Hoi dames. Ik kom even langs om te zwaaien. Morgen lees ik alles terug en zal ik reageren. Maar eerst werken tot morgen. Toedeledoki
@ Dames Dank u voor de leuke reacties op ons huis is wel leuk om te horen,want mensen en familieleden die we kennen hebben of commentaar of zeggen NIKS...... Het lijkt aan de buitenkant groter dan het is hoor,binnen is het beneden voorbeeld helemaal open buiten een deur vd gang naar de living en keuken(heel open ) en dan nog een deur naar bureau that's it onder! Boven ook open buiten slaapkamers en badkamers offcourse. En dan nog op de zolder een 3 apparte kamers als speelruimte en rommelruimte haha. Gaan dus op huwelijksreis naar Turkije in Mei 2014 joepieee: Belek resorts | Titanic deluxe belek | Titanic hotels
@Mama van Daan. Jammer dat familie zo reageert. Weet je ook waarom? En de huwelijksbestemming ziet er veelbelovend uit! Heel mooi @Ytest. Ik ben echt een ovulatie en zwangerschaps nerd. Ik waag me er niet aan want ik zou niet weten waar ik een streepje zou moeten zien staan. Die van de kruidvat lukt me wel haha. @Kapitein werkse!
Kapitein zwaai terug! Mamavandaan raar dat ze zo reageren op jullie huis ziet er echt heel mooi uit. Tering jij gaat genieten ziet er erg goed uit! Ytest hoeveel testen heb je er op zitten? Ik zie hem nu wel gefeliciteerd!
Ytest ik zie hem nu ook! Gefeliciteerd met je zwangerschap Wat leuk, zo snel ook al! Ik vraag me alleen af wat je nu met al die testen gaat doen hihihi, en waar ga je je nu al die tijd mee bezighouden ipv testen? Geniet van dit wondertje meid, het is je van harte gegund Kapitein al klaar met werken? Mama van daan. Wat vreemd dat je familie zo negatief is over jullie huis. Zijn ze misschien jaloers? Leuk, huwelijksreis geboekt. Maar dan moet je wel je zoontje missen...... Hoe lang ga je? Nu nog ff de lijst bijwerken...
LEDENSTOP Micchan - 19 jaar - 1e kindje - ZWANGER Liesken - 27 jaar - 3e kindje - ZWANGER (Joas dec '10 en Aniek mei '12) Kapitein - 23 jaar - 1e kindje - september 2013 Ytest - 26 jaar - 2e kindje- ZWANGER (Y.lana april '13) Mamainthefuture - 26 jaar 2e kindje oktober 2013 (Thomas juni '13) Brondy - 28 jaar - 2e kindje - nov/dec 2013 (S. sept '12) zusteryvonne - 33 jaar - 2e kindje - december 2013 (Kyan maart '12) Adriana85 - 27 jaar - 2e kindje -januari (Siem feb '12) Behappy - 21 jaar - 2e kindje - eind februari (J.aylin nov '12) mamavandaan - 28 jaar - 2e kindje - mei (Daan 4 jaar en 9 maanden) rums - 26 jaar - 2e kindje - juni (E maart '13) fidel2010 - 28 jaar - 2e kindje herfst (Willemijn april '12) LEDENSTOP
Misschien is het ook leuk om de uitgerekende datum erbij te zetten bij de zwangere dames? Maar het moet ookmniet té veel info worden..... Wat denken jullie? Hier: ben volop aan het ovutesten, maar ze zijn nog steeds erg licht, worden ook niet donkerder. We hebben wel onveilig geklust, ml zou het dus ook niet erg vinden als het per ongeluk raak zou zijn.... Ik ook niet hahaha dus mss kan je wel zeggen dat wij er ook voor gaan Hier in de buurt twee vrouwen zwanger die een kindje hebben net zo oud als Siem dus ja dan gaat het zeker kriebelen. Ik hoop dat wij binnenkort ook weer geweldig nieuws mogen vertellen Binnenkort een weekend weg zonder kind, heb er zin in hoewel ik hem vreselijk zal missen. Maar ik weet dat dit gewoon af en toe moet kunnen, we zijn er ook zó aan toe omdat we zo langs elkaar heen leven, de afgelopen maanden. En ja als je een kindje wil maken moet je elkaar toch af en toe zien he
@ytest waaauwww wat super !! Gefeliciteerd !! De lijst kleurt al aardig roze zo. Wij hebben vandaag J. Der verjaardag gevierd. Ben kapot..60 mensen Gelukkig wel verdeeld van 10-22 anders hadden we dat nooit getrokken als die allemaal tussen 12-17 u zouden komen wat eerst het plan was. Ze is onwijs verwend ! Ff wat fotos spammen hoor
En dit stoeltje echt zo gaaf haha past helemaal bij der. @ adriana af en.toe ff lekker weg is ook fijn maar idd dan merk je pas hoe erg je ze mist. Maar idd voor eeb kindje is wel het nodige werk nodig hihi
Behappy. Wat een leuke foto's, wat heeft ze veel kadootjes gekregen (mag ook wel met 60 man visite) echt leuk zo'n stoel. Je dochter heeft al een mooi staartje vind ik. Ik snap dat je gebroken bent, ik zeg welterusten!
Jeetje wat een boel cadeaus! Heel leuk. Blijf me wel verbazen dat er maar 5 vrouwen op de lijst ook echt beginnen in 2014 rest allemaal in 2013 haha
@rums. Ja dat is wel typisch inderdaad. Ik wil nog niet op de lijst naar voren omdat wij officieel er pas in januari voor gaan. Maar als het nu zo is dan is het van harte welkom
Ytest gefeliciteerd Be happy wat een verwennerij !! Leuk hoor, 60 pers. Pffffff liever jij als ik Gister vl verjaardag geviert , maandag jarig, was geslaagd ondanks er wederom bet mensen niet konden... Lagen om 03.15 op bed en 08.30 was w wakker haha risico met kinderen