ZW2014 - het eerste clubje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Adriana85, 28 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Meid dat gaat helemaal goedkomen echt zeker weten 😘

2. mama van daan

mama van daan Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Ik ben opticien-brillenmaker en mama
    Limburg(België)
    Bij deze ook nog korte reactie van een mama die doodop is dankzij een madam die vooral snacht eet en wakker is!

Hoop da dit na verloop van tijd zal beteren want dit is niet te doen,elk uur opstaan om te voeden pfff!

Advies??

3. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Soms kant helpen om licht aan te laten snachts, dat hielp bij nichtje iig wel int donker was ze klaarwakker, met licht sliep ze

4. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Drinkt ze wel genoeg??
    Want elk uur is wel extreem veel. Misschien anders toch speentje gebruiken??

5. mama van daan

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Limburg(België)
    speentje spuugt ze gewoon na paar seconden uit tenzij ze tussen ons in ligt en de papa het speentje tegenhoudt maar dat is ook geen doen hoor!

Ik weet dat ze met borst alleen niet genoeg heeft , ik geef snachts altijd een hoeveelheid kunstvoeding bij,ene keer 40 dan es 60 ml,hangt ervan af wat ze wil drinken!

Soms is de goesting over om verder te gaan met borstvoeding,maar ik probeer nog even door te zetten!:)

6. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Hoe is ze overdag ??
    Reflux verborgen reflux,, spruw, misschien kma of een bezoekje naar de ostiopaat misschien een optie, misschien zit er een achterliggende rede achter ??

7. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Nou meiden, ik ga nu officieel de mmm in :)

Vanaf vandaag begin ik met de pil (microgynon 50) om de cyclus stil te leggen, zo voorkom je cystes.
    28 mei is de startecho in Gent. Dan begin ik met hormonen toedienen dmv spuiten (decapeptyl, menopur en pregnyl). Ergens tussen 17-20 juni zal de punctie plaatsvinden. Na 5 dagen worden de verkregen embryo's getest of ze de translocatie hebben. Hebben ze dit niet dan worden ze ingevroren, dan zijn het cryo's. In de volgende natuurlijke cyclus, dus waarschijnlijk eind juli, wordt er 1 embryo teruggeplaatst (hopelijk!) en dan ben ik hopelijk half augustus zwanger!

Dus.... Spannend allemaal, het spuiten lijkt me best eng en voor de punctie ben ik best bang dat het erg veel zeer gaat doen maar ja tis voor het goede doel en dat geeft moed.

8. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Mama van daan. Ik heb bij Siem ook zo lopen sukkelen met die borstvoeding omdat ik het moest en zou geven. Uiteindelijk toch overgegaan op kunstvoeding en dat was toch zo'n opluchting! Ik snap het dat je zoveel mogelijk bv wilt meegeven maar als het niet gaat geef dan toe en stop ermee. Of kolf af en geef haar de hoeveelheid voeding die ze nodig heeft, bv en/of kv.
    Hopelijk gaat het snel beter want slaapgebrek sloopt je! Succes

9. mama van daan

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Limburg(België)
    Ja idd slaaptekort maakt je gewoon kapot idem voor men man die elke dag op moet staan om half 5 !!!
    Vandaag komt de vroedvrouw en ga es proberen te bespreken.
    En nog een vraag,hoe kan ik de bv laten stil vallen???
    Als ik een nacht ni kolf of geef staan ze zo gespannen en gaan ze lekken dak wel moet kolven!!!
    Iemand advies??

10. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Kolf alleen de hoogste druk eraf dus niet leeg kolven en schuif dit iedere dag bijv. Een half uur of uur op

Deel Deze Pagina