Ik gebruik de pil nu nog maar deze maand beetje niet zo goed gebruikt omdat ik met spoed met ml naar Denemarken daarna door naar Noorwegen moest vanwege me opa dus hele pil strip vergeven mee te nemen haha. @mamainthefuture wanneer gaan jullie voor een tweede kindje ?
Kletsen we nu hier akkeen verr of ook in die anderen want in die andere mogen er dan wek meer leden bij denk ik ?
Er is weer lekker veel gekletst! Fijn dat we nu hier zitten. Ik ga dan niet meer in het andere forum kletsen, dat is zo dubbel... @kapitein jammer zeg, hopelijk komt je ongi dan snel zodat jullie aan de colgende ronde kunnen beginnen. Hoe voel je je nu? @behappy dat kan nog spannend worden dus... Buikgriep is nooit leuk, vaak heftig maar kort, gaat het al wat beter? En voor de lijst: hoe oud ben je? @rums ook beterschap, het heerst weer wel he die buikgriep. Ik heb het ook gehad een paar weken terug (mss word ik daarom niet ongesteld?) Nog steeds geen ongi dus, ik word gek!
Aah dat is balen zeg !! Wel.al.een testje gedaan ? Hier was t idd erg kort 3x.soort van overgeven en toen ik wat gegeten had was het over verder voelde ik me weer.prima , ik hoop op een fijne nachtrust zonder spugen. Ja ik had me leeftijd al op de lijst gezet
Oh, dan haal ik de lijst ff terug. Kan wel een testje doen maar ik heb een koperspiraaltje dus de kans dat ik zwanger ben is echt nihil. Woensdag moet ik naar de gyn, die gaat dan de spiraal verwijderen dus dan wordt het vast een bloedbad daar hihihi.... Maarja dat is dan maar zo. Als ik woensdagochtend nog niet ongi ben doe ik mss wel een testje. Maar het zal morgen of vannacht wel gewoon komen. Slaap lekker! Ik drink nog wat en ik ga een zak chips leegeten denk ik hahaha Welterusten allemaal!
Dat is ook lekker een zak chips weg eten haha dat doe ik masr even niet.met.me zwakke maag nu , heb trouwens wel.erge honger Kleine meid werd net wakker ligt nu tussen.ons in een.flesje te drinken . Ik ga haar zo.weer terug. Leggen en dsn nog.ff relaxen. Voor de buis
Nou dan maar lekker een bloedbad hihi Wel spannend als die eruit is ! Wij zitten op dit moment een beetje te twijfelen of we niet eerder zullen stoppen met de pil aangezien ik er zo ziek en down van word. En dan tot februari gewoon niet zo serieus klussen. (Mocht t toch raak zijn altijd. Leuk natuurlijk)
Behappy we zijn begonnen, ik kon niet meer wachten haha. En jij hoopt stiekem gewoon eerder haha Ik lag al in coma haha! Ben benieuwd wat jullie doen. Fidel inprincipe kletsen we hier verder. En opzich mag van mij zusteryvonne er wel bij, volgens mij is dat een gezellige actieve kletser en we hadden eerst veer meer leden voor we een leden stop hadden? Wat vinden de andere? Mag ze er nog bij? Adriana blijf rustig, misschien komt het door de stress dat je niet ongie wordt dan houdt je lichaam het tegen.... Was de chips lekker? En inmiddels ongie?
LEDENSTOP Micchan - 19 jaar - 1e kindje - ZWANGER!! Kapitein - 23jaar - 1e kindje - september 2013 Liesken - 27 jaar - 3e kindje - oktober 2013 Ytest - 25 jaar - 2e kindje- oktober 2013 Mamainthefuture - 26 jaar 2e kindje oktober 2013 Brondy - 28 jaar - 2e kindje - nov/dec 2013 Adriana85 - 27 jaar - 2e kindje -januari Behappy - 21 jaar - 2e kindje - eind februari rums - 26 jaar - 2e kindje - juni mamavandaan - 28 jaar - 2e kindje - juni (na kerkelijke trouw) fidel2010 - 28 jaar - 2e kindje - herfst LEDENSTOP
Behappy jij bent nog piepjong hihi @mamaf dankjewel ik maak me ook altijd veel te druk..... Zojuist wel iets gespot dus ik verwacht dat het elk moment gaat doorzetten. De chips was lekker, ik heb heel de zak leeggegeten hahaha Vannacht was de kleine wakker geworden, hij had overgegeven Hij lijkt niet helemaalzichzelf dus straks even tempen en evt paracetamol geven.
