaaahhhwww😍

Van harte gefeliciteerd met jullie tweede zoontje!
    Fijn dat alles goed is gegaan. En wat een flinkerd he voor dit termijn! Geniet van je kraaamtijd meis.

3. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Fidel. Superleuk, woezel en pip. Onze kids zijn nu echt op een leeftijd gekomen dat je leuke dingen kan gaan doen met ze :)
    Hoe voel je je wat betreft zwanger worden? Je nod is bijna he. Ik duim voor je!

@mama van daan. Het is inderdaad zoooo bijzonder dat twee cellen uiteindelijk uitgroeien tot een mooie baby met alles erop en eraan. En eigenlijk helemaal niet vanzelfsprekend!
    Leuk aftellen tot de verhuizing. Maar doe je wel een beetje rustig aan ;)

Hier: vanochtend teruggekomen van cp, en kreeg bijna meteen een telefoontje van het uz gent :) afspraak staat voor 2/2/2015 :$
    Dat is een half jaar sinds we weten dat ik een translocatie heb. Pfffff schiet echt niet op. En dan staan we nog niet eens op de wachtlijst voor het eigenlijke ivf-traject!
    Mijn eisprong komt er ook aan volgens de testen :D ik zal niet spammen dat doe ik wel in het testentopic :D

Fijn weekend allemaal!

4. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Mitf GEFELICITEERD, wat een dotje!!!

Adriana klote zeg dat wachten pffff
    Mijn kwaaltjes zijn allemaal weg, ben chagie en een omo witte test op 4 dgn voor NOD van de action dus denk dat ongie er wel aan komt

5. rums

rums Niet meer actief

Mamaf. Gefeliciteerd met jullie zoon!!! Fijn dat alles voorspoedig is voorlopen. Hopelijk heb je geen hechtingen of wat dan ook.
    Hoe reageert Thomas op zijn broertje?
    Onze zoon lijkt er nu een beetje doorheen maar die heeft het wel even zwaar gehad wat wij niet hadden verwacht.

@Adriana. O joh dat is echt nog een poos! Hopelijk verloopt het hierna toch nog snel.

6. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Gefeliciteerd mamaf! <3

7. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Hey meiden,

Ik heb geschitterd van afwezigheid, maarja 2 weken op werkreis geweest dus daar niet echt tijd voor gehad. Nu weer even tijd en dan lekker met de mannen kertshoppen 3 dagen :)

Zie dat mamaf en rums al bevallen zijn :)
    Gefeliciteerd nog meiden!!

Heb ik verder nog bijzondere dingen gemist??

Ik zit weer in de wachtweken ;)

8. rums

rums Niet meer actief

@Brondy welkom terug! Dank je!
    Waar ging de reis eigenlijk naar toe?

Bij mij heb je niet zoveel gemist ;)

Hier zaterdag een flinke dip. De jongste bleef maar huilen en huilen :( Uiteindelijk is mijn schoonmoeder hier naar toe gekomen om hem over te nemen. Echt werkelijkwaar geen idee waardoor het kwam.

9. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Welkom terug Brondy! Volgens mij niet erg veel gemist, nee. :) Spannend weer die wachtweken..

Wat naar rums! Dikke knuffel. :(

10. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Hey brondy! Dus je bent weer lekker terug bij je jongens :) Hoe was de reis?
    We lopen zo'n beetje gelijk op, mijn nod is 12/12.

@rums. Heh wat vervelend da hij zoveel huilt. Gaat het nu al beter?

@mamaf. Hoe is het bij jou?

Hier: officieel op het wachtbankje, we hebben ons best gedaan :D nu aftellen naar 9 december (mijn verjaardag), dan waag ik een vroege test.
    Ik heb vannacht zó naar gedroomd, dat ik iemand had vermoord en daarvoor werd opgepakt om voor de rest van mijn leven in de bak te moeten zitten :( Ik was zo verdrietig want wie moest er nu voor mijn zoontje zorgen?

11. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Spannend Adriana. En wat naar zo'n rotdroom, bah..

12. rums

rums Niet meer actief

@Adriana ik ga voor je duimen.
    En bah wat een nare droom!

@Micchan dank je! Gelukkig was vandaag een top dag

13. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Da's fijn om te horen rums. :)

14. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Nou gelukkig heb ik niet veel gemist dan ;)

@adrianna
    Hahaha inderdaad, mijn NOD is 1 dag eerder. Wij konden pas klussen vanaf dag 12, dus ben benieuwd of dat vroeg genoeg was.
    En wat een nare droom zeg, brrrrr :(

@rums
    He dat is vervelend :( lastig dan he dat ze het niet kunnen vertellen

Ik moest voor mijn werk naar zuid-afrika, heb ook nog wel wat van het land gezien, echt een mooi land.
    Heb vooral de kleine man gemist, elke keer als we gingen skypen viel er wel een traantje :)
    Maar morgen lekker naar Keulen voor 3 dagen, met z'n drietjes, kerstshoppen :)

15. mama van daan

mama van daan Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Ik ben opticien-brillenmaker en mama
    Limburg(België)
    Ooooh mamaf wat een schoon ventje seg een dikke proficiat en idd flink gewicht en al voor zen termijn!
    dat hebben jullie weer goed gedaan!
    Geniet van je kraamtijd,tot wanneer mag je thuis blijven??
    EN ook een zeer mooie naam hoor:D.

@ Adriana

Veel succes op het wachtbankje is hoop da je op je verjaardag een mooie pos test in handen zal hebben!

Hier van zondag op maandag overgeven en diarree,naar dokter geweest en had ook koorts dus buikgriep,moet tot donderdag thuisblijven en vrijdag terug werken,gelukkig vandaag al geen diarree meer want gisteren was een helse dag echt daar ben ik vies van !!
    Gewicht is dan ook naar beneden gegaan maar da ist enige wat ik ni zo erg vind haha!
    Nu ist +6 kg ipv +7 kg ;).
    Hier in bijlage een foto van zaterdag toen we naar sinterklaasfeest vertrokken.

xxx

Bijgevoegde bestanden:

16. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Mooie foto mama van daan. Was het leuk op het sinterklaasfeest? Balen dat je buikgriep hebt (gehad). Ik ben gister ook ziek geweest. Had eerst sollicitatiegesprek dus ik dacht mss een beetje misselijk van de zenuwen. Maar later thuis toch flink moeten overgeven en de rest van de dag kotsmisselijk geweest :(
    Ik vind trouwens +7 kg echt niet zo veel hoor voor jouw termijn!

17. mamainthefuture

mamainthefuture Fanatiek lid

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
    Allemaal bedankt voor de felicitaties :)

Adriana ja en dat terwijl er werd gezegd dat hij klein zo zijn... Is gewoon net zoals zijn broer!
    Wat rot zeg dat het allemaal zolang moet duren :( hopelijk heb je uit eindelijk die afspraak niet eens nodig ;)
    Enne je mag ook die testen hier gewoon spammen hoor!

Rums Thomas reageerd er echt super goed op hij is zo trots al grote broer. Wil maar knuffelen en kusjes geven dus ik ben helemaal in love :)
    Helaas wel hechtingen maar 4 dus valt mee en heb daar eigenlijk geen last van. Heb alleen verdomd veel spierpijn en het erge is komt niet eens door de bevalling maar de nacht daarvoor in het ziekenhuis :( ik sliep zo slecht op een waardeloos bed daar Stond op met mega veel spierpijn!

Brondy wat leuk kerstshoppen wil ik ook nog steeds een keer heel graag doen maar ja elke keer weer iets tussen (al is dit jaar wat er tussen komt geen probleem :D)... Wie weet volgend jaar ;)

Adriana hier alles goed, volop aan het genieten. Me man is nu een kerstboom kopen dus dit weekend komt er ook kerst sfeer in huis :)
    Ik ga voor je duimen meis!
    Wat een nare droom, gelukkig werd je weer wakker.

Micchan kom jij eigenlijk nog de feestdagen naar nl? En heb je je nichtje al gezien?

Brondy gaaf zeg daarheen voor zakenreis! Ik ga ook voor jou weer duimen!

Mamavandaan voorlopig heel lang heb geen baan meer :( had ik dacht ik hier ook verteld? Weer helemaal beter?

Adriana jeetje zeg vervelend zo ziek, ging je gesprek wel goed?

18. mama van daan

mama van daan Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Ik ben opticien-brillenmaker en mama
    Limburg(België)
    Hier gelukkig terug beter en weer aan het werk.

@ Adriana
    Ja ik hoop da de gyn er volgende week ook zo over denkt dat het meevalt het aantal kilo's.

Mamaf: geniet van je kleine man want ze gaan weer snel groot zijn.

19. rums

rums Niet meer actief

Hier even een ego bericht. Heb een heftige week achter de rug. Zoontje veel huilen nou ja huilen krijsen/gillen na de voeding. Schoonmoeder is zelfs geweest in het weekend omdat ik het niet meer trok en mijn man nog aan het werk was.
    nu al meerdere dagen achter elkaar na de voeding onrustig. Huilen/krijsen niets is goed terwijl hij een schone broek heeft, voeding gehad en boertje gedaan. Vannacht gedronken en weer weggelegd en ineens een kreet brrrr. Hoorde de voeding dus dacht die zit eronder maar hij heeft het weer ingeslikt.
    Vanochtend na de voeding weer ontroostbaar. Toen vond ik het genoeg en heb ik de huisarts gebeld. Daar geweest en die zei dat hij de symptomen heeft van verborgen reflux. Nu nutriton door de voeding, bedje rechterop en een half uur rechtop na de voeding. Maandag terugkomen en kijken of het beter gaat.

Hopelijk helpt dit allemaal want merk dat ik echt bang ben dat hij gaat huilen. En als hij gaat huilen dan denk ik o nee niet weer.

20. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Rums dan zou ik echt zeggen probeer eens een draagdoek, lekker bij je dragen, niks geen bedje, maar rechtop slapen dan is de kans op huilen veel minder en blijf je zelf rustig. Blijf niet te lang kwakkelen ga op je strepen staan, want wordt vaak ach gaat wel over..

Deel Deze Pagina