ZW2014 - het eerste clubje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Adriana85, 28 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Dankje meis. Ik app je misschien zo even..

2. mamainthefuture

mamainthefuture Fanatiek lid

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
    Hier branden kaarsjes voor mijn eigen twee vlindertjes, maar natuurlijk ook voor Misha en alle andere vlindertjes die deze topic kent :(

*wereld lichtjesdag*

3. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Knuf meis, lief van je.

4. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Mamaf wat lief van je! Groepsknuffel!

5. rums

rums Niet meer actief

Mamaf wat lief van je!

6. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    ben iets te laat maar voor alle frummels en engeltjes en speciaal voor
    Micchan

Bekijk bijlage 433725

Xxx

7. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Knuffel voor iedereen!

8. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Dan doe ik ook nog een rondje. ;) K*tzooi is het..

9. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Micchan dat is het zeker! Een jaar geleden hadden we dit niet verwacht te moeten doen :(
    Het is soms allemaal zo ongelofelijk oneerlijk!

10. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Nee inderdaad niet zeg..

Is er nog iets gebeurd de afgelopen dagen? Ik ben afgelopen donderdag voor het eerst sinds 8 jaar weer bij de tandarts geweest. De vrijdag daarna meteen ook weer en komende donderdag mag ik weer.. Ik hoef dus vast niet te vertellen dat het er niet zo best uit zag, maar dat verwachtte ik al, daarom ben ik ook gegaan. De behandelingen zelf deden niet ongelofelijk veel pijn (zeg ik nu achteraf, ahum ahum), maar ik heb nu veel meer pijn in m'n mond dan eerst. Wanneer ik buiten loop en m'n mond open doe om iets te zeggen en er komt koude lucht langs, waaaaaahhh. :x Maar het ligt nu ook allemaal 'bloot'. Donderdag is het de bedoeling dat het afgemaakt wordt dus ik ben benieuwd..

Woensdag ook ergens geweest, maar daar kom ik op terug als ik de uitslag van het bloedprikken binnen heb. Wil het hier niet neerzetten voor het honderd procent zeker is.

11. mama van daan

mama van daan Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Ik ben opticien-brillenmaker en mama
    Limburg(België)
    Ben paar dagen niet aanwezig geweest wegens vrij drukke dagen!
    Hier nog een dikke knuffel voor de engeltjes !!!

Ben es gaan navragen hoe het zit als ik dus moet thuisblijven vanaf 1/1/15 en dan zal er toch minder loon zijn,das de mindere kant van de zaak.
    Positieve kant is dat dat maar tot 6 wkn voor uitgerekende bevaldatum is dus tem 23/2 en dan moederschapsrust en dan heb ik terug 80% van men loon ipv dus die 60% !!
    Dus dan heb ik in totaal maar een 6-7 weekjes dak echt veel minder loon heb.
    Maja we doen alles voor ons beebje denk ik!!

Zaterdag is D-DAY (verhuizen !!)
    Ik niks te verhuizen hoor ik ga werken en andere gaan de verhuis doen.
    Ga geen enkel risico nemen.
    En vandaag al hele dag pijn in men buik,geen idee wat het is...zou het groeipijnen zijn i have no idea.

12. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Micchan hier een behoorlijke handenplakkertje Nathan wil graag in mama's armen liggen, zeker nu papa is gaan werken. Gelukkig is Thomas heel lief.
    Oei na 8 jaar weer naar de tandarts, is je mond helemaal verbouwd? En is het iets positiefs waarvoor je bloed bent gaan prikken?? Dat hoop ik in elk geval wel ;) Wanneer heb je de uitslag?

13. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    #3193 Micchan, 16 dec 2014
    Laatst bewerkt: 16 dec 2014
    Wat een gepuzzel allemaal, mama van daan. Superspannend dat je nu echt bijna naar je nieuwe huisje gaat. :) Heerlijk met je gezinnetje een eigen plek.

Oooh haha, een plakbaby. :p Wat fijn dat Thomas zo lief is. :) Heerlijk. :D

Nou, donderdag had hij geslepen/gevijld, maar waarvoor dat precies was weet ik niet, volgens mij op sommige plekken caries (geen idee hoe je dat schrijft, schaaaam :() weg te halen en hetgene waarvoor ik kwam (stukken aan de voorkant van m'n twee voortanden afgebroken) wat meer op de oppervlakte te leggen zodat het ook beter gevuld kan worden..
    De dag erna een complete reiniging, dat moest omdat het vullen anders niet ging lukken omdat m'n tandvlees veel te veel bloedt en de vulling dan niet pakt/niet kan drogen. En euh, er zit nu weer ruimte tussen m'n tanden ofzo, ze ging er met zo'n wattenstaafje tussen en alles.. Het zal allemaal wel, ik geloof ze haha. :( Moet nu ook twee keer per dag met spul spoelen voor m'n tandvlees, bloedt nu ook al veel minder.
    En aankomende donderdag worden dan de voortanden eindelijk gevuld.
    Gelukkig hoeft er niets getrokken te worden o.i.d., voor ik dat zou durven zijn we weer maanden verder. :)
    Iedereen raadt me wel een beugel aan, maar dat doe ik niet. Een paar jaar geleden zat ik in dat 'traject', toen begon ik met een beugel die ik uit kon nemen en die zat echt door m'n hele mond zegmaar, niet alleen 'op' de tanden. Ik kon alleen nauwelijks nog slikken, praten was onverstaanbaar en dan liep het kwijl langs m'n kin, m'n mond ging niet eens meer helemaal dicht zo groot als ie was, 's nachts werd ik wakker van de pijn door dat ding en soms deed ik 'm in m'n slaap zelfs uit, lag ie ergens in de kamer gegooid.. :) Meerdere keren aangegeven, maar ik moest er maar doorheen en ik moest 'm 23 uur per dag dragen (Ook naar school dus, kwijlend, mond-openstaand en nauwelijks praten kunnend terwijl je al enorm gepest wordt...) anders werkte het niet.
    Toen heb ik dikke doei gezegd.. Nooit meer, dan maar scheef..
    Zo, heel verhaal over tanden, sorry.

Nee, dat is zeker niet iets positiefs. Niet levensbedreigend o.i.d. hoor, dus geen zorgen maken ;) Maar wel weer een flinke klap. Ze zeidat alles binnen het plaatje valt, dus ik ga er eigenlijk wel vanuit..
    Geen idee wanneer ik de uitslag krijg, ze zouden me bellen. Ik wacht morgen nog af (dan is het een week) en anders bel ik donderdag zelf. Want daarna gaat ze drie weken op vakantie en dat zie ik niet zo zitten.. :)

14. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Nou dat klinkt erg spannend Micchan. Hopelijk is de uitslag gunstig voor jou! En wat een gedoe met je gebit zeg jeetje! Sterkte...
    Kom je binnenkort nog naar Nederland? Ik meen me te herinneren dat jullie heel veel verjaardagen hebben in december.

Mama van daan: oei dat lijkt me best eng die buikpijn. inderdaad laat die anderen maar het zware werk doen, jij moet nu aan jezelf en de baby denken!

Vanmiddag nog een nieuwtje gehoord. De hondenuitlaatster van mijn oom (ja ik weet het, via-via-verhaal ;)) heeft een baby gekregen. Ging naar het ziekenhuis omdat ze hevige darmkrampen had, ze had geen idee dat ze zwanger was! Toen maakten ze een echo en zagen ze ineens een voldragen baby :$ Moeder en kind maken het gelukkig prima. Maar ze is wel alleenstaand (had tot 8 maanden geleden een vriend;)) en woont in een bejaardenwoninkje met 1 slaapkamer. Daar sta je dan...... Lijkt me erg heftig!

15. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Dankje meis, ik hoop het ook, maar het zal wel niet (ja, ben een doemdenker hoor, sorry :p).
    Klopt. :D 4, 6, en 29 december familieleden, gister mijn man. En dan natuurlijk nog feestdagen. Maar naar NL zit er voorlopig niet in, helaas.

Pfff, bizar toch dat dat kan he. Kan me er niets van voorstellen dat je zoiets niet merkt.. Gelukkig gaat het goed. :)

Hoe is het met jou, meissie?

16. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Het gaat goed met me micchan. Ja af en toe heb ik een baaldag en zie ik het allemaal niet meer zitten maar ja dat hoort erbij denk ik. Ronde 14 alweer pfff dat had ik een jaar terug echt niet verwacht hoor. Ik leef wel toe naar 2 februari, de dag dat we de intake voor ivf hebben. Ben erg benieuwd of we het traject in zullen gaan. Ik hoop natuurlijk dat het spontaan nog een keer zal lukken maar het vertrouwen in mijn lichaam is ook al minder geworden na een half jaar niet zwanger :(
    Verder geniet ik optimaal van alles, mijn familie, straks de feestdagen (zin in!), doe leuke dingen met vrienden/vriendinnen, en natuurlijk mijn gezin.
    En ik zit heeeeel veeel op het forum en dat werkt als een soort therapie voor mij ;)

Hoe is het dan bij jou nu? Alweer bijna een jaar geleden dat Misha werd geboren. Wat gaat de tijd toch snel he. Denk je dat jullie binnenkort een nieuwe zwangerschap zouden aandurven?
    En, nog gefeliciteerd met je mans verjaardag.

17. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik PB je even, adriana. :)

18. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Je had t er ook niet op de app over gehad ofwel??
    Je weeet me te vinden he :)

19. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Haha nee klopt, er zitten er daar een paar tussen waarmee ik het niet zo nodig hoef te delen, en er wordt daar zoveel gemopperd de laatste tijd dat ik denk 'Laat maar, kom ik ook weer met m'n sores'. :p

Lief van je. <3
    Hoe is het met jou? Naast drukdrukdruk. :)

20. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    ;) laat je niet ondersneeuwen he door andere ellende jouw ellende is net zo belangrijk
    Mwh kan beter zit met mezelf in de knoop, mbt sz zwanger, ik kan nog niet oprecht blij zijn, vl snapt me wel, hij is ook meer bezig met een tweede als een eerste, maar tjha t moet gebeuren in mijn lichaam

Verder wennen vl weer bij huis voor de winter, dus bij elkaar op de lip zitten wat leid tot conflicten

Deel Deze Pagina