Dames bedankt voor de beterschapswensen! Heeft geholpen ben nu alleen nog gammel en moe! Maar heb in ieder geval weer het idee dat ik voor mijn zoontje kan zorgen. Ben ook al weer te hard van stapel gelopen dus nu een beetje moe op de bank. Heb stof gezogen en bed afgehaald. Gelukkig is onze zoon opgehaald door de oppas en toen hij een uurtje weer terug was, kwam mijn moeder. Die is vervolgens gebleven tot mijn man thuis was. Over de storm Hier geen schade gelukkig al is het hier flink tekeer gegaan. @BeHappy. Voel jij je inmiddels al beter? Ik kreeg ook al de vraag van de oppas of ik niet zwanger ben. @Brondy. Disneyland! Ik ben er een keer geweest en ik vond het heel erg leuk. Ook in Parijs zelf geweest maar dat is niet mijn ding veel te druk! @Kapitein. Jammer dat je test negatief is, domper hoor!  @Fidel2010 ik klets alleen hier mee. Zou het jammer vinden als het langs elkaar heen gaat. @Ytest. Jaaaa! Veel klusplezier haha @Adriana. Fijn hé zon zak chips. Moet er nu alleen even niet aan denken Is het een idee om het vorige topic te sluiten?
LEDENSTOP Micchan - 19 jaar - 1e kindje - ZWANGER!! Kapitein - 23jaar - 1e kindje - september 2013 Liesken - 27 jaar - 3e kindje - oktober 2013 Ytest - 25 jaar - 2e kindje- oktober 2013 Mamainthefuture - 26 jaar 2e kindje oktober 2013 Brondy - 28 jaar - 2e kindje - nov/dec 2013 Adriana85 - 27 jaar - 2e kindje -januari Behappy - 21 jaar - 2e kindje - eind februari rums - 26 jaar - 2e kindje - juni mamavandaan - 28 jaar - 2e kindje - juni (na kerkelijke trouw) fidel2010 - 28 jaar - 2e kindje - herfst zusteryvonne - .. jaar - .. kindje - Lorelore - .. jaar - .. kindje - oktober 2014 LEDENSTOP
Zo heb even een berichtje achter gelaten in ons vorige clubje Laten we alleen hier kletsen en die laatste 2 dames erbij nemen en dan is het echt stop. Dan zijn we met een mooi aantal en kan de andere gesloten worden. Buikgriep Jeetje, heb ik volgens mij tot nu toe nog nooit gehad. *even afkloppen* Disney Ja was erg leuk, zelfs de kleine vent vond het super Parijs zijn wij 3 jaar geleden geweest, toen hadden wij 4 dagen disney geboekt. Was net zo duur als 3 dagen Ik ben ook in Disney ten huwelijk gevraagd, 3 jaar geleden. @adrianna Heerlijk een zak chips, lust ik nu ook wel @kapitein jammer dat de test negatief was, inmiddels al ongesteld?? Hier net ongi geweest, wachten nog tot mijn volgende ongi en dan gaan we ervoor. Maar hoe stom ook, wij slaan januari over, anders is de uitgerekende datum op de verjaardag van onze 1e, dat is niet leuk/handig. Beterschap voor de dames en kindjes die het nodig hebben
@Rums ja ik kreeg die vraag ook haha ik was gister middag alweer helemaal beter en vannacht/ vannochtend is er niks gebeurd gelukkig. @Adriana Ja klopt, ik ben vrij jong & ik vind het heerlijk ! @Brondy leuk zeg Disney !wij willen daar volgend jaar graag heen gaan. @Ytest dat is duidelijk haha aan t werk jullie ! hihi
LEDENSTOP Micchan - 19 jaar - 1e kindje - ZWANGER!! Kapitein - 23jaar - 1e kindje - september 2013 Liesken - 27 jaar - 3e kindje - oktober 2013 Ytest - 26 jaar - 2e kindje- oktober 2013 Mamainthefuture - 26 jaar 2e kindje oktober 2013 Brondy - 28 jaar - 2e kindje - nov/dec 2013 Adriana85 - 27 jaar - 2e kindje -januari Behappy - 21 jaar - 2e kindje - eind februari rums - 26 jaar - 2e kindje - juni mamavandaan - 28 jaar - 2e kindje - juni (na kerkelijke trouw) fidel2010 - 28 jaar - 2e kindje - herfst zusteryvonne - .. jaar - .. kindje - Lorelore - .. jaar - .. kindje - oktober 2014 LEDENSTOP Inmiddels 